سلامت جامعه غربی فلوریدا مدیر اخراج پس از نژادپرستانه Facebook posts سطح

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:51 AM EDT Jun 5, 2020مدیر در سلامت جامعه غربی فلوریدا — غیر انتفاعی

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

مدیر در سلامت جامعه غربی فلوریدا — غیر انتفاعی است که فراهم می کند مراقبت های بهداشتی به مردم محروم و بیمه — اخراج شده پس از چند نژادپرستانه Facebook نوشته های منسوب به او ظاهر این هفته است.

کانی Chastain Bednar که ذکر شده بود به عنوان یک مدیر و HIPPA حریم خصوصی افسر سازمان اخراج شد جمعه از موقعیت خود را با توجه به پست های رسانه های اجتماعی تاریخچه سخنگوی غیر انتفاعی به تایید اخبار مجله.

پیاده روی تا کلینیک تست: سلامت جامعه غربی فلوریدا شروع به تلفن همراه COVID-19 تست در مناطق آسیب پذیر

"اواخر روز گذشته 4 ژوئن آن توجه ما به ارمغان آورده است که یکی از ما در حال حاضر فسخ کارکنان پست کرده بود نفرت و شعارهای توهین آمیز به, شخصی, صفحه رسانه های اجتماعی" گفت: سخنگوی ان Papadelias در یک بیانیه خبری و مجله است. "این اظهارات را منعکس نمی کند ارزش ها و ماموریت سلامت جامعه غربی فلوریدا و رهبری آن است. علاوه بر اینکه در تضاد مستقیم به ماموریت ما این پست نیز ما نقض سیاستهای سازمان. ما نه تحمل هر نوع نفرت و یا تبعیض و نمی خواهد تحمل هر گونه رفتار می رود که در برابر ارزش های اصلی ما.

"ما قبل از موعد مقرر در پاسخ به Facebook نظرات این صبح روز 5 ژوئن در مورد این پست قبل از داشتن یک درک کامل از شرایط اطراف آنها به عنوان کارمند به حال نوشته شده است که او حساب هک شده بود" بیانیه ادامه داد. "پس از تحقیقات بیشتر ما بر این باور نیست که این مورد است. ما باید خاتمه داده شود با استخدام این فرد ادامه خواهد داد و به تحمل صفر از این نوع رفتار است."

تصاویری از Bednar پست ها شروع به گردش در رسانه های اجتماعی شنبه. در یک پست به تاریخ مارس 12, Bednar مشترک یک عکس از یک طناب دار در برابر یک پس زمینه سیاه و سفید با عنوان "اگر ما می خواهیم به امریکا بزرگ دوباره ما را به شر مردم از ترس مجازات ،

در یکی دیگر مشترک, مارس 31 او نوشته شده و یک وضعیت گفت: "من در اخبار می شنوید که "معترضان' خواهد بود رفتن به مناطق روستایی بعدی. این است که سرگرم کننده برای من..... به عنوان کسانی که "معترضان' بدن خواهد داشت."

یک وضعیت مشترک صبح روز پنج شنبه گفت که او "بیمار از این اقلیت تلخه" و سوال که چرا آمریکایی های آفریقایی تبار به عنوان برچسب از جمله سوال اگر آنها "فقط قایق از نامیبیا."

"چرا که نه به سادگی آمریکایی'?'" در این پست بخوانید. "اگر ما میخوایم بازی که مسابقه کارت و سپس جلوگیری از تماس من یک دختر. یک قومی جعبه برای 'فرانسوی-آمریکایی" برای من. مطمئن, من هرگز به فرانسه و من مردم نیست و برای بیش از 250 سال, اما من با نورد با وضعیت موجود در اینجا.

"من همچنین فکر می کنم کسی صدمه دیده است من بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ مادر بزرگ احساسات بنابراین من نیاز به پرداخت غرامت برای آن فاحش قانون به عنوان" پست ادامه داد.

سلامت جامعه کاهش یافته است به نظر چه مدت Bednar شده بود با غیر انتفاعی و یا آنچه او شرح شغل شامل.

سانتا رزا شهرستان: سرعت بالا مدرسه معلم علوم در حال بررسی برای نژاد-شارژ Facebook, سخنان

Bednar بلافاصله پاسخ به خبر, مجله, درخواست برای اظهار نظر در صبح روز جمعه.

سلامت جامعه غربی فلوریدا است که یک شبکه از 14 درمانگاه در خدمت بیمه و تحت بیمه در Escambia و سانتا رزا شهرستانها و مناطق اطراف آن.

آنها اغلب به درمانگاه خود را عمدتا به جوامع اقلیت به عنوان آنها در پایان ماه آوریل زمانی که آنها به ارمغان آورد پیاده روی تا COVID-19 تست به Attucks دادگاه محله.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن