CivicCon: Arborist francisco cuenya سالن گفت: کیفیت بیش از کمیت است که حکومت خوب درخت سایبان

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:30 PM EDT Jun 1, 2020در نظریه ایجاد یک شهری تاج درخت به نظر می

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

در نظریه ایجاد یک شهری تاج درخت به نظر می رسد بسیار ساده است.

گیاه برخی از نهال آنها را برخی از آفتاب و آب و تماشای آنها را رشد ،

واقعیت این است که بسیار پیچیده تر است. بین مقررات منطقه بندی است که جلوگیری و یا مانع از درختان مفید در بسیاری از خیابان های خاک فقیر نگه می دارد که درختان از پر رونق و عدم سرمایه گذاری در مراقبت و نگهداری بسیاری از شهرستانها در واقع از دست دادن پول در درختان آنها گیاه.

"من آرزو می کاشت درختان بودند به عنوان آسان که فقط با حفر یک سوراخ و چسباندن یک درخت در آن اما در نهایت آنها موجودات زنده آنها در حال زندگی کردن زیرساخت ها و شرایط خاصی وجود دارد که به آنها نیاز" گفت: Lysistrata سالن یک برنامه ریز و arborist. "شما نمی توانید فقط تنظیم (بزرگ تاج درخت به وجود). شما واقعا باید انجام دهید آموزش و پرورش و مشارکت و در نهایت به عنوان یک جامعه آن است که چیزی است که شما باید به ارزش و مایل به سرمایه گذاری و مراقبت عمیقا در مورد."

سالن مورد بحث برخی از استراتژی ها و مزایای توسعه سالم و مولد شهری جنگل دوشنبه شب در طول یک CivicCon وبینار. سالن بنیانگذار ابر سالن راه حل های خلاق در شهر فینیکس, آریزونا, و او با بسیاری از جوامع در سراسر کشور در درخت احکام و درخت قصد دارد از جمله کار بر روی سبز زیرساخت های اطراف راه آهن نور در راهرو ققنوس.

درختان شهری: CivicCon: اطلاعات در مورد سلامت و ثروت و مزایای زیست محیطی از درختان شهری

تاج درخت: عضو شورای Sherri مایرز می خواهد Pensacola, درخت سایبان مطالعه

"درختان واقعا آنچه را متراکم و جمع و جور, چشم انداز شهری قابل زندگی و همچنین به عنوان زیبا" هال گفت. "آنها آنچه را ما در خیابان ها قابل پیاده. اتصال آنها محله های ما. آنها سرد, محله های ما. نفوذ آنها ما سروصدا. آنها حذف خواهد شد ، و آنها واقعا در نوع ایجاد حس مکان و با کیفیت از آرامش و آرامش در ما مشغول شهرستانها."

سالن گفت: می توان آن را دشوار برای مقاوم سازی خوب شهری جنگل به یک ساخته شده از جامعه اما مهم این اولین قدم است برای شروع با یک هدف نهایی در ذهن است. او گفت: اگر منطقه ای که در آن یک جامعه می داند و می خواهد آن را درختان خیابان و پارک ها و فضای سبز آن حیاتی بود برای ایجاد یک چارچوب است که اجازه می دهد تا کسانی که همه چیز را شکوفا.

"راه که در آن ما در حال حاضر در مورد سازماندهی ى ما و یا ما توسعه استانداردهای واقعا با تمرکز بر استفاده از زمین در مقابل طراحی" هال گفت. "شما را تا پایان با بسیاری از درختان که در نوع هل به فضاهای که واقعا نمی فراهم آوردن شرایط برای آنها به رشد است."

او اشاره کرد که بسیاری از درختان شهری تنها زندگی می کنند حدود هفت تا 10 سال است که شهرداری ها اغلب صرف بیشتر در آنها از ارائه آنها در بهره مند شوند.

به عنوان مثال سالن نشان داد یک درخت کوچک کاشته شده در 150 فوت مکعب از خاک که هزینه یک شهرداری $5,000 برای کاشت مجدد چند بار و $1,212 برای حفظ. درخت ارائه شده در مورد $2,717 در مزایای مانند کاهش حرارت و فاضالب تصفیه برای از دست دادن خالص در حدود $3,493.

در مقابل یکی دیگر از درخت کاشته شده در 1 ، 000 فوت مکعب با کیفیت بالا و خاک هزینه یک جامعه تقریبا $16,242 برای نصب و نگهداری, اما ارائه این شهرستان $41,769 در مجموع مزایای. سود خالص $بود 25,427.

"اگر شما واقعا می خواهید یک بازگشت سرمایه گذاری خود را, شما واقعا نیاز به تمرکز بر روی کیفیت در مقابل کمیت از درختان" هال گفت.

مسکن مقرون به صرفه: CivicCon: CivicCon بحث مسکن مقرون به صرفه استراتژی با ویکتور دوور

آنچه در آینده در سال 2020: CivicCon: Pensacola, Escambia رهبران باید خدمات بهتر و آموزش بالا از ذهن برای سال 2020

سلامت و ثروت و محیط زیست: CivicCon: اطلاعات در مورد سلامت و ثروت و مزایای زیست محیطی از درختان شهری

او گفت: همه بازیکنان با هم در جدول جلو بسیار مهم بود. وجود دارد مقامات منتخب عمران, مهندسین, طراحان, وکلا, محیط زیست, کد, اجرای, شرکت ابزار ایمنی عمومی کارکنان و ساکنان منطقه همه با خود متناقض نیازها و اولویت ها.

او گفت: بهترین کدهای ارائه یک تعادل بین پیش بینی — مراحل درگیر در توسعه و کیفیت محصول نهایی و انعطاف پذیری را بیشتر از هر زمین بسته است.

که اجازه می دهد تا برای "طراحی است که سایت های خاص و خاص که ساختمان به منظور افزایش این محله که در آن برای رفتن به مقابل کاهد از آن به دلیل آن را به حال به بررسی چند جعبه برای شهر" هال گفت.

هال گفت: در تجربه خود را در شهر فینیکس او شرکت کرده بود در سه سال فرآیند برنامه ریزی برای سبز زیرساخت های پروژه برای ایجاد یک قابل توجهی تاج درخت سروصدا مجموعه و چمن برای کمک به شکستن آلاینده ها. آنها به خوبی آموخته اند و در این روند است که آنها نمی تواند گیاه تک درخت به دلیل آب و فاضلاب و خط در حال اجرا در کنار محدود کردن مورد نیاز 16-پا جدایی از هر ریشه های درخت.

"من فکر می کنم آن است که واقعا مهم است به اشاره است که مهندسی و استانداردهای کار و سیاست است که اغلب نمی رفتن در مقابل شوراهای شهر و یا در مقابل مردم چنین تاثیر فوق العاده ای در مورد چگونه ما در ساخت اماکن" هال گفت. "در حال حاضر اولویت این است که به راحتی قادر به ساخت زیرساخت های ما. است که می گویند که مهم نیست اما نیاز به متعادل با (توانایی ساخت) انواع مکان های که ما واقعا می خواهید می شود قادر به ساخت."

سالن نمایش در دسترس است pnj.com/civiccon.

CivicCon یک همکاری بین اخبار و مجله Studer جامعه موسسه در نظر گرفته شده به پنساکولا منطقه به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن