Coronavirus فلوریدا: DeSantis نکات در دو برابر ظرفیت رستوران, افتتاح ورزشگاه

جین Musgrave پالم بیچ پستمنتشر شده 3:15 PM EDT مارس 14 سال 2020روز پس از پالم بیچ کانتی رستوران ها و کسب و کار

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

روز پس از پالم بیچ کانتی رستوران ها و کسب و کارهای دیگر اجازه داده شد به بازگشایی در 25 درصد ظرفیت دولتی ران DeSantis نشانه های او ممکن است اجازه می دهد آنها را و همتایان خود در سراسر کشور به دو برابر است که در روز دوشنبه.

بیشتر در طی یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه را اعلام کند بلند کردن اجسام از coronavirus محدودیت در میامی-Dade و Broward شهرستان گفت: او به احتمال زیاد اعلام خواهد کرد در روز جمعه که ورزشگاه را مجاز به بازگشایی در سطح ایالت.

DeSantis خوشا به Miami-Dade برنامه اجازه می دهد تا رستوران ها و خرده فروشان به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت آغاز و تا روز دوشنبه.

"آنچه آنها پیشنهاد مجاز خواهد بود از شنبه شروع," او گفت:, و اضافه کرد که اعلام خواهد شد در جکسون در روز جمعه در مورد اعمال محدودیت در جای دیگر در دولت است.

این ادعا افرادی که چاق هستند و یا دیگر مشکلات سلامتی هستند به مراتب بیشتر و خطر مرگ ناشی از COVID-19 گفت: مردم باید مجاز به کار کردن.

"من فکر می کنم این مهم است برای افرادی که دسترسی به ورزشگاه و دیگر انواع ورزش" او گفت:.

قوانین که نیاز به ورزشگاه برای پاک کردن تجهیزات و اقدامات دیگر برای نگه داشتن ورزشگاه را برانگیخت امن را جلوگیری از گسترش این بیماری است.

در دیگر اخبار همایش های این هفته گفت: در فاز 1 بازگشایی اجازه داده است که رستوران ها و خرده فروشان در 64 از دولت 67 شهرستان برای بازگشایی در 25 درصد ظرفیت در مارس 4 بود محدود تر از توصیه می شود توسط یک نیروی کار او مونتاژ.

پالم بیچ شهرستان و رستوران ها و خرده فروشان و مو سالن اجازه داده شد به بازگشایی تحت محدودیت های مشابه در روز دوشنبه. شهرستان رهبران استدلال کرد که گسترش این بیماری در حال کاهش و به اندازه کافی تخت بیمارستان در دسترس بود اگر به عنوان کارشناسان بهداشت و درمان پیش بینی وجود دارد که افزایش موارد مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

اما در روز چهارشنبه DeSantis نام اولیه خود زخم زدن در بازگشایی مجدد "نقطه فاز 5" از آنجا که آن را به عنوان گسترده به عنوان نیروی کار توصیه می شود.

آن را توصیه کرده بود که خرده فروشان و رستوران ها مجاز به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت ورزشگاه و سینما باید مجاز به بازگشت در کسب و کار نیز هست.

DeSantis هیچ اشاره ای سینما بازگشایی در هر زمان به زودی و آنها گنجانده شده در هر دو میامی-Dade و یا Broward شهرستان' بازگشایی برنامه. نه اجازه می دهد ورزشگاه میله های زندان, تا تو, سالنهای بولینگ کوچه ها و یا سواحل به بازگشایی شده است.

پالم بیچ شهرستان کمیسیون باید آزمایشی توافق برای بازگشایی سواحل به ساکنان شهرستان تنها در روز دوشنبه اما در جلسه روز شنبه به وزن که آیا این اتفاق خواهد افتاد.

زیرا آنها منجر شد دولت در تعداد افراد مبتلا و یا مرده از COVID-19 محدودیت باید در جای خود باقی مانده در Broward و میامی-Dade شهرستان.

روز جمعه DeSantis گفت: Broward و میامی-Dade شهرستان مانند پالم بیچ شهرستان تا به حال نشان داده شده است نشانه آن است که گسترش این بیماری کاهش پیدا کرده است.

در روز پنج شنبه, 808 جدید COVID-19 موارد گزارش شده در سطح ایالت از جمله 102 در پالم بیچ شهرستان با توجه به یک گزارش روزانه از فلوریدا وزارت بهداشت.

در حال حاضر وجود دارد 43,210 مردم تشخیص داده ایالت و 4,278 در شهرستان است. که 11.3 درصد افزایش ایالت از پنج شنبه گذشته. تعداد موارد در این شهرستان افزایش یافته است و نزدیک به 19 درصد در هفت روز است.

اضافی 50 نفر گزارش شده است مرده, بالا بردن دولت تلفات به 1,948. در شهرستان نه بیشتر از افراد سالم به این ویروس آوردن تعداد مرگ و میر به 272.

میامی-Dade شهرستان همچنان سخت-آمار coronavirus با 14,742 مورد تأیید و 544 مرگ و میر, دولت, مقامات بهداشتی گزارش شده است. Broward شهرستان 6,057 مورد تأیید و 288 مرگ و میر.

با هم این دو شهرستان به حساب 48 درصد از تمام موارد تایید شده و 43 درصد از تمام مرگ و میر در سطح ایالت.

اما بر خلاف Broward و پالم بیچ شهرستان, درصد از مردم تست مثبت در میامی-Dade شهرستان باقی مانده است. از 119,600 افرادی که swabbed, 12.3 درصد تست شده اند مثبت است. که زیر 10 درصد علامت است که مقامات بهداشت گفته اند نشان می دهد این بیماری در افول است.

اما DeSantis گفت: درصد موارد مثبت شده اند رها در میامی-Dade شهرستان در روزهای اخیر. او لرزاند کردن یک سری آمار در مورد کاهش در تعداد افراد بستری شده با این ویروس در هر دو شهرستان این ادعا نشان می دهد که آن را بی خطر است به لغو محدودیت است که باید با پرتاب ده ها هزار نفر از کار.

"داده ها و حقایق بسیار روشن است که در جنوب شرقی فلوریدا - حتی اگر آن را دچار بیشترین میزان شیوع در کشور است مسطح منحنی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن