تمیز Eatz باز می شود, بهداشت مواد غذایی رستوران در غرب Pensacola, راه اندازی برنامه غذایی خدمات

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:14 AM EDT Jul 30, 2020این سفر از دست دادن وزن یکی فورت والتون بیچ ص

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

این سفر از دست دادن وزن یکی فورت والتون بیچ صاحب کسب و کار است که در حال حاضر با بهره گیری Pensacola ساکنان به خصوص کسانی که در سمت غرب ولع مصرف جدید و سالم گزینه است.

سام Poppell باز پاک Eatz سریع گاه به گاه حق رای دادن رستوران که دو برابر به عنوان یک وعده غذایی اشتراک در ارائه دهنده در تاریخ 9 ژوئیه در 800 N. نیروی دریایی بلوار. سابق کلوپ شبانه و مشترک پیتزا مالک چرخد و زندگی حرفه ای خود را پس از تبدیل های شخصی خود را از طریق یکی از تمیز رژیم غذایی سالم است.

"من استفاده می شود به وزن 434 پوند بنابراین من آغاز شده به عنوان یک (تمیز Eatz) مشتری در شالیمار" Poppell گفت: از اتاق ناهار خوری خود را از رستوران جدید که قبلا یک arby's. "من تا به حال مسائل فشار خون, کلسترول, مسائل, نه به ذکر است من فقط زیبا و جذاب."

نه هر کس است که به دنبال به از دست دادن 170 پوند مانند تمیز Eatz franchisee اما حتی اگر رژیم غذایی خود اهداف نه به عنوان رادیکال های رستوران, مخلوط, پیچد, build-a-کاسه و گرفتن و رفتن منجمد وعده های غذایی می تواند کمک به اصلاحات در هر رژیم غذایی است.

"ما باید نوع فست فود احساس با بسیاری تمیز کننده مواد تشکیل دهنده" Poppell گفت. "ما هشت مختلف پیچد ما یک اسموتی منو. گاومیش کوهان دار امریکایی, برگر, بوقلمون برگر. ما به تازگی تحت عمل منو تغییر در سراسر کشور و افزود بوفالو گل کلم, که من فکر می کنم شگفت انگیز است."

Poppell که او نیز اجرا می شود پاک Eatz در شالیمار و به زودی باز دو بیشتر در تالاهاسی و پاناما سیتی گفت: build-a-کاسه منو گزینه ای است که مشتریان همچنان به درک ،

شبیه به قالب در سریع گاه به گاه Tex-Mex زنجیره مشتریان را انتخاب کنید یک پایه پروتئین, سه, سبزیجات, سس و ادویه با ساخت یک کاسه گزینه است.

"کسی که واقعا قابل تنظیم برای شما. اگر کسی تا به حال هر گونه محدودیت در رژیم غذایی یا به تماشای برای به گلوتن و یا سویا و یا چیزهایی مانند آن کاسه گزینه های واقعا آسان به طبقه بندی," Poppell گفت.

فروشگاه مالک فروشنده اصلی: چهار بادها صاحب بازنشسته پس از 40 سال فعالیت حرفه ای به فروش می رساند فروشگاه

►جدید Pensacola Beach bar: کومرو نوار باز در پنساکولا ساحل مارینا به عنوان بخشی از چند مرحله ای رستوران و بار, پروژه

►شما سعی دارید این تاکو کامیون? چهار Pensacola کامیون مواد غذایی که در آن شما می توانید جشن تابستان امسال

گرفتن و رفتن در تمیز Eatz

با شتاب و سیستم های خنک کننده که خط دیوار از سمت غرب رستوران آن را آسان برای مشتریان که می خواهند چیزی سریع اما نه سازش کالری است.

"نکته جالب در مورد این است که آن را بزرگ برای کسانی که فقط می خواهید آماده به خوردن گزینه های در طول هفته, اما آنها نمی خواهند زمان را به سفارش توسط نیمه شب بود و بدون برنامه غذایی. آنها فقط گرفتن آنها چه می خواهند بر اساس آنچه آنها را ببینید."

گرفتن و رفتن وعده های غذایی آمده متصل با هزینه تخت. در اینجا شکست:

  • صبحانه: 5 دلار
  • ناهار و شام: $6.50 ($8 اگر شما اضافه کردن پروتئین)
  • وعده های غذایی خانواده (چهار نفر): $17.99
  • Gluten-free, گل کلم-پوسته پیتزا: $8.99

"من قرار داده و آن گل کلم, پیتزا, تا در برابر هر چیزی که شما می خواهید در یک فروشگاه مواد غذایی" Poppell گفت. "و ما حتی پروتئین بستنی پایین وجود دارد در پایین."

همیشه وجود دارد حداقل 80 نوع مختلف از گرفتن و رفتن وعده های غذایی که عمدتا کم کربوهیدرات متمرکز اما که همچنین تهیه کردن به رژیم های غذایی مختلف.

چگونه تمیز غذا می خورد اشتراک خدمات با این نسخهها کار

روز یکشنبه در برنامه غذایی در تمیز Eatz رسما رول را به عنوان است که روز مشتریان می توانید شروع به ثبت نام برای برنامه های غذایی است که طیف وسیعی از پنج وعده های غذایی یک هفته تمام راه را تا 21 وعده های غذایی در هفته است.

مدل قیمت گذاری:

پنج وعده های غذایی $38 ($7.60 در هر وعده غذایی)

10 وعده های غذایی: 68 دلار ($6.80 در هر وعده غذایی)

15 وعده های غذایی: $98 ($6.53 در هر وعده غذایی)

21 وعده های غذایی: $128 ($6.10 در هر وعده غذایی)

هفتگی چرخش منو زنده رود در روز پنج شنبه و می توان در تمیز Eatz Pensacola سایت. مشتریان باید به محل سفارش خود را برای هفته بعد قبل از نیمه شب هر یکشنبه.

"نکته جالب در مورد برنامه غذایی این است که ما باید شش وعده های غذایی مختلف در هر هفته تنها" Poppell گفت. "بنابراین هرگز تکرار دو هفته در یک ردیف."

وجود ندارد از پیش تنظیم گیاهخواری یا وگان غذا در منوی هفتگی اما Poppell گفت: استثنا می توان ساخته شده است.

"افرادی که گیاهخواری یا وگان و یا نوعی دیگر از درخواست گزینه می توانید محل سفارش و ایمیل ما با نیاز های خاص," او گفت:. "ما واکنش نشان خواهد داد به عقب و اجازه دهید آنها را می دانیم که چگونه ما می توانیم برنامه های خود را که آیا آن را برای پنج وعده های غذایی و یا 21 است."

آدرس ایمیل برای ارسال درخواست های خاص است pensacola@cleaneatz.com. دستورالعمل مانند چه مدت شما را مجبور به خوردن وعده های غذایی قبل از آنها منقضی و هنگامی که به توقف آنها می آیند با هر انتخاب ،

اتاق ناهار خوری باز است از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر در تعطیلات آخر هفته. تمیز Eatz آغاز خواهد شد عامل از یک درایو از طریق زودی.

تمیز Eatz رسمی افتتاح اتفاق می افتد جمعه. آن را ویژگی های تخفیف گرفتن و رفتن موارد و در تمام طول روز فشار مسابقه که در وهله اول مرد و زن به برندگان هر یک از دریافت رایگان 21-برنامه غذایی.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن