Chicano مطالعات مرکز تحقیقات مطبوعات برنده جایزه موزه نمایشگاه کتاب

نمایشگاه فروشگاه "La Raza" منتشر شده توسط UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات مطبوعات شده است از یک مدال طلا در

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

نمایشگاه فروشگاه "La Raza" منتشر شده توسط UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات مطبوعات شده است از یک مدال طلا در تاریخ ایالات متحده دسته از مستقل ناشر کتاب جوایز.

فروشگاه همراه نمایشگاه "La Raza" در Kathy موزه غرب آمریکا که به نمایش عکس ها از "La Raza" روزنامه و مجله منتشر شده که در لس آنجلس از سال 1967 تا 1977. این نمایشگاه زد از سپتامبر 2017 به فوریه 2019 و ارائه شده توسط Kathy با همکاری CSRC. بخشی از گتی هنر ابتکار Pacific Standard Time: لا/لا نمایشگاه جذب بیش از 150 ، 000 بازدید کننده.

نقشه کشی از بیش از 25000 عکس در La Raza مجموعه عکس که قرار دارد در Chicano مطالعات مرکز تحقیقات این فروشگاه شامل مقالات مربوطه را ارائه می دهند که هر دو علمی ارزیابی شخصی و دیدگاه La Raza عکاسان خواستار توجه به سهم خود به جامعه و فعالیت های اجتماعی عدالت حرکات عکاسی خبری و تاریخ هنر.

همکاران به فروشگاه شامل چندین برونز مانند فروشگاه ویرایشگر کالین Gunckel و مقاله نویس ارنستو چاوز که هر دو از فارغ التحصیلان. UCLA Chicana و Chicano مطالعات عضو هیات علمی Maylei بلکول نیز در میان فروشگاه جستارنویس و Moctesuma اسپرزا و Devra وبر و همچنین نمایشگاه شرکت متصدی Luis C. Garza که دنبال یک M. F. A. در UCLA film بخش در میان La Raza عکاسان که آثار موجود در آرشیو مجموعه در UCLA.

مستقل ناشر کتاب جوایز یا IPPYs هستند عمده کتاب برای ناشران مستقل از جمله دانشگاه پرس و موزه ها. CSRC مطبوعات که قبلا موفق به کسب یک مدال طلا در منطقه ای کتاب دسته بندی برای آن در کاتالوگ نمایشگاه "L. A. Xicano" و "لورا اگویلار دو لا فرانترا: نشان می دهد و بگوید:" اما این اولین بار است که یک CSRC مطبوعات انتشار دریافت کرده است به رسمیت شناختن ملی رده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب