کاردینال فوتبال بازگشت به دانشگاه

آغاز امروز, Stanford football دانشجو-ورزشکاران در حال حاضر قادر به بازگشت به مزرعه. در حالی که داوطلبانه آموزش

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

آغاز امروز, Stanford football دانشجو-ورزشکاران در حال حاضر قادر به بازگشت به مزرعه. در حالی که داوطلبانه آموزشی برای تمام رشته های ورزشی شده است در جریان پس از ژوئن 17, هیچ دیگر کل تیم استقبال شده است به پردیس و در عین حال با توجه به COVID-19 نگرانی.

تیم ملی فوتبال را به رعایت دقیق بازگشت-به-بازی, برنامه طراحی شده برای محافظت و حمایت از سلامت ورزشکاران و مربیان و جامعه در میان مداوم و همه گیر. این طرح حاوی مدرسه پزشکی دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی و دیگر متخصصان سلامت است. آن به شرح زیر همه دستورالعمل ها را در محل Santa Clara County, گپ, Pac-12 COVID-19 کمیته مشورتی Santa Clara County مقامات بهداشت عمومی دانشگاه و رهبران.

این تیم برنامه ریزی بر COVID-19 تست غربالگری اجتماعی-فاصله و استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی. بازیکنان باید روزانه دما چک و گزارش فعلی خود و وضعیت سلامت. باید یک بازیکن مثبت تست پزشکی ورزشی تیم روش در محل مناسب برای جداسازی و قرنطینه بر اساس CDC دستورالعمل های جاری.

هر بازیکن است که تصمیم به شرکت در دو و میدانی با توجه به COVID-19 همه گیر نمی خواهد در صورت هر گونه مجازات و نه در معرض خطر از دست دادن دانش. در اوایل این ماه بازیکنان در همکار Pac-12, UCLA, ابراز نگرانی در مورد برنامه های خود را عدم احتیاطی اما هیچ استنفورد بازیکن ساخته شده است یک شکایت تا کنون.

بازیکنان در حال حاضر قرار دارد در خارج از دانشگاه در یک هتل برای زمان حال و دسته بندی شده اند به زیر گروه برای آموزش, مسکن و دیگر روز به روز فعالیت های. با محدود کردن که بازیکنان در تماس با آمده بود و خانواده هایی که در حال قرنطینه هم این احتمالا محدود کردن انتقال بیماری است.

بازیکنان خواهد شد به نمایش در آمد به محض ورود اما سفر به دانشگاه به خودی خود یک خطر ذاتی. تیم فوتبال اتحاد بازیکنان بازگشت از تمام گوشه و کنار ایالات متحده و بسیاری از بازیکنان هیچ چاره ای اما برای بازگشت در هواپیما —که می تواند خطرناک با توجه به نزدیک محله و recirculated هوا.

در مزرعه تنها آبزی و امکانات باز برای بازگشت ورزشکاران است. ورزشی به اتاق ها و کلینیک پزشکی ورزشی در دسترس هستند و تنها با تعیین وقت قبلی. اضافی در دانشگاه اقدامات ایمنی شامل اجتماعی فاصله پوشیدن پوشش صورت اغلب شستن دست و استفاده از ضد عفونی کننده دست و برای تمیز کردن تجهیزات در بین استفاده می کند.

پزشکی ورزشی و ورزشی آموزش پرسنل را فراهم خواهد کرد بازدیدکننده داشته است پزشکی از راه دور و از راه دور مراقبت به عنوان به خوبی.

پس NCAA بخش شورا پیش فصل, مدل استنفورد ممکن است شروع به انجام ورزشی-فعالیت های مرتبط در جولای 13. بازگشت فوتبال به پردیس خطوط دقیقا دو هفته قبل از تاریخ شروع.

با وجود این اقدامات تهدید COVID-19 هنوز بافندگی و بسیاری از شیوع بیماری در حال حاضر گزارش شده در میان تیم های دانشگاه — از جمله در پیش فصل شماره 1 کلمسون.

کیکآف برای استنفورد اولین بازی است که هنوز هم در حال حاضر برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 5.

Cybele ژانگ کمک گزارش.

تماس با جرمی روبین در jjmrubin 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن