CivicCon: Escambia می خواهد سرپرست جدید به حرکت منطقه مدرسه 'از بهتر به بهترین

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:43 AM EDT Jun 16, 2020به عنوان Escambia County School District

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

به عنوان Escambia County School District هیئت مدیره به نظر می رسد به استخدام سرپرست جدید این سال یکی از اولویت های اصلی خواهد بود برای پیدا کردن کسی که نگه داشتن ساختمان در منطقه موفقیت.

رئیس هیئت مدیره Patty هایتاور در CivicCon مجازی تاون هال پنج شنبه شب گفت: منطقه ماموریت است که برای ایجاد یک محیط که در آن همه دانش آموزان می تواند دستیابی به بیشترین پتانسیل خود را.

"(Malcolm) Thomas شده در دفتر به مدت 12 سال او نقل مکان کرد و ما یک فاصله خوب در طول راه" هایتاور گفت. "بنابراین آنچه که ما دنبال آن هستید در کنار ما سرپرست کسی است که که در آن (توماس) منتقل شده است ما را از خوب به بهتر — ما می خواهیم کسی را به حرکت خواهد کرد و ما از بهتر به بهترین است."

توماس تنظیم شده است به بازنشسته در ماه نوامبر و برای اولین بار در تاریخ مدرن Escambia County, استخدام های دریافتی سرپرست به جای آنها را تعیین کند. منطقه استخدام فلوریدا مدرسه مدیره انجمن برای کمک به مدیریت جستجو.

آشنایی با شش متقاضیان رقابت به Escambia County مدرسه جدید سرپرست

Escambia شهروندان می گویند درس و تجربه است که باید برای آینده سرپرست

در CivicCon, هایتاور و آندریا Messina, مدیر اجرایی FSBA ارائه گزارش پیشرفت چگونه نامزد جستجو در جریان است و برخی از دیدگاه, در چه خواهد شد سرپرست جدید موفق باشد.

کسی که طول می کشد موقعیت مسئول خواهد بود حدود 40000 دانش آموزان 5000 کارکنان و $650 میلیون بودجه. کار می آید با یک قرارداد سه ساله و سالانه حقوق و دستمزد $145,000 به $175,000.

مسینا که کمک متعدد در مدارس سراسر کشور استخدام superintendents گفت: نباید یک مشکل برای منطقه برای جذب خوب داوطلبان واجد شرایط.

"Escambia است در یک جای بسیار خوب," مسینا گفت. "شما لازم نیست که یک اورژانس مالی. شما لازم نیست که دانشگاهی شرایط اضطراری. شما لازم نیست که یک دسته از رسوایی با کارکنان. در برخی از مناطق که ما به دنبال superintendents کسانی که همه چیز وجود دارد و به طوری که آنها به دنبال به طور خاص مالی برای یک رهبر و یا یک برنامه درسی رهبر. اما در اینجا ما باید یک جامد و گرد پایه و اساس است."

مسینا گفت: مردم تمایل به دست کم گرفتن چه دشوار و پیچیده نقش سرپرست است.

"فلوریدا مدارس بزرگترین یا بزرگترین کارفرما در هر شهرستان در سراسر کشور," او گفت:. "ما برای اجرای بزرگترین رستوران زنجیره غذایی ما خدمات سازمان. ما برای اجرای بزرگترین سیستم حمل و نقل با اتوبوس ما. ما برای اجرای کنترل موجودی و کتاب درسی سیستم های مدیریت. ما برای اجرای تعمیر سیستم های با نجار و لوله کش و برق در مدارس ما. ما را وادار سازد کسب و کار خدمات ما اجرای محوطه سازی کسب و کار و من حتی شروع به بحث در مورد واقعی آموزش و پرورش است."

مسینا گفت: وجود خواهد داشت بدون سرپرست نامزد که اکسل در مدیریت هر جنبه ای از این منطقه است. او گفت: superintendents که ثابت کنیم بیشتر موفق هستند که می توانند در ساخت مواد جامد تیم که تعادل کاستی های خود را, که کار را با احترام و مولد با دیگران که در نهایت پیدا کردن راه هایی برای رسیدن به.

در سراسر نظرسنجی های متعددی توسط منطقه مدرسه و توسط CivicCon شهروندان و مربیان تاکید کرده اند آنها می خواهند یک سرپرست است که حل مشکل یک رابط خوب یک رهبر با تجربه و مربی و کسی که به رسمیت می شناسد و پذیرای تنوع جامعه ما است.

نامزد ایده آل: راهنمایی برای آینده سرپرست: صادق باشید. شجاع باشید. تواند مهم باشد. بود در آن برای کودکان و نوجوانان.

هایتاور گفت: بخشی از هیئت مدیره مدرسه نقش خواهد بود انجام علت سعی و کوشش برای اطمینان از آنها یافت می شود که فرد. او گفت: همراه با انجام مصاحبه و بررسی رزومه منطقه خواهد بود صحبت کردن با همسالان زیردستان رهبران کسب و کار گروه اقلیت انجمن ها و دیگر عصری متقاضیان جوامع به شنیدن در مورد نقاط قوت و ضعف.

"شما نمی توانید فقط آنچه را که تکه های کاغذ می گویند شما باید به انجام علت سعی و کوشش خود و بررسی در سایر چیزهایی است که وجود دارد بین خطوط" هایتاور گفت.

او افزود که شخصا او انتظار دارد که نامزدهای خود را برای انجام مشق شب خود را قبل از آنها نشان می دهد.

"یک فرد است که من قصد دارم به نگاه در یک راه مثبت را در نگاه ما داده ها را برای چند سال گذشته و قادر خواهد بود برای آمدن به مصاحبه و بگو:" این چیزهایی که من را به عنوان ضعف یا چالش ها در این منطقه و اینها برخی از چیزهایی که من در گذشته انجام داده اند که کمک کرده اند (بهبود این نوع از شرایط).'"

در حال حاضر این منطقه دارای 13 متقاضیان است. هایتاور گفت: COVID-19 همه گیر نشده بود و بیش از حد از تاثیر بر فرایند جستجو. مسینا گفت: بر اساس تجربه خود در مناطق دیگر او اعتماد به نفس است که تعداد را افزایش می دهد به طور قابل توجهی در زمان ارسال کار می بندد.

برای مثال او گفت: در ساراسوتا کانتی تعداد متقاضیان افزایش یافته و از 11 تا 34 در آخر هفته.

متقاضیان خواهد شد به نمایش در پایین به یک تعداد انگشت شماری از نیمه نهایی توسط 26-شهروند عضو کمیته مشورتی.

کسانی که در نیمه نهایی خواهد بود دعوت به Escambia County در اواخر ماه اوت به دور از مصاحبه های عمومی یک تور از منطقه یک در یک نشست با اعضای هیئت مدیره مدرسه و باز به مکان ملاقات و خوش آمد می گوید. هیئت مدیره در نظر دارد به انتخاب نهایی خود را Sept. 1.

ورودی سرپرست خواهد گزارش در ماه اکتبر به کار را از طریق یک دوره انتقالی با مالکوم توماس پس از آن به طور کامل را حاکم Nov. 17.

در این شماره: Escambia County نرخ فارغ التحصیلی نزدیک 85 درصد در حالی که سانتا رزا اینچ نسبت به 90%

هایتاور گفت که او امیدوار عمومی خواهد ماند درگیر در طول فرایند حمایت از سرپرست جدید صرف نظر از اینکه آیا نامزد شد و خود را ارجح نامزد و درک است که سرپرست جدید نمی خواهد بود قادر به حل همه مشکلات خود را به مدت یک شب.

اما پرداختن شخصی خود را معیار برای موفقیت او گفت: بعد از 90 روز جدید سرپرست باید شناسایی منطقه و چالشهای توسعه, برنامه بازی آنها را به آدرس. در یک سال آنها باید به طور کامل توسعه یافته برنامه ریزی استراتژیک برای دیدار با فلوریدا جدید آموزشی استانداردهای معیار برای دانش آموز بسیار عالی برای فکر کردن.

و در پایان قرارداد هایتاور گفت هدف او این است که برای این منطقه به "که در آن پدر و مادر می خواهید برای ارسال از دانش آموزان که در آن دانش آموزان می خواهم به یاد بگیرند که در آن معلمان می خواهند به آموزش و که در آن کارکنان می خواهند به کار ... در سه سال خواهیم بود 'A' منطقه است."

کامل بحث آنلاین در دسترس است در pnj.com/civiccon. این CivicCon صفحه همچنین شامل یک پانل بحث و گفتگو در چه چیزی باعث خوب سرپرست توسط رهبران موفق مدارس سراسر کشور است.

CivicCon یک همکاری بین اخبار و مجله Studer جامعه موسسه به پنساکولا به مکانی بهتر برای زندگی, رشد, کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن