شهرستان کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 منجر به پنساکولا بسته شدن مراكز

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:57 PM EDT Jul 13, 2020حداقل یک کارمند شهرستان در حداقل چهار شهر Pensa

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

حداقل یک کارمند شهرستان در حداقل چهار شهر Pensacola جامعه مراکز دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 شهردار Grover رابینسون گفت: به عنوان او دوباره ابراز پشتیبانی از این منطقه به اتخاذ اجباری ماسک سیاست.

مثبت آزمون در میان کارکنان شهرستان شد چرا رابینسون جمعه اعلام کرد که جامعه مراکز نخواهد بود بازگشایی دوباره برای آینده قابل پیش بینی پس از بسته شدن روز جمعه.

"ما فقط احساس می کردم که در این نقطه, آن را به ارزش در ادامه این برنامه در خطر از آنچه ممکن است اتفاق می افتد با بچه ها که می آیند" رابینسون گفت.

ماسک توزیع و جوانان وعده غذایی وانت ادامه خواهد داد در شرکت مراكز با وجود تعطیلی.

رابینسون گفت: در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود که روز شنبه حداقل پنج کارمند تا به حال آزمایش مثبت در چهار های مختلف جامعه مراکز هر چند او نیست شناسایی این مراکز. این شهرستان به اجرا در 10 جامعه مراکز منابع و رابینسون اکشن جمعه بسته همه آنها.

بسته: Pensacola بسته مراکز اجتماعی در پاسخ به COVID-19 مورد سنبله

خواستار ماسک: Pensacola شورای شهر ممکن است برای Escambia County برای اتخاذ ماسک فرمان

"در پایان روز, ما نمی فکر می کنم ارزش ادامه به ارزش چالش به طور بالقوه آلوده و دیگر افراد بیمار اگر بچه ها در خانه و به کسی بیمار در خانه خود را," رابینسون گفت.

Escambia County تا به حال یک رکورد در روز به تعداد مثبت آزمون در روز یکشنبه با 468 تست مثبت میان دولت و شهروندان. روز نیز یک رکورد تعداد نتایج آزمون منتشر شده توسط فلوریدا وزارت بهداشت با 4,629 مجموع نتایج آزمون منتشر شد یکشنبه برای ساکنان دولت.

با وجود این تعداد رکورد رابینسون اشاره کرد که رای مثبت به پایین ترین سطح آن شده بود در 12 روز. مثبت نرخ تعداد مثبت در مقابل منفی آزمون برای هر روز. مثبت رای شماره منتشر شده توسط فلوریدا وزارت بهداشت برای هر شهرستان تنها تعداد آزمون میان ساکنان دولت.

روز شنبه آزمون به حال 13.6% مثبت رای دادن در حالی که روز یکشنبه نرخ 10.1%.

مثبت رای در حال اجرا بود در پایین تک رقمی در طول ماه های آوریل و مه اما از ماه ژوئن آن را افزایش, رسیدن به عنوان بالا در 19.3 درصد در ژوئیه 1.

در هفته گذشته را به طور کلی مثبت نرخ 12.2% در Escambia County, در حالی که هفته قبل از آن تمام زمان بالا 13.3%.

رابینسون ابراز خوش بینی که رو به پایین به نوبه خود از آغاز اثر اجباری ماسک سیاست در جای خود قرار داده که در این شهر.

"من فکر می کنم که نشان دادن آنچه که ما در حال حاضر شروع به دیدن" رابینسون گفت. "به طور معمول برای ما به یک سیاست عمومی در محل آن طول می کشد حدود دو هفته برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد با COVID. این واقعیت است که شما را دیدم در طول هفته گذشته مثبت بودن نرخ آغاز به روند نزولی, ما فکر می کنم تاثیر مثبت. که دقیقا دو هفته از زمانی که ما انجام دادیم."

اما روز دوشنبه تعداد 179 مورد تأیید میان دولت نشان داد ساکنان یک چشم انداز مثبت در مثبت رای دادن به 12.8%.

این Pensacola شورای شهر رای گیری خواهد شد و در آن جلسه پنج شنبه شب در یک قطعنامه خواستار Escambia County برای اتخاذ یک ماسک فرمان شبیه به یک در محدوده شهرستان.

رابینسون گفت که او معتقد است این شهر سیاست تاثیر را در این شماره اما آن را به کل منطقه برای دیدن زیادی کاهش می دهد.

"این اعداد در تمام منطقه گسترده بنابراین اگر شهر Pensacola آن انجام شده است من فکر می کنم ما می توانیم یک دندانه" رابینسون گفت. "اما ما در حال رفتن به شروع به اقدامات واقعی تا زمانی که همه ما در پرش با هم. و ما می توانید انجام دهید که. من فکر می کنم ما می توانیم پیشرفت واقعی, اما آن را به یک تلاش گروهی است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن