Cornerback پالسون Adebo به نام لات تاثیر جایزه watchlist

اقیانوس آرام تاثیر بنیاد غیر انتفاعی اختصاص داده شده به رسمیت شناختن و حمایت از موسسات خیریه ملی در خدمت امریک

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

اقیانوس آرام تاثیر بنیاد غیر انتفاعی اختصاص داده شده به رسمیت شناختن و حمایت از موسسات خیریه ملی در خدمت امریکا و جوانان اعلام کرد 42-عضو Lott تاثیر جایزه سازمان دیده بان لیست این گذشته پنجشنبه; بر اساس حروف الفبا طبقه بندی شده اند لیست شد با عنوان استنفورد ارشد cornerback پالسون Adebo.

این فصل آینده خواهد بود که 17 سال در Lott تاثیر جایزه سابقه در اصل نام آن به افتخار Pro Football Hall of Fame دفاعی بازگشت رونی Lott; مخفف "تاثیر" مخفف صداقت و بلوغ و عملکرد دانشگاهیان و جامعه و سرسختی است. این جایزه که به بهترین کالج فوتبال دفاعی بازیکن در هر فصل به رسمیت شناختن هر دو بازیکن شخصیت فردی و همچنین ورزشی تعالی. سال گذشته برنده جرثقیل قهوه ای انتخاب شده بود در آوریل سال 2020 را پیش نویس NFL توسط Carolina Panthers با هفتم خود را به طور کلی انتخاب در دور اول.

این سال را به فهرست پیگیریهای شامل 16 linebackers, 15 دفاعی پشت و 11 دفاعی lineman از مجموع 41 مدارس مختلف. Pac-12 دهکدهای سوم-ترین نامزد توسط کنفرانس با هشت, زیر ده بزرگ و ACC را نه.

هیچ استنفورد بازیکن تا به حال برنده این جایزه هر چند از آن باقی مانده است در Pac-12 برای بسیاری از تاریخ آن است. کال دانته هیوز و دانشگاه UCLA آنتونی Barr و اریک Kendricks برنده این جایزه در سال 2006 2013 و 2014 بود.

قبل از 2019 فصل Adebo در نظر گرفته شد حاشیه دور اول نامزد برای این سال 2020 پیش نویس NFL; استنفورد مربی دیوید شاو ESPN گفت: تحلیلگر تاد McShay بیش از پخش در ماه سپتامبر که "هیچ شانسی ما در حال آوردن [Adebo] است." اما, چند, خشن, گردش طی سال منجر سهام خود را به سقوط و ممکن است در نهایت تحت تاثیر تصمیم خود را برای ماندن در مدرسه خود را برای فصل ارشد.

Adebo نشان داده چشمک ستاره احتمالی این است که رای دهندگان از اقیانوس آرام تاثیر بنیاد به وضوح شناخته شده است. او به نام همه Pac-12 تیم اول در هر یک از دو فصل گذشته و متصلب تا هشت interceptions در آن زمان.

تماس با شان ردی در rsreddy 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن