مؤتلفه آثار سرنگون سوخته به عنوان اعتراض به جورج فلوید مرگ ادامه

نگاه کلی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:38 PM EDT Jun 2, 2020تظاهرات در واکنش به مرگ جورج Floyd – یک دست

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

تظاهرات در واکنش به مرگ جورج Floyd – یک دستبند سیاه و سفید مردی بود که امپراتور به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او – یک بار دیگر آنه نا امیدی بر حضور مؤتلفه آثار تاریخی در برخی از شهرستانها به عنوان خشم بیش از خشونت پلیس و نژادپرستی شدت در طول هفته گذشته.

یک مجسمه از مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee سرنگون شد از پایه آن در مقابل اسم دبیرستان در مونتگمری آلاباما دوشنبه شب.

به سلامتی رفت تا از میان جمعیت جمع آوری به تماشای سقوط سنگ به طور کلی به عنوان اتومبیل های دور منطقه و honked. به عنوان مجسمه دور رانده شد, جمعیت خواند مختصر "هی او-ای خداحافظی."

مجسمه لغو شد در حالت تعطیلات یادبود جفرسون دیویس' تولد. این یکی از سه آلاباما, تعطیلات, جشن کنفدراسیون دولتی که استراحت در اصل سفید برتری.

مونتگمری پلیس اذعان کرد دوشنبه شب که افراد دستگیر شده در این حادثه هر چند نمی ارائه هر گونه جزئیات دیگر.

"مجسمه آسیب دیده بود و با وجود مظنون در بازداشت است. اتهامات در انتظار" مونتگمری پلیس کاپیتان صبا کلمن گفت.

مونتگمری مدرسه دولتی منطقه اعلام کرد که این قانون تا به حال منتقل شده است و برای ذخیره سازی. هر گونه تصمیم گیری در مورد مجسمه و یا نام مدرسه خواهد بود را به هیئت مدیره مدرسه گفت: شهرستان سخنگوی گریفیث والر.

بناهای تاریخی در شهرهای جنوبی شد سایت از تظاهرات بیش از آخر هفته.

یک مجسمه در خارج از Tennessee State Capitol ادوارد Carmack یک بحث سابق مجلس و روزنامه ناشر که حمایت نژادپرستانه انداز شد پاره شنبه.

Carmack شد, شناخته شده برای نوشتن سرمقاله حمله به همکار تنسی روزنامه نگار ایدا B. ولز نوشته در حمایت از جنبش حقوق مدنی از جمله تشویق به مقابله به مثل در برابر او و در نتیجه به سوزاندن او ممفیس روزنامه ،

این Robert E. Lee یادبود بنای تاریخی در خیابان در ریچموند, ویرجینیا, پوشانده بود گرافیتی شنبه شب به عنوان استون وال جکسون اساسنامه. ستاد مرکزی ایالات دختران کنفدراسیون به همین برچسب و آتش با توجه به Richmond Times-Dispatch.

این مؤتلفه مدافعان اساسنامه همراه باتری در چارلستون کارولینای جنوبی شد اسپری رنگ. یک اعتراض مسالمت آمیز وجود دارد صبح روز بعد بود پراکنده پست و پیک گزارش شده است.

برنج بازیگران چارلز لین در بیرمنگام آلاباما در سمت چپ بود دروغ گفتن بر روی زمین یکشنبه شب برچیده از پایگاه خود را. سپس شنبه شب خدمه با تجهیزات سنگین تسمه متصل شده به 50-پا بلند ستون هرمی شکل سنگی از مؤتلفه سربازان و ملوانان بنای تاریخی در همان پارک, کار در جهت بیرمنگام شهردار Randall Woodfin به حذف 115 ساله سنگ یادبود.

این بنای تاریخی شده است در مرکز یک مبارزه بین شهر و آلاباما, دادستانی کل, با توجه به AL.com. شهر از دست رفته از یک نبرد قانونی به آن را حذف.

و آن را فقط بناهای تاریخی.

در Fayetteville, کارولینای شمالی, جمعیت آتش به بازار خانه ملی نقطه عطفی تاریخی ساخته شده در سال 1832 در سایت از خانه ملت. آن را به عنوان یک شهر و بازار و محل فروش ،

در سال های اخیر حضور مؤتلفه بناهای تاریخی آمده است تحت موشکافی شدید. بسیاری از آنها پس از حذف خشونت در ملی تجمع در Charlottesville, Virginia در سال 2017.

در آن زمان معترضان در کارولینای شمالی سرنگون یک مجسمه از یک مؤتلفه سرباز در نزدیکی دادگاه در مرکز شهر دورهام. مجسمه دو متفق ژنرال رابرت لی ه و آلبرت سیدنی جانستون و مؤتلفه عضو کابینه جان ریگان گرفته شد از دانشگاه تگزاس است. و دیگری حذف شدند در لوئیزیانا.

فلوید مرگ ممکن است جرقه های جدید برای تماس های اضافی حذف به عنوان تظاهرات ادامه خواهد داد.

وکیل برای جورج فلوید خانواده بنیامین Crump روز دوشنبه گفت که یک شکافی به سفارش خانواده به سفارش خانواده "مشخص است که خفگی از فشار پایدار بود علت" فلوید مرگ از یک حادثه است که موجب تظاهرات در سراسر کشور.

تظاهرات مسالمت آمیز در برخی موارد به راه به غارت و همچنین نمایش خشونت پلیس پرخاشگری به عنوان 4,400 مردم دستگیر شده اند با توجه به شمارش توسط آسوشیتد پرس.

کمک: Melissa Brown, کیرستن Samantha و Krista جانسون از مونتگومری تبلیغ; آدم Tamburin و ناتالی آلیسون از Tennessean; Steve DeVane, جان هندرسون و سانی جونز از فایت ناظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب