چگونه محصول خود را فراری مبل بادی بسازیم

این فروشگاه دارای بخش چت آنلاین است که در آن میتوانید سؤالات خودتان را قبل از خرید پرسیده و جوابش را بگیرید.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این فروشگاه دارای بخش چت آنلاین است که در آن میتوانید سؤالات خودتان را قبل از خرید پرسیده و جوابش را بگیرید. اگر قصد خرید مبل بادی را دارید و مبل مورد نظر خود با طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کردهاید، میتوانید انواع این مبلها را در فروشگاه اینترنتی اینتکس و یا نمایندگیهای حضوری آنها تهیه کنید. ساختمان قسمت کف بادی مبل یک نفره کمی گود طراحی شده است تا اگر قصد استفاده طولانی مدت از این محصول را دارید عمل هواگیری برای جلوگیری از حرکتهای اضافی و سر خوردن انجام شود. ما در این مطلب قصد داریم تا با اطلاعاتی درمورد مبل بادی شما عزیزان را با این محصول بیشتر آشنا کنیم. در حالت کلی میتوان گفت که حالت مبلهای بادی پشتی دار مشابه تختهای دندان پزشکی بوده که برای nap مناسب است. راحتی نشیمنگاه این مبلها آنقدر عالی و نرم است که به هیچ عنوان نمیتوان آن را با مبلهای چوبی دو نفره مقایسه کرد. به علاوه معمولاً مبلهای پشتیدار دارای فضای نشیمنگاه بزرگتری نیز هستند. یکی از دلایلی که باعث راحتی این مبلها است، سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه آن است. مبلهای بادی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها مبل بادی دو نفره است. ᠎Th​is h as  been c re​ated by G SA Con᠎tent Gen​erator DE᠎MO​.

کاملاً مناسب هستند و بادی بودن آن در برخی از مدلهای آن به سختی قابل تشخیص است. این مزیت تفریحاتی مهیج برای کودکان ایجاد کرده است که افراد می توانند به همراه فرزندان خود از موقعیت آب های آرام استفاده کنند. در حالت کلی مناسبترین گزینه برای جایگزینی مبلهای سنتی مبل بادی میباشد با این مزایا که میتوان آن را به سادگی جابجا کرده و حمل کرد و در زمانهای عدم استفاده جمع کرده و در گوشهای قرار داد. بنابراین به جای خرید یک مبل راحتی فرفورژه یا چوبی میتوانید چندین مبل راحتی بادی دو نفره را در کنار هم خریداری کنید. تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده میکنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید با یک سری مشکلات رو به رو میشوید. جنس بدنه مبل بادی یک نفره یکی از مهمترین ویژگیهای این محصول است. از جمله مهمترین ویژگی این مبلها میتوان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد که به راحتی میتوانید آن را حمل کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آنها استفاده کنید.

 This c on tent has  been c​reated ​wi th t​he he lp of GSA Conte᠎nt G᠎enerat᠎or D em oversion !

همچنین از کارخانه های معتبری که این محصولات را تولید می کنند می توان به اینتکس intex, بست وی best way, جیلونگ jilong, سانکس sunex و اینتایم intime اشاره نمود که تمامی آنها تحت مدرک لیسانس آمریکا و اروپا اقدام به تولید این مبل ها کرده است. از جمله دیگر مزایای متریال پی وی سی میتوان به انعطاف پذیری بسیار بالا برای جمع شدن در اندازههای کوچکتر و از طرف دیگر قابلیت تعمیر راحت آن اشاره کرد. مبل بادی اینتکس، صندلی بادی و کاناپه 2 نفره و 1 نفره بزرگسال و کودک گیمینگ از بهترین جنس بدنه پی وی سی سبک بادشو بوده و رویه مخملی دارد که برای خانه و محل کار کاربرد دارد. مبلهای بادی همان طور که از اسم آنها پیداست، داخل آن بر خلاف مبلهای خانگی از باد پر شده است که میتواند نشیمنگاهی به راحتی مبلهای خانگی فراهم کند. یکی از مزیتهای این متریال قابلیت شستشوی راحت آن است.

Data w as c reated wi​th GSA Conte nt  Generator  D emov​ersi on.

بنابراین شما باید حتما هنگام خرید این محصول به جنس آن توجه ویژهای داشته باشید. بنابراین شما میتوانید حتی این محصول را به صورت دستی شسته و آن را در آفتاب بگذارید تا خشک شود. در این دسته از مبلهای بادی معمولاً از سطح رویه جیر استفاده میشود که باعث میشود بتوان از آن در مدت زمان طولانیتری استفاده کرد و بهره برد. مبلهای بادی تخت شو به دو صورت جیر و براق تولید شدهاند که در نوع جیر میتوان آن را در طولانی مدت نیز استفاده کرد. مبل بادی یک نفره یکی از جدیدترین مبلهای بادی است که در بازار عرضه میشود. جالب است بدانید که اکثر افرادی که از مبلهای بادی برای ویلاهای شخصی و یا منزل دوم خود استفاده کردهاند از این محصول رضایت زیادی داشته و تمایل به سفارش مجدد آن را دارند. این دسته از محصولات فوقالعاده کاربردی هستند و برای افرادی که فضای اندکی دارند میتوانند کاملاً مناسب باشند به این دلیل که با خرید یک محصول میتوانند کاربرد و ویژگیهای دو محصول را با هم داشته باشند و در زمانهای مشخصی به عنوان تخت بادی و در زمانهایی نیز به عنوان مبل بادی استفاده کنند. این مبلها در برابر نور آفتاب آسیبی نمیبینند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن