Coronavirus موارد ادامه موج در فلوریدا به عنوان مطالعه هشدار از سکوت گسترش

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:40 PM EDT Jul 8, 2020تالاهاسی فلوریدا

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

تالاهاسی فلوریدا گزارش دیگری 9,989 موارد coronavirus شنبه همراه با 48 مرگ و میر بیشتر به عنوان دولت همچنان غرق در آنچه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و دیگران دوبله Sunbelt تجدید حیات این بیماری است.

این caseload شد سومین روزانه تلفات با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت با تمام حوادث رخ داده در گذشته شش روز. دولت تا به حال 223,783 تجمعی موارد و 3,889 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

تعداد افراد بستری شده به دلیل coronavirus در طول اپیدمی رسیده 16,758 در چهار شنبه 13% پرش از ژوئیه 1 به عنوان دسترسی معمولی به بیمارستان و بخش مراقبت ويژه تخت دوباره تیره و تار توسط موج در بسیاری از مناطق از فلوریدا.

فلوریدا 14.15 درصد از تست مثبت گزارش برای coronavirus همچنین در ادامه سنبله است که دیده می شود که رای بیش از سه ماه گذشته یک شاخص واضح و روشن از ویروس در سراسر دولت است.

Rebekah جونز: COVID-19 گزارش داده توسط فلوریدا غیر قابل اعتماد است افزایش بیش از حد بسیاری از سوالات

آخرین موارد: Pensacola بیمارستان دیدن 10% سنبله در COVID-19 بیماران بیش از 24 ساعت گذشته

یک مطالعه منتشر شده در این هفته توسط محققان از دانشگاه ییل دانشکده بهداشت آمده است که بیش از نیمی از موارد جدید در سراسر کشور یافت می شوند در افراد با علائم و نشانه های این ویروس است.

پزشکان به نام این یک "بیماری خاموش انتقال" و گفت: آن را به نیاز برای افزایش تست از جمعیت و پیگیری ردیابی و جداسازی از همه کسانی که در تماس با این حامل بدون علامت.

DeSantis هر چند روز سه شنبه عنوان اثر تماس با ردیابی. در حالی که تصدیق کرد که او هدایتش $138 میلیون دلار به دولت در بخش بهداشت و درمان برای چنین كار را دنبال می کنند وقتی کسی گزارش شده است با این بیماری DeSantis به نظر می رسید که امید کمی برای این تلاش است.

"بسیاری از مردم راه رفتن در اطراف با آنها هم نمی دانند آن را داشته باشد و یا بسیار خفیف علائم و هرگز در تماس با بهداشت" گروه DeSantis گفت: در میامی.

"مشکل دیگری است که شما را دیده ام این است که به خصوص جوانتر عامیانه نیستند همکاری با تماس با ردیاب," او اضافه شده است. "هنگامی که آنها در حال تلاش برای تماس با آنها نه فقط گرفتن بسیاری پشتیبانی می کند."

اما دکتر Purvi Parikh, نیویورک آلرژی و بیماری های عفونی پزشک متخصص و عضو هیئت مدیره با پزشکان برای بیمار و حفاظت و مراقبت های بهداشتی سازمان حمایت گفت: DeSantis اشتباه بود برای به حداقل رساندن نقش تماس با ردیابی.

"این پیام اشتباه," Parikh گفت. "ما دیده ایم در کشورهای دیگر که تماس ردیابی در واقع با این نسخهها کار به خوبی در مهار گسترش, اما آن کار نمی کند به تنهایی."

جوانترین مرگ در NWFL: میلتون 24 ساله می میرد COVID-19, جوانترین مرگ در شمال غرب فلوریدا

COVID فقط مراقبت می کند: میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

او گفت: گسترده تست کلید همراه با نیاز به "به اندازه کافی تماس با ردیاب."

فلوریدا بوده است به طور متوسط 65,703 آزمون هر روز از ژوئیه 1 – بیش از دو برابر آنچه تا به حال در نظر گرفته شده است اپیدیولوژی توصیه می شود برای رسیدن به سطح دولت برای کمک به کنترل ویروس. اما با کروناویروس در حال حاضر ظاهرا عمیقا کشت در فلوریدا این سطوح ممکن است به اندازه کافی.

و تماس های ردیابی در کشور هنوز هم به نظر می رسد اتفاقی بسیاری از منتقدان گفته اند. Parikh گفت: بسیار مسری ماهیت این بیماری و آن بدون علامت گسترش همچنین با اشاره به نیاز به ماسک-با پوشیدن یک نیاز DeSantis حاضر به تحمیل ایالت.

"اجتماعی فاصله و ماسک – شما می توانید کاهش انتقال را تا 70% با یک ماسک" Parikh گفت.

او گفت: گسترده تر خدمات عمومی کمپین مورد نیاز است به اصرار مردم به این هشدارها به خصوص با راه گسترش بیماری از کسانی که بدون علائم است. متحده و دولت های محلی نیز باید بهره گرفتن ارتش از تماس با ردیاب Parikh اضافه شده است.

در برابر پس زمینه از افزایش موارد والت دیزنی سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات در حال تنظیم برای بازگشایی این آخر هفته پس از چهار ماه بسته شدن ناشی از این بیماری همه گیر.

همه مهمانان خواهد نیاز به ایجاد یک رزرو برای بازدید از پارک. و بازیگران اعضا و بازدید کنندگان سن 2 و بالاتر مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره و پوشش به جز در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن.

متوسط قراضه نیز انجام خواهد شد قبل از بازدید کنندگان وارد پارک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن