جشن AAPI ماه میراث: بابی Pragada '19

این مقاله بخشی از یک سری از مقالات جشن آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام ماه میراث. مقالات جشن گرفتن موفقیت

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

این مقاله بخشی از یک سری از مقالات جشن آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام ماه میراث. مقالات جشن گرفتن موفقیت ها و تلاش های دو تا از آن سابق سردبیران ورزشی از AAPI جامعه است.

بهترین و شناخته شده در این بخش برای اینکه یک فن مشتاق از Jacksonville Jaguars بابی Pragada تحت پوشش دانشگاه استنفورد دو و میدانی دو و نیم سال آغاز و در سال دوم زمستان در سال 2017. Pragada خود را به پایان استنفورد تجربه به عنوان ورزشی ویرایشگر برای Vol. 254 و 255. پس از خروج روزانه Pragada منتقل شده است در سراسر کشور به فیلادلفیا, جایی که او همچنان به حمایت از نویسندگان جدید توسط کاوش منافع خود را در آموزش.

این مصاحبه شده و تغلیظ شده و به آرامی ویرایش شده برای وضوح.

استنفورد روزانه (TSD): به ما بگویید در مورد تجربه خود را به عنوان یک ورزش سردبیر در روزانه.

بابی Pragada (BP): بهترین قسمت در مورد روزانه بود 100% قادر به reforge یک خانواده با دانش آموزان مختلف. قادر به راه اندازی یک فضای ورزشی که واقعا پایه برای مردم را به ادامه به دیدار با یکدیگر و با هم آمده بود و واقعا لذت بخش.

TSD: چگونه است که روزانه به شکل خود را پس از فارغ التحصیلی تلاش?

BP: یک چیزی که من متوجه شدم از کار در روی کاغذ بود و چقدر من واقعا لذت بردن از هنر تدریس. آن را به من فهماند لذت کمک به نویسندگان که شاید هرگز نوشته شده است قبل از. قادر به نگاه در همه چیز را که ما انجام دادیم در حالی که من وجود دارد و پس از آن در حال حاضر همه چیز را که انجام شده توسط نویسندگان فعلی برای دیدن همه که فوق العاده با ارزش است.

TSD: آیا شما علاقه به ورزش قبل از دانشگاه استنفورد?

BP: پدرم همیشه بزرگ ورزشی ، بنابراین علاقه به ورزش شده است ، اما آن را تا زمانی که من آمد به دانشگاه استنفورد و شروع به رفتن به فوتبال بازی ها, بازی بسکتبال بازی ها, بیس بال بازی ها, والیبال بازی ها که بیدار چیزی در من است که به من فهماند چگونه اساسی دانشجویی دو و میدانی به تجربه دانشجو بودن در دانشگاه استنفورد.

TSD: چگونه عضو AAPI جامعه شکل خود را از دانشگاه استنفورد تجربه و تجربه در روزانه ورزش ؟

BP: در زمان من در دانشگاه استنفورد من واقعا درگیر با دو جوامع و روزانه های مختلف, آسیایی, آمریکایی, گروه, به طور خاص, آسیایی, آمریکایی, تئاتر, پروژه Sanskriti و Raagapella گروه. هر دو گروه به کمک سیمان هویت من و برای دیدن لحظاتی که این دو را با همدیگر را قطع خواهد بود واقعا جالب است. برای دیدن دیگر AAPI نویسندگان آمده در بخش و همچنین سردبیران (در داخل و خارج از ورزش) مانند انجام Hyoung پارک بود در نقش یک مدل واقعا مهم بود.

قابل توجه مقالات Pragada:

تماس با Inyoung چوی در ichoi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب