قرن تادیبی موسسه آب سیستم نتواند 190 نفر از زندانیان منتقل شده از زندان

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:16 PM EDT مارس 11 سال 2020حداقل 190 زندانیان منتقل شده اند از قرن تا

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

حداقل 190 زندانیان منتقل شده اند از قرن تادیبی موسسه به عنوان زندان معاملات با کمبود تامین آب بعد از آب آن شکست اتصال جمعه.

دولت ایالت داگ Broxson گفت: اخبار مجله که 190 "نزدیک بازداشت زندانیان" منتقل شده است در خارج از زندان به دلیل مسائل مربوط به تامین آب.

زندان تامین آب شکست خورده در روز جمعه و یک اتصال موقت در آورده بود از طریق یک firehose. اما Broxson گفت, فشار موقت عرضه ناشی از این سیستم را به بیش از فشار و شکست بیش از آخر هفته.

از جمعه زندانی شده اند با استفاده از بطری آب برای نوشیدن آب به زندان آورده در تجهیزات قابل حمل اجازه می دهد تا آب به اندازه کافی به خیط و پیت کردن توالت و دوش Broxson گفت.

"که خوب بود برای عموم مردم اما نزدیک برگزار زندانیان به منظور تطبیق آنها آن را کمی پیچیده تر است به طوری که آنها انتقال آنها به امکانات دیگر تا زمانی که آنها می تواند به حل مسئله" Broxson گفت.

دید از بازداشت زندانیان زندانیان هستند که نیاز به امنیت بالاتر و همیشه داخل مسلحانه محیط و یا تحت مستقیم, مسلح نظارت با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

Broxson گفت او شده است گفت: مسائل مربوط به آب در حال انتظار به ثابت تا پایان روز دوشنبه.

شش زندانی در میلتون زندان مرده از coronavirus; 2,000 اصلاحات کارکنان ایالت

گروه فشار به گسترش COVID-19 تست از زندانیان در فلوریدا

مجله اخبار رسیده به وزارت فلوریدا اصلاحات برای کسب اطلاعات بیشتر.

قرن تادیبی موسسه دارای ظرفیت 1,345 زندانیان و واقع شده است و دو مایلی جنوب شهر از قرن.

Escambia County روز جمعه اعلام کرد که Tedder جاده که در آن زندان واقع شده است, خواهد بود, بسته اجازه می دهد تا 4 اینچ آتشنشانی قرار می گیرد در سراسر جاده به ارائه موقت تامین آب به زندان است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن