جشن تولد stars and stripes این روز پرچم | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 14, 2020در ژوئن 14, نمایش پرچم آمریکا

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

در ژوئن 14, نمایش پرچم آمریکا دیده خواهد شد در مکان های بی شماری در هر دولت و خاک ایالات متحده و در بسیاری از سایت های دیگر که در آن منافع ملت هستند اذعان کرد.

وجود خواهد داشت پرچم, پرواز در ساختمان و کارکنان; نسخه های کوچکتر خواهد بود کاشته شده در gravesites در گورستان. بالا و پایین خیابان, stars and stripes نمایش داده خواهد شد از مسکونی و رواقها و حتی در قطب پرچم در امتداد خیابان. پرچم مگس غالبا و ارائه شده است پس هر هفته در رویدادهای ورزشی و زمانی که کنفرانس ها باز است. پس از ایالات متحده آمریکا تاریخ رسما از سال 1789 یکی ممکن است فرض کنید که چنین میهنی پرچم لذت ممکن را آغاز کرده اند و اقدام با نظم ، مفهوم پرچم روز بود و تا حدودی غیر معمول است. و رسمی تقدیرنامه آمد belatedly.

D-روز: در 76th سالگرد D-روز و زمان را به تأمل در تاریخ قربانی | جان Appleyard

چادر بیمارستان: چگونه تخلیه بیمارستان عمل در طول جنگ جهانی دوم

با جنگ با بریتانیا در جریان است در اواسط 1770s با ارتش در این زمینه و برای اولین بار کشتی های نیروی دریایی در دریاهای قاره کنگره اعضای استدلال که این "ایالات مستعمرات" نیاز به یک نماد ملی خود را پرچم. یک کمیته اختصاص داده شده به ایجاد یک طراحی پرچم و در ژوئن 14, 1777 که طراحی پذیرفته شد توسط کنگره قطعنامه.

در مدت کوتاهی پرچم انجام شد توسط سربازان در نبرد Brandywine که سپتامبر و آن را ادای احترام کردند در یک پورت زمانی که نیروی دریایی کشتی رنجر با مته سوراخ کردن نماد به عنوان او لنگر انداخت.

با این حال, پرچم, پرواز در ژوئن 14 شد سفارشی به آرامی. در واقع آن را به 1860s زمانی که یکی از شهرستان Hartford, کانکتیکات, تصمیم به ساخت این روز جشن ویژه. از طریق جنگ سال 1861 تا 1865 پرچم بود پرواز بارها در بسیاری از شرایط است; اما وجود دارد هیچ "رسمی" پرچم تاریخ.

سپس به 1890s که تاریخ مفتخر شد. فردی مدارس در ایالت نیویورک شروع به ساخت 14 ژوئن تعطیلات; سپس دولت فرماندار صادر سفارش نیاز روز پرچم به همراه چهار نفر دیگر قابل مشاهده توسط مدارس و ساختمان های عمومی. در همان زمان جامعه استعماری Dames فیلادلفیا ترویج مشاهده و به دنبال این تاریخ از شهرستان به رسمیت شناختن گسترده ای. آنها موفق نبود. اما این ایده از یک روز پرچم در ژوئن 14 شروع می شود پذیرفته شده توسط فرد جوامع و مشاهدات در ادامه به گسترش است. در سال 1916 رئیس جمهور وودرو ویلسون با صدور یک اعلامیه که در ژوئن 14 بود که به پرچم ملی در روز است.

یازده سال بعد رئیس جمهور کولیج مکرر آقای ویلسون عمل است. با این recognitions و با تبلیغ و ترویج شده توسط این گروه به عنوان لژیون آمریکایی پرچم, روز شناخت گسترده تر. در دهه 1920 آن را سفارشی برای معلمان (و مدیران مدارس) برای ایجاد برنامه های که برخی از آنها یافت می شود کودکان با پوشیدن جنگ جهانی اول کلاه نظامی به عنوان بخشی از خود را در ژوئن 14 مجامع. صحبت از کلی مکالمات بسیاری از مردم "فقط می دانستم" که ژوئن 14 روز بود! اما آن را تا ماه اوت سال 1949 که کنگره تصویب ملی رعایت و پرزیدنت ترومن امضا عمل به قانون را در تاریخ Aug. 3.

در حال حاضر پرچم روز بود که جهانی است.

از طریق چندین دهه وجود داشته است داستان اشعار و آهنگ ها که دقیق پرچم-درگیر اتفاقات. "قدیمی پرچم هرگز زمین را لمس کرد" یکی از نمونه های و برخی از افسانه ها صحبت از مردان در جنگ که به زندگی خود را به محافظت از پرچم افتخار. به عنوان روش های تاریخ در این سال وجود خواهد داشت فرصت برای فقط در مورد هر یک از ما به بموقع تشکر از مشیت الهی برای کشور ما و برای آن نماد است. اگر امکان پیوستن به کسانی که نمایش داده خواهد شد 13 راه راه قرمز و سفید و 50 ستاره سفید در زمینه آبی. Pensacola یک جامعه که در آن میهن پرستی رشد; پرواز پرچم سفارشی به ارزش مشاهده است.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن