کامپیوتر دانشمند عضو کمیته اجرایی جهانی محاسبات جامعه

ینس Palsberg, یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی انتخاب شده است Association f

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

ینس Palsberg, یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی انتخاب شده است Association for Computing Machinery کمیته اجرایی و خدمت خواهد کرد به عنوان رئیس گروه خاص حاکم بر هیئت مدیره برای یک دوره دو ساله است.

به عنوان صندلی Palsberg را نظارت بر فعالیت های ACM 37 گروه های منافع خاص از جمله 200 کنفرانس سالیانه جوایز و فرصت های داوطلب.

Palsberg که تحقیقات دهانه کامپایلر سیستم های جاسازی شده, برنامه نویسی, زبان مهندسی نرم افزار و امنیت اطلاعات گفت: این زمان هیجان انگیز در ACM کمیته اجرایی به دو دلیل.

برای یک بیماری همه گیر-محور مجازی حوادث توسط این انجمن در حال تبدیل شدن بیشتر را شامل است که اجازه می دهد تا یک محصول تازه از محاسبات علاقه مندان به شرکت. سالانه زبان برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی رویداد در ماه ژوئن معمولا میزبان 500 شرکت کنندگان در این سال این رویداد آنلاین جذب بیش از 4000.

Palsberg گفت که او نیز مشتاق در مورد دفاع از ACM نقش در ارائه دسترسی باز است که زمانی که مواد تولید شده توسط این سازمان عضویت ساخته شده است در دسترس عموم بدون هیچ هزینه. با شروع ماه گذشته دانشگاه کالیفرنیا ساخته شده دسترسی باز به طور پیش فرض انتشار گزینه برای مقالات تولید شده توسط UC وابسته به نویسندگان این ارتباط از طریق یک سیم کارت اعتباری انتشارات توافق خواهد شد که تا پایان 31 دسامبر 2022. نویسندگان قادر به انتخاب کردن اگر آنها را انتخاب کنید به انتشار پشت paywall.

"COVID-19 یک درس بزرگ در چرا باز دسترسی بهتر است" گفت: Palsberg. "بیشتر محققان آگاه هستند از هر یک از دیگر کار سریع تر ما می تواند پیشرفت. نتایج تحقیقات باید در دسترس همه است."

Association for Computing Machinery بزرگترین علمی و آموزشی محاسبات جامعه با نزدیک به 100,000 دانشجو و اعضای حرفه ای. غیر انتفاعی فراهم می کند منابع برای پیشبرد محاسبات به عنوان یک علم و یک حرفه و همچنین دسترسی به ACM Digital Library, جامع ترین پایگاه داده از ادبیات رایانه و فن آوری اطلاعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن