جشن API ماه میراث: فراموش-Hyoung پارک '16 M. S. '17

این مقاله بخشی از یک سری از مقالات جشن آسیایی و جزایر اقیانوس آرام ماه میراث. مقالات جشن گرفتن موفقیت ها و تلا

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

این مقاله بخشی از یک سری از مقالات جشن آسیایی و جزایر اقیانوس آرام ماه میراث. مقالات جشن گرفتن موفقیت ها و تلاش های دو روزانه سابق سردبیران ورزشی از API جامعه است.

یک Minnesotan پس از حرکت به مینیاپولیس از سئول کره جنوبی در سن چهار, انجام-hyoung پارک فعلی دوقلوها مینه سوتا ضرب و شتم خبرنگار در MLB.com. پارک پیوست روزانه در نیمه راه از طریق دانشجوی سال اول سال و رشد به عنوان یک عضو فعال روزانه جامعه خود را در سراسر دانشگاه استنفورد تجربه. در طول تصدی خود در روزانه که حدود شش سال به طول انجامید و پارک برگزار متعدد موقعیت خود را در ورزش, کپی, کسب و کار و از جمله نقش سردبیر ورزشی, سر, ویرایشگر کپی و افسر ارشد عامل. پارک فارغ التحصیل در سال 2017 با هر دو کارشناسی ارشد و کارشناسی در رشته مهندسی شیمی.

این مصاحبه شده و تغلیظ شده و به آرامی ویرایش شده برای وضوح.

استنفورد روزانه (TSD): به ما بگویید در مورد تجربه خود را به عنوان یک ورزش سردبیر در روزانه.

فراموش-Hyoung پارک (DP):

در نیمه راه از طریق من سال اول من تصمیم به پیوستن به روزانه فقط به خاطر آن بود بنابراین بر خلاف هر چیزی من تا به حال تا به حال انجام در زندگی من تا به آن نقطه. در دبیرستان من کاملا منفور نوشتن. اما زمانی که من به دانشگاه استنفورد, من نمیفهمد نوشتن روزانه را فراهم می کند یک فرصت برای من به خارج از منطقه راحتی من. در روزانه, من در بر داشت باور نکردنی جامعه اعم از دانش آموزان تمام راه را تا به دورن. چیزی کلیک بلافاصله; من می دانستم که روزانه یک جامعه که قرار بود به معنای زیادی به من سراسر من استنفورد تجربه و این که دقیقا چه چیزی از آن به دست می آمد. من حدود تقریبا شش سال است. آن را تقریبا شد یک شوخی است که من می خواهم در اطراف در روزانه برای همیشه لطفا برای. بدیهی است که در این کار تجربه و برخي قاعدههاي كلي من قادر به زیر کمربند من در روزانه های فوق العاده ای بودند اما واقعا چه روزانه بود برای من این بود که افرادی که تا به حال واقعا خاص فضا در دانشگاه استنفورد سفر. بی شماری نقل قول است که می تواند در quoteboard در تمام اواخر شب یا 2:30 صبح خوشحال دونات اجرا می شود ... من فکر می کنم که چه روزانه, همه چیز در مورد. این چیزی است که من باید نوستالژی برای زمانی که من به عقب نگاه در آن روز.

TSD: آیا شما علاقه به ورزش قبل از دانشگاه استنفورد?

DP: من شوخی با برخی از دوستان من که من ممکن است ورزش نویسنده این است که حداقل جان سخت در مورد ورزش. من تماشای ورزشی — بیشتر بیس بال و فوتبال — اما آن را بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من به عنوان یک فن و یا به عنوان یک شرکت کننده. وارد شدن به دانشگاه استنفورد بود و تجربه چشم باز. استنفورد ورزشی تیم موفق شد در سراسر هیئت مدیره. آشنایی دانشجو-ورزشکاران فوق العاده در دسترس برای اکثر آنها در زندگی ما خوابگاه خوردند ما در سالن های غذاخوری و اطراف بودند در کلاس های ما. که کل اکوسیستم در دانشگاه استنفورد جذاب بود و آن را در دانشگاه استنفورد که من واقعا تبدیل به یک ورزش درست است فن برای اولین بار. پس من پوشش ورزشی, من حدس می زنم من نمی تواند یک "فن" به معنای واقعی اما من واقعا قدردانی به تجربه خودم در ورزش جهان خیلی بیشتر از من تا به حال همیشه قبل از.

TSD: چگونه شما تصمیم می گیرید به دنبال یک حرفه ای در روزنامه نگاری ورزشی?

DP: من می خواهم به فکر می کنم که همه از این اتفاق افتاده چون من در جای مناسب در زمان مناسب است. من نمی خواهم فکر کردن در مورد آینده من; من می خواهم به رول با مشت به عنوان آنها می آیند و انعطاف پذیری را به استفاده از فرصت هایی که بوجود می آیند. من مهندسی شیمی عمده با جزئی در CS بنابراین کار در ورزش چیزی نیست که من تا به حال آگاهانه گردد به عنوان یک حرفه ای تصمیم گیری است. اما من می دانستم که ورزش به معنای زیادی به من در کالج تجربه و هنگامی که من به طور اتفاقی به تلو تلو خوردن بر MLB.com's کاردانی گزارشگر برنامه و فرصت من بود. آینده از تجربه که من به پایان رسید تا من کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی و در اطراف گیر روزانه برای یک سال اضافی. روشن شد که من می خواستم به ورزش نوشتن یک شات و من خوش شانس بود که من ویراستاران از کارورزی من نگه داشته در ذهن و همه چیز را باز کرد تا در زمان مناسب.

TSD: آنچه در آن است مانند کار در ورزش امروز هنگامی که وجود دارد گزینه های محدود برای زنده ورزش ؟

DP: من فکر می کنم همه ما بدیهی است که می خواهید ورزش را به بازگشت. به عنوان نویسندگان ورزشی آن را چالش برانگیز است چرا که ما باید برای پیدا کردن راه هایی برای پوشش ورزشکاران و این تیم از دور. ما از دست دادن مقدار زیادی نیست که قادر به صحبت کردن با ورزشکاران هر روز در فرد و ایجاد روابط با آنها را به عنوان ما به طور معمول در یک فصل به طور منظم. حتی پس از همه این است که هنوز هم به دنبال راه هایی برای ایجاد, اصلی, مطالب تازه است که تعامل با خوانندگان. ما انجام بسیاری از محتوای تاریخی آن را واقعا سرد برای به دست آوردن فرصت برای یادگیری در مورد تاریخچه تیم من و تیم های دیگر که همکاران من را پوشش میدهد. این است که تقریبا یک "شبه offseason" — که متفاوت است و به چالش کشیدن اما من نزدیک آن را با تلاش برای انجام بهترین ما می توانیم انجام دهیم.

TSD: به عنوان یک کره ای, اسیایی, بیس بال, نویسنده, نظر شما در مورد ESPN پوشش زنده بیس بال کره ای سازمان (KBO) لیگ و با توجه بیس بال کره ای به دست آورد تا به عنوان یک نتیجه ؟

DP: من پدر بزرگ جان سخت LG دوقلوها فن. قادر به تماشای پدر من تیم بیس بال از طریق یک پنجره به کره جنوبی در من بسیار خود را در اتاق نشیمن چیزی است که هنوز هم خیلی مضحک و در عین حال بسیار سرد به من. من فکر می کنم آن را سرد برای آمریکا طرفداران برای به دست آوردن فرصت برای دیدن چگونه فرهنگ های مختلف در کشور های مختلف قرار می دهد چرخش خود را در بیس بال. آن را جذاب نگاه کنید به چگونه این بازی می تواند بازی متفاوت است. من آرزو می کنم من می تواند صحبت می کنند بیشتر به ESPN پخش, اما از آنجا که من درک می کنم کره ای من معمولا خودم را به تماشای کره ای پخش. شاید من باید شروع به تنظیم به بیشتر ESPN پخش و کشف تقاطع بین آمریکا و کره ای ورزشی جهان است.

TSD: خود را چه کره ای و آمریکایی و API میراث به شما چیست ؟ چگونه این تاثیر چگونه شما خود را در روزنامه نگاری ورزشی?

DP: من تا به حال یک رابطه جالب با کره هویت در طول سال است. چون مینیاپولیس ترین نیست متنوع محل در امریکا, من در ابتدا فقط خودم را به عنوان یک بچه که مایل به مانند دیگر بچه ها. من متوجه تفاوت بین خودم و دیگران. برای مثال مادر من بسته بندی مواد غذایی است که متفاوت از هر کس دیگری غذا. در دوستان من خانه من نمی نیاز به کفش من در درب. من فکر می کنم من صرف مقدار زیادی از زمان در سال های اولیه من در تلاش برای تبدیل شدن به عنوان "آمریکایی" را به عنوان من می توانم به جا و نه احساس می کنم مثل یک غریبه در اطراف من دوستان است. اما در دانشگاه استنفورد و به خصوص در حال حاضر در زندگی حرفه ای من من فکر می کنم من در زمان 180 که من آمده ام تا به یک قوی تر علاقه به یادگیری من از کجا آمد و به کجا خانواده من می آید. به خصوص در خط فعلی از کار که در آن نه فقط کره ای ها اما فقط آمریکایی های آسیایی تبار به عنوان یک کل بسیار به شدت نمایندگی — من یک مقدار زیادی از غرور در هویت من. بلکه در همان زمان من با احتیاط به "ورزش نویسنده است که اتفاق می افتد به کره ای" به عنوان مخالف به "کره ای, ورزشی نویسنده است." با توجه به این که من هنوز در اوایل زندگی حرفه ای من من فکر نمی بیش از حد عمیق در مورد چگونه من هویت اثرات کار من است. اما امیدوارم که من عمیق تر به این حرفه من قادر خواهید بود برای یادگیری بیشتر در مورد آنچه در آن به معنی یک کره ای آمریکایی بیس بال نویسنده در آمریکا و چگونه است که چشم انداز به من کمک خواهد کرد رشد به عنوان یک نویسنده و یک فرد است.

قابل توجه مقالات پارک:

تماس با Inyoung چوی در ichoi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن