CivicCon: ویکتور دوور بر روی کلید به مسکن مقرون به صرفه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 3 سال 2020Pensacola جدید مسکن مقرون به صرفه وظیفه

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

Pensacola جدید مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی یافت که تقریبا یک سوم از محلی خانواده ها "هزینه بر دوش."

این بدان معناست که آنها صرف بیش از یک سوم از درآمد خود را اجاره. که همچنین بدان معنی است که آنها ممکن است به اندازه کافی پول در سمت چپ به پوشش دیگر نیازهای ضروری مانند مواد غذایی و دارو و حمل و نقل و بیمه و مراقبت از کودک.

مسکن مقرون به صرفه کمبود یک بحران در سراسر کشور و با توجه به سطح ملی مشهور برنامه ریز شهری ویکتور دوور به همین دلیل ساده است: بسیاری از شهرستانها لازم نیست که برنامه ها و سیاست های است که اجازه می دهد مقرون به صرفه مسکن به پاپ تا به طور طبیعی.

دوشنبه شب CivicCon برگزار خواهد شد دوور برای یک وبینار که در آن او خواهد شد بحث در مورد استراتژی برای ایجاد مسکن مقرون به صرفه. در طول بحث دوور را مشغول به چرا ملی ما تغییر جهت با پراکندگی و حومه ایجاد کرده است کمبود مسکن مقرون به صرفه و چگونه reinvesting در خیابان ها می تواند کمک به معکوس کردن روند.

بیشتر: CivicCon: چرا ایجاد مسکن مقرون به صرفه تر است در مورد بیش از املاک و مستغلات

بیشتر: مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی لگد کردن تلاش برای رسیدن به 500 خانه های جدید در 5 سال

دوور همکاری نویسنده "خیابان طراحی: "راز بزرگ شهرستانها و شهرهای کوچک." و یک شریک با دوور سرمه و همکاران برنامه ریزی شهر در کورال گیبلز. بیش از یک بیش از 30 سال کار حرفه ای, دوور شرکت را تکمیل کرده است صدها پروژه در سراسر پنج قاره جهان با تمرکز بر ساختمان جذاب و زیبا خیابان با walkable مکان های مردم می شود.

برخی از امضاء و پروژه های شامل در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده محله i'on در کوه

لذت بخش, کارولینای جنوبی; گلنوود پارک در Atlanta, Georgia; و طرح جامع

برای El Paso, تگزاس مورد ستایش قرار داد به عنوان "امریکا"بهترین رشد هوشمند طرح است."

از سال 2010 تا 2012 دوور شد ملی از صندلی های کنگره جدید شهرسازی. او همچنین موسس و رئیس CNU فلوریدا فصل برای اولین بار در نوع خود است.

دوور را رایگان ارائه خواهد شد 6-7:30 p. m. ممکن است 4. ثبت نام برای این رویداد با جستجوی "CivicCon" در eventbrite.com. ارائه خواهد شد و همچنین از تلویزیون پخش شود در pnj.com و در اخبار, مجله Facebook صفحه. اگر سوالی دارید و برای دوور برای زندگی, پرسش و ارسال آنها را به lnelless@gannett.com.

بیشتر: CivicCon مکث حوادث زندگی می کنند اما doubledown دیجیتال اتصالات | Guestview

CivicCon یک همکاری بین اخبار و مجله Studer جامعه موسسه طراحی شده برای Pensacola منطقه به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته CivicCon سخنرانان و مفاهیم بازدید pnj.com/civiccon.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب