Coronavirus نامتناسب مضرات آمریکا, زندان, جمعیت

سلامت + رفتار مطالعه جدید نشان می دهد میزان مرگ و میر خواهد بود سه بار بالاتر برای زندانیان در مقایسه با کل

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399
سلامت + رفتار

مطالعه جدید نشان می دهد میزان مرگ و میر خواهد بود سه بار بالاتر برای زندانیان در مقایسه با کل جمعیت ایالات متحده

افراد زندانی در زندانهای آمریکا آزمایش مثبت برای COVID-19 در نرخ 5.5 برابر بیشتر از عموم مردم با توجه به یک مقاله جدید co-نوشته شده توسط UCLA COVID-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه و محققان در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.

در گزارش خود که امروز منتشر شد در مجله انجمن پزشکی آمریکا, محققان همچنین دریافتند که میزان مرگ و میر زندانیان آمریکا بود 39 در هر 100000 نفر بیشتر از جمعیت ایالات متحده نرخ 29 مرگ و میر در هر 100 ، 000. پس از تعديل اثر سن و جنس تفاوت بين دو گروه از نظر میزان مرگ و میر خواهد بود سه بار بالاتر برای زندانیان در مقایسه با کل جمعیت ایالات متحده.

"پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها, واقعیت روشن است: COVID-19 آلوده و کشته شدن ساکنان زندان در ایالات متحده در دور میزان بیشتری از آنچه قبلا متوجه شدم و به نتايج منتشر شده در JAMA تأکید بر اهمیت این یافته ها گفت:" UCLA School of Law پروفسور شارون Dolovich که هدایت COVID-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه و رهبری دانشگاه UCLA کمک به مطالعه است.

در رسیدن به یافته های خود را در این پژوهشگران تجزیه و تحلیل داده ها در COVID-19 عفونت و مرگ و میر که UCLA پروژه های جمع آوری شده در هر روز بین ماه های مارس 31 و 6 ژوئن. منابع اطلاعاتی شامل اصلاحات در بخش وب سایت و تکمیلی گزارش های رسانه ای فراگیر و همه کشورهای منطقه کلمبیا و فدرال زندانها.

انتشار co-نویسندگان نیز شامل 2012 UCLA فارغ التحصیل حقوق فضل ipad education یک رهبر پروژه داده ها-مجموعه تیم و Kalind محله قبل از دکترا تحقیقاتی همکار با پروژه ها و شرکت سرب از داده ها-مجموعه عملیات. نویسندگان از دانشگاه جانز هاپکینز وزارت بهداشت, سیاست و مدیریت شامل سرب نویسنده برندان Saloner و جولی بخش است.

"با تشکر از این باور نکردنی تلاش تیم شامل بسیاری از داوطلبان و وکلا و کارشناسان بهداشت عمومی و دانشمندان هستند که با هدف روشن کردن اثرات مخرب این بیماری همه گیر در مکان های که در آن جریان اصلی ناظران اغلب موفق به نگاه و رنج زندانیان ممکن است در حال حاضر توجه و حفاظت از آنها سزاوار" Dolovich گفت.

Dolovich ایجاد UCLA COVID-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه در ماه مارس با کمک UCLA دانشجوی حقوق کیگان هاوکینز و او در حال حاضر آن را اجرا می کند در رابطه با پروژه معاون هارون Littman UCLA قانون چسباننده آموزش بالینی همکار. هدف این است که برای پیگیری مسائل مربوط به این بیماری همه گیر و جرم حبس در زندان ها و زندان های آن پدید آمده اند به عنوان باغ زمستان از COVID-19 عفونت است. از جمله گسترده پایگاه داده ها و منابع دیگر این پروژه به رشد شامل دو وقت اطلاعات علوم تحقیقات همراهان و بیش از چهار ده داوطلبان. آن کشیده شده ستایش گسترده و توجه از پزشکان قانونی و دانشمندان و نهادهای دولتی طرفداران و بیش از 80 رسانه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب