اردوگاه مسافربری در جاده تیر خشم در حال حاضر به اتهام اقدام به قتل

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:49 PM EDT Jun 8, 2020یک اردوگاه که گفته تعقیب کردن یک همکار ر

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

یک اردوگاه که گفته تعقیب کردن یک همکار راننده ای که او را به قطع در ترافیک و شلیک یک تفنگ در دیگر سر راننده در حال حاضر به اتهام اقدام به قتل است.

ویلیام دیوید نیکلسون, 27 دستگیر شد مارس 15 و به اتهام خسارت به اموال – جنایی فساد در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جنایت کار محکوم شلیک یک موشک به یک خودرو شلیک یک سلاح عمومی یا ملک مسکونی تشدید باتری با استفاده از یک سلاح مرگبار و خرید و فروش در اموال به سرقت رفته

دستیار دادستان گرگ Marcille گفت: اخبار, مجله روز دوشنبه که نیکلسون اتهامات را پس از به روز رسانی شده است شامل تلاش درجه اول قتل عمد. او هنوز هم چهره به اتهام خسارت به اموال و در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جنایت کار محکوم با توجه به سوابق شهرستان.

او همچنان در بازداشت دوشنبه در Escambia County Jail با $200,000 باند

نیکلسون بازداشت: ECSO: اردوگاه مرد شات در راننده ای که او را به قطع ترافیک در جاده خشم حادثه

Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان پاسخ در مارس 13 به گزارش صدای شلیک گلوله در شورون ایستگاه در 8620 جنگل های کاج جاده ها است. چند شاهد گفت: آنها در مورد یک درگیری بین رانندگان از یک فورد موستانگ و سبز کیا SUV که منجر به تیر اندازی با توجه به نیکلسون گزارش بازداشت.

هر دو راننده فرار از صحنه در وسایل نقلیه خود را مربوطه اما یک زمان کوتاه بعد راننده موستانگ تماس حاصل اجرای قانون است.

مرد گفت: او رانندگی در جنگل های کاج جاده هنگامی که او به طور تصادفی قطع کیا SUV رانده شده توسط یک مرد که محققان بعد از شناسایی به عنوان نیکلسون این گزارش اعلام کرد.

نیکلسون شروع به دنبال موستانگ و در نهایت به دنبال آن به ایستگاه های گاز که در آن او گزارش شلیک گلوله به موستانگ تبدیل بالا و شلیک یک گلوله دوم به سمت دیگر سر راننده.

در این گزارش آمده است که این حادثه دستگیر شد در ایستگاه گاز را به دوربین های مدار بسته.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن