کمیسر داگ Underhill اذعان به انتشار 'سایه نشست' متن در Innerarity جزیره

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020Escambia County کمیسر داگ Underhi

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

Escambia County کمیسر داگ Underhill آمده است به جلو به عنوان کسی که منتشر رونوشت از گذشته وکیل مشتری جلسه کمیسیون شهرستان مربوط به سیستم فاضلاب در Innerarity جزیره است.

هفته گذشته کمیساریای جف Bergosh به نام برای یک اخلاق تحقیق که به بیرون درز این اسناد پس از او گفت که او تا به حال دریافت اطلاعات است که یک کمیسر حال توزیع اسناد و مدارک.

Underhill گفت که او نمی تواند "نشت" اسناد زیرا او آن را باور نمی کند قانونی بود به نگه داشتن آنها را محرمانه و اعتقاد او تا به حال یک وظیفه به آنها را آزاد کند.

"ممکن است به" نشت "یک سند است که محافظت از محرمانه بودن" Underhill گفت: در یک بیانیه کتبی به رسانه های متعدد این هفته است. "اسناد من منتشر شد در معرض آفتاب قوانین و در نتیجه منتشر شد مطابق با وظایف من به عنوان یک نگهبان از سوابق عمومی است."

شهرستان سخنگوی لورا Chicago گفت: در یک بیانیه خبری و مجله است که به دلیل کمیساریای فاش کرد که او ارائه شده در این جلسه متن یک شهرستان بررسی است و دیگر نیاز به پیدا کردن چگونه به اسناد و مدارک منتشر شد.

Chicago همچنین گفت که با توجه به شهرستان وکیل آلیسون راجرز شهرستان هیچ انضباطی اقتدار بیش از یک شهرستان کمیسر و تنها فرماندار دولت کمیسیون اخلاق یا دادستان را "چیزی شبیه به انضباطی اقتدار بیش از یک انتخاب کمیسیون."

اخبار مجله درخواست رونوشت از شهرستان که استدلال آنها این دادخواهی بیش از Innerarity جزیره فاضلاب موضوع کامل است.

طرح دعوی در دادگاه مداوم بوده است پس از سال 2014 زمانی که این شهرستان شکایت کرد Innerarity جزیره توسعه شرکت به بیش از سیستم فاضلاب خصوصی پس از این شرکت اعلام کرد قصد خود را به از نظر قانونی رها کردن سیستم.

نتیجه طرح دعوی در دادگاه است که Escambia County تقریبا کامل با یک پروژه برای ارتقاء سیستم فاضلاب به ساحل زمرد آب و برق خودگردان استانداردها و هزینه این پروژه پرداخت خواهد شد با یک مالیات ویژه منطقه در ساکنان Innerarity جزیره است.

طرح دعوی در دادگاه فعال بوده است پس از سال 2014 این مسائل حقوقی در این مورد شده است "بخشی از حل و فصل" با امضای یک interlocal توافق در سال 2018 طبق این شهرستان را در آخرین دادگاه پرونده.

مورد است که از لحاظ فنی در ادامه اما تحت این توافق نامه و با توجه به دادگاه براده زمانی که ساخت و ساز کامل است به احتمال زیاد در ماه جولای شهرستان است که انتظار می رود به درخواست قاضی به ثبت نام بیش از سیستم فاضلاب به ECUA.

ساکنان جزیره ناراضی هستند و با هزینه این پروژه در حدود 4.5 میلیون دلار و به صورت زیادی افزایش مالیات در اموال خود را. ساکنان خواسته اند در این شهرستان برای پیدا کردن راه هایی برای کاهش آن. شهرستان در حال حاضر دریافت 1.5 میلیون دلار کمک مالی برای پرداخت هزینه های آب سیستم بخشی از این پروژه است.

یک درخواست از ساکنان در طول این کمیسیون ممکن است کمیته از کل جلسه منجر به کمیسیون سوال که چرا ECUA نمی شد نام شرکت-گیرنده از شروع. شهرستان کارکنان گفت: نگاه به همین دلیل تصمیم گیری ساخته شده بودند راه آنها شدند.

راجرز گفت: قضاوت در این مورد تا به حال بطور شفاهی حکم داد که ECUA می تواند گیرنده اما این تصمیم به نگه داشتن آن وارد شده در دادگاه به منظور بهبود روابط بین شهرستان و ECUA.

رئیس کمیسیون استیون بری ابراز تعجب که در آن وحی و اضافه کرد که او ممکن است اشتباه باشد.

"من به یاد داشته باشید که آمد به هیئت مدیره" بری گفت. "من به یاد داشته باشید که بحث خصوصی یا."

با این حال تصویری از یک سپتامبر. 11, 2014, جلسه نشان می دهد که راجرز بگویید هیئت مدیره در مورد قضات "کلامی تصمیم گیری" را به ECUA یک شرکت گیرنده. کمیسیون کارگردانی سپس County مدیر جک براون سعی کنید به کار این موضوع را در "دوستانه" به شیوه ای.

"(قاضی) تصمیم گیری نشده است memorialized در نوشتن" راجرز گفت: در سال 2014. "است که رفتن به کار در طول چند هفته آینده با وکلا. مسئولیت های طرفین در حال رفتن به بخشی از آن زبان است که ما در حال رفتن به دنبال برای دریافت. هنوز هم وجود دارد برخی از حقوقی hoops به منظور لحاظ فنی آنها را به نام این منظور ما نیاز به شکایت آنها را به آنها را واقعی به نام حزب. ... بسته به اینکه چگونه شما همه در مورد آن احساس که ممکن است ما یا می خواهید به یک وکیل مشتری جلسه و یا شاید ما فقط می خواهم به تماس با ما."

در حالی که سه نفر از کمیسیون صندلی را تغییر داده اند دست تنها بری و کمیسر Lumon ممکن است در هیئت مدیره که در آن زمان.

وکیل مشتری در جلسات برگزار شد در مورد ریز نمرات آن منتشر شد توسط Underhill. بخشهایی از متن نوشته شده بودند در رسانه های اجتماعی.

پاملا مارش رئیس جمهور از فلوریدا متمم اول قانون اساسی پایه و اساس گفت: دولت دادستان کل نظرات حکومت کرده اند که اجازه می دهد دولت های محلی برای نگهداری بسته-درب جلسات هنگامی که بحث در مورد دعاوی ابزاری است که دولت ها می توانید در اختیار خود داشته باشد اما نباید خوانده شود به عنوان یک ممنوعیت انتشار اسناد و مدارک قبل از نتیجه گیری از دادخواهی.

"به عنوان یک نتیجه کمیسیون می تواند چشم پوشیدن از معافیت و انتشار متن بسته جلسات قبل به پایان دادخواهی" مارش گفت. "... به وضوح وجود دارد هیچ "قرار دادن جن در بطری' پس از آن ، و نمی خواهد آن را به نگاه به عنوان اگر بقیه مسئولان شهرستان خواست برای پنهان کردن چیزی اگر آنها مواخذه کمیسر Underhill برای که مایل به افشای متن نفع شفافیت؟"

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب