Chipot-yay: Pensacola اولین Chipotle تا قبل از تابستان

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 8 سال 2020Pensacola است که فقط یک ماه دور از افتتاح

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

Pensacola است که فقط یک ماه دور از افتتاح اولین رستوران Chipotle.

Chipotle مدیر ارشد ارتباطات خارجی ارین Wolford به تایید اخبار, مجله روز شنبه که Chipotle در 1674 E. نه مایل جاده سوئیت باز خواهد شد در اواسط ماه ژوئن.

این ساختمان بود که قبلا Schlotzky را Austin Eatery. بیش از سه ماه گذشته آن را دوباره طراحی شده است به جای یک Chipotle.

محل خواهد شد از ویژگی های یک "Chipotlane" یک درایو از طریق دیجیتال به منظور انتخاب کنید تا خط. این "Chipotlane" مفهوم معرفی شد در اوایل سال 2019 و اجازه می دهد تا خریدار به محل سفارش در Chipotle برنامه و یا وب سایت از زمان قبل از رانندگی به محل کشیدن از طریق خط و دریافت سفارش از طریق یک درایو از طریق پنجره.

خوانده شده اصلی داستان: Pensacola Chipotle به بیش Schlotzky املاک در شرق و نه مایل جاده

جدید فروشگاه های خرده فروشی باز در غرب نیروی دریایی: میلتون HBM تخفیف بهبود صفحه اصلی فروشگاه خرده فروشی باز کردن یک محل Pensacola

آن باقی مانده است دیده شود که آیا جدید 3,009 فوت مربع Chipotle را به پایبندی به فلوریدا 25% حداکثر ظرفیت قیمومیت برای ناهار خوردن در رستوران ها به عنوان فاز یک فرمان اجرایی صادر شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می تواند به روز رسانی در آینده 30 تا 40 روز زمان سریع گاه به گاه رستوران باز می شود.

ساختمان واقع شده است و در داخل یک میدان در کنار یک ورزش کلیپ کوتاه کردن مو سالن و فقط فوت دور از تازه redeveloped شرق و نه مایل نوار که شامل FirstWatch صبحانه رستوران و اخیرا نیوجرسی مایک Subs.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب