کلاه UCLA reimagines 2020-21 فصل برای COVID-19 واقعیت

دانشگاه UCLA Center for هنر عملکرد است reimagined آن سال 2020–21 فصل برای واقعیت COVID-19. کلاه UCLA ثابت می م

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

دانشگاه UCLA Center for هنر عملکرد است reimagined آن سال 202021 فصل برای واقعیت COVID-19.

کلاه UCLA ثابت می ماند در اولویت ایمنی و سلامت هنرمندان و مخاطبان و کارکنان. فصل جدید خود را برای اولین بار با یک آنلاین مرحله با تمرکز بر بازسازی ثبات مالی برای هنرمندان فرصت های گسترش حمایت از پنج کمیسیون جدید هفت آنلاین, مرحله, برنامه, اجرای 20 و "لحن در جشنواره" شامل 20 متفاوت هنرمندان و گروه.

پس باقی مانده از سال 2020 ارائه می دهد کمی به هیچ زندگی می کنند در آمریکای شمالی تور کلاه UCLA تسهیل همکاری با ملی YoungArts بنیاد پیاده رو جلسات: L. A.فراهم می کند که فرصت های لس آنجلس ساکنان را به یک هنرمند به انجام خود را در پیاده رو و یا در جلوی خانه و دعوت از دوستان و همسایگان و خانواده برای لذت بردن از — در فاصله. میزبان خواهد پرداخت 50 دلار برای برگزاری یک جلسه و تمام درآمد حاصل خواهد شد به انجام هنرمند. جلسات در حال حاضر در دسترس به کتاب برای آگوست و سپتامبر.

چهار باقی مانده کمیسیون کنستانس Hockaday's "هنرمند-در-روسای جمهور," a reimagining of FDR را پای بخاری چت; "از طراحان' نمرات: 2020," میکرو-کمیسیون پروژه های مستندات مشهور جهان طراحان' ایجاد فرآیند; "یادداشت بر روی دستمال: 2020," که توابع مشابه برای آهنگسازان های خود را با این نسخهها کار; و کریس دویل "یادگاری Vivere," ساخته شده با کمک 60 UCLA دانش آموزان هر یک از ثبت به مدت 60 ثانیه و وارد شده به عنوان پاسداران از زمان آینده. بیش از 300 هنرمندان – محلی, ملی و بین المللی بهره مند خواهند شد از این میکرو کمیسیون.

"حقیقت این است که در این فصل این است که حماسی ترین پروژه های انجام شده ما در طول عمر ما به همکاری با هنرمندان در آینده ای که نمی خواهد به عنوان به طور یکنواخت توزیع شده به عنوان گذشته بوده است" گفت: Kristy ادموندز اجرایی و مدیر هنری از کلاه UCLA. "تئاتر به طول انجامید از طریق سنین و در این زمان از دسترسی دیجیتال ممکن است ما یک فرصت برای اتصال این کار از عملکرد سازندگان به مردم بیش از ما کرسی مجلس را فعال کنید."

برجسته از سال 202021 فصل است که "لحن در جشنواره; یک همگرایی از موسیقی و شعر در زمان تغییر," پنج روز برگزاری هنرمندان از سراسر ایالات متحده و کانادا و آمریکای لاتین است. بیش از 20 هنرمندان و گروه ها هستند که با هم در فرهنگی همبستگی در این سنت دیرینه از موسیقی و شعر به عنوان یک منبع انعطاف پذیری اعتراض و الهام بخش است. هنرمندان شرکت کننده شامل Kronos Quartet با یک ادای احترام به افسانه ای پیت سیگر; بزبان علاقه مندی های شیرین عسل در سنگ; اتیوپی-آمریکایی خواننده Meklit; پرو خواننده عامیانه نانو Stern; و کانادا duo کوچک افتخارات. این لحن در جشنواره است که ممکن است توسط یک هدیه سخاوتمندانه از آهنگساز راشل فولر ("حیوانات مرثیه") و شوهرش, Pete Townshend است.

پروژه های اقتباس شده به طور خاص برای آنلاین مرحله شامل یک تا چهار روز جشن از "فضل" یک کار در مورد فضل خدا و میراث Alvin Ailey توسط طراح رقص رونالد K. Brown/شواهد. "فضل @ 20" ویژگی های فیلم برداری, ارائه, بحث و در خانه و کلاس های کارشناسی ارشد; مجبور سرگرمی "جدول بالا شکسپیر: در نسخه خانگی" فشرده در خانه نسخه از تمام 36 شکسپیر نمایشنامه گفت: با اشیاء یافت; رابین Frohardt: "از کیسه های پلاستیکی در فروشگاه: فیلم," یک عروسک خیمه شب بازی-led تور مجازی از یک absurdist فضای خرده فروشی نصب و راه اندازی در حال حاضر در مستند در میدان تایمز; و "او به نام" یک کنسرت بسیار تحسین بروکلین جوانان گروه کر شامل ترکیب های جدید توسط زنان آهنگسازان.

این برنامه نویسی را قادر خواهد ساخت کلاه UCLA برای پاسخ به آنچه که در ملی هنرهای اکوسیستم باید بیشتر: ثبات مالی توسعه خلاق و قراردادی پشتیبانی می کند. این حمایت انجام شده است که در فصل گذشته با اجرای برنامه در سراسر ژانرهای. همه سقوط 2020 اجرای برنامه از جمله "لحن در جشنواره," خواهد شد به نسخه های دیجیتال ضبط زنده بر روی کلاه UCLA مرحله است. پس از اجرای زنده قادر به ادامه درپوش UCLA ادامه خواهد داد به ارائه نسخه دیجیتال از هر عملکرد (به استثنای David Sedaris) برای کاربران که نمی تواند و یا ترجیح می دهند برای حضور در رویدادهای بزرگ است.

بازدید کلاه UCLA کانال یوتیوب برای مشاهده 2020-21 فصل تیزر و بازدید از کلاه UCLA صفحه اخبار به جزئیات کامل اعلام 202021 نجومی صف.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن