CareerSource Escarosa جدید باز می شود در خیابان نهم | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 1:00 PM EDT Jul 5, 2020قرار دادن غربی فلوریدا بازگشت به کار. که CareerSource

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

قرار دادن غربی فلوریدا بازگشت به کار. که CareerSource Escarosa اولویت است. با مه بیکاری درصد نشستن در 11.8 درصد در Escambia County و 9.6 درصد در سانتا رزا شهرستان در حال حاضر بیش از هر زمان برنامه های آموزشی و فرصت های اشتغال و توسعه حرفه ای بسیار مورد نیاز است.

"مردم به دنبال به دوباره وارد کردن نیروی کار" CareerSource Escarosa مدیر عامل مارکوس مک براید گفت. "بیکاری تعداد چهار برابر سال گذشته در Escambia County, و سه برابر در سانتا رزا. ما باید قوی و با استعداد نیروی کار و خدمات ما قطعا نیاز به در یک زمان مثل این."

در یک روبان برش در اواخر ماه ژوئن CareerSource Escarosa جشن اخیر آن حرکت به یک مرکز جدید در 6913 N. نهم Ave. در Eastgate پلازا.

Perdido بسته & کشتی حرکت به جدید سورنتو جاده محل

Osteostrong خلیج فارس نسیم را قطع نوار ژوئن 23

به عنوان ایالت فلوریدا در ادامه به بازگشایی صدها نفر از فرصت های شغلی شروع به پور در شبکه خود را از 24 محلی نیروی کار تابلوهای درون CareerSource فلوریدا شبکه.

امکانات جدید دارای بیش از 30 ، 000 فوت مربع کامل با منابع اتاق برای جویندگان کار و یک آرایه وسیعی از ارتقاء و خدمات از جمله مهارت های کامپیوتر آموزش رزومه ارزیابی و حرفه ای مشاوره.

"این بسیار خوب مرکز و ما هیجان زده به استقبال جویندگان کار به استفاده از خدمات ما آمده و به ما حوادث" مک براید گفت.

اخیر برش روبان یکی از اولین حوادث در نوع خود از COVID-19 شیوع. چندین اتاق بازرگانی از جمله بیشتر Pensacola مجلسی و سواحل خلیج فارس اقلیت اتاق بازرگانی و آمد به جشن می گیرند.

"غلیان احساسات جامعه حمایت باور نکردنی بود," مک براید گفت.

آن بوده است به خصوص زمان مشغول برای مک براید به عنوان او به طور رسمی در زمان راس را به عنوان مدیر عامل جدید در تاریخ 1 ژوئن. اخیرا از طریق فرایند جستجو شغل خود مک براید آماده است برای کمک به دیگران زمین روی پای خود بایستند.

دیدار با مدیر عامل جدید: CareerSource Escarosa استخدام جدید مدیر عامل شرکت می گوید آن را هیجان انگیز برای کمک به مردم بازگشت به کار

"مردم وجود دارد خارج وجود دارد به دنبال یک شغل" مک براید گفت. "وجود دارد که مردم از آمدن به اینجا به دنبال اشتغال است. بسیاری از مردم شده اند مطمئن نیستید با توجه به محیط زیست در حال حاضر, اما ما در حال آماده به آنها را دوباره شاغل و دوباره نیروی کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

CareerSource Escarosa دارای مکان های اضافی در میلتون قرن و جی که در خدمت Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است و به طور کامل تامین مالی از طریق اشتغال و آموزش مدیریت وزارت کار ایالات متحده آمریکا وزارت کشاورزی و وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

جدید CareerSource Escarosa محل در پنساکولا باز است و از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. برای اطلاعات بیشتر www.careersourceescarosa.com تماس بگیرید و یا 850-607-8700.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن