CivicCon بازده امشب! درک $188M ECUA بودجه با بوچ هانسن

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:46 PM EDT Jun 22, 2020سوالی در مورد چگونه دلار مالیات خود را ص

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

سوالی در مورد چگونه دلار مالیات خود را صرف هستند?

بوچ هانسن است پاسخ.

هانسن بازنشسته نیروی دریایی کاپیتان با تجربه گسترده در هر دو استراتژیک و برنامه ریزی و مدیریت بودجه از طریق خدمت در U. S Navy, پنتاگون, بخش خصوصی و شهر Pensacola.

در یک آنلاین رایگان CivicCon کارگاه امشب هانسن را به شیرجه رفتن عمیق به بودجه ساحل زمرد آب و برق, قدرت, بررسی که در آن درآمد خود را از آنچه در آن هزینه ها و چه سرمایه پروژه های در حال آمدن است تا در آینده است.

این رویداد در اصل برنامه ریزی شده به عنوان یک زنده, مشارکت مدنی, البته, اما به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 shutdown.

در حال حاضر آن را در دسترس ساخته شده به عنوان یک CivicCon مجازی رویداد رایگان است که به جامعه است.

بیشتر: CivicCon: Escambia می خواهد سرپرست جدید به حرکت منطقه مدرسه 'از بهتر به بهترین'

این ECUA دولت است بدن فراهم می کند که آب و فاضلاب و بهداشت خدمات در Escambia County و بخش هایی از شهرستان سانتا رزا. قدرت ECUA اعمال توسط پنج عضو هیئت مدیره متشکل از نمایندگان منتخب از هر یک از پنج Escambia County حوزه های انتخاباتی.

در سال 2020 ECUA به تصویب رسید $188 میلیون بودجه عملیاتی.

این دومین سری از دوره ها در درک و بررسی بودجه از دولت های محلی اشخاص. هانسن بررسی شهر Pensacola بودجه در سال 2019.

هانسن فارغ التحصیل از ایالات متحده, نیروی دریایی آکادمی با مدرک کارشناسی در مهندسی اقیانوس و از Naval War College با یک استاد در برنامه ریزی استراتژیک. پس بسیار موفق 30 سال کار حرفه ای در نیروی دریایی هانسن رفت و به LMI نه برای سود استراتژیک شرکت مشاوره هدفمند در بهبود خدمات دولتی.

در سال 2018 بوچ استخدام شد و پذیرفته شده و موقعیت به عنوان استراتژیک برنامه ریز بودجه برای Pensacola شورای شهر با در نظر در جهت بهبود شهر اثربخشی دولت.

به ثبت نام برای کارگاه امشب بازدید eventbrite.com و جستجو "CivicCon" و یا تماشای یک livestream از این رویداد در pnj.com/civiccon.

CivicCon یک پروژه مشترک از پنساکولا اخبار, مجله و Studer جامعه موسسه به پنساکولا به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن