Coronavirus فلوریدا: DeSantis می گوید رستوران ها و خرده فروشان می تواند گسترش; ورزشگاه می تواند بازگشایی

جین Musgrave پالم بیچ پستمنتشر شده 2:15 PM EDT مارس 15 سال 2020رستوران ها و خرده فروشان در فلوریدا قادر خواهد

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

رستوران ها و خرده فروشان در فلوریدا قادر خواهد بود را به دو برابر تعداد مشتریان آنها می تواند در خدمت تناسب اندام و علاقمندان می تواند بازگشت به ورزشگاه در روز دوشنبه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه.

ادعا "مردم آمریکا هرگز امضا برای همیشه پناهگاه در محل" DeSantis اعلام کرد که او با اعتماد به نفس اقدامات او را تصویب خواهد متوقف کردن گسترش مرگبار coronavirus بنابراین محدودیت می تواند بیشتر آرام در سطح ایالت.

به جای محدود کردن اشغال به 25 درصد رستوران ها و خرده فروشان را می توان در 50 درصد ظرفیت بر اساس قوانین جدید DeSantis اعلام کرد در جکسون ویل.

سینما و کافه ها بسته باقی خواهد ماند در تمام 67, استان ها, او گفت:. با مدارک و شواهد نشان می دهد که این ویروس رشد در داخل خانه او گفت که او آماده نبود که به "ماشه" اجازه می دهد تا تئاتر به بازگشایی شده است.

به همین ترتیب پارک نمی شود مجاز به بازگشایی, او گفت:. اپراتورها باید از ارائه طرح به دولت ترسیم مراحل آنها را برای حفاظت از کارکنان خود را و تنظیم پیشنهاد بازگشایی خرما DeSantis گفت. او گفت که او هیچ ایده زمانی که پارک ها را مجاز به بازگشایی شده است.

او را تشویق تیم های ورزشی حرفه ای برای حرکت عملیات خود را به فلوریدا. اما او گفت: برای آینده قابل پیش بینی آنها خواهد شد بازی sans طرفداران.

روز دوشنبه رستوران ها و خرده فروشان در شهرستان اجازه داده شد برای پیوستن به همتایان خود در 64 شهرستان ها و بازگشایی اما حد اشغال به 25 درصد است. دیگر استان ها اجازه داده شد به بخشی از بازگشایی در مارس 4.

مرحله برای توسعه راه اندازی شد در روز پنج شنبه زمانی که DeSantis برنامه های تایید شده در میامی-Dade و Broward شهرستان است که اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به بازگشایی در روز دوشنبه - برای اولین بار - در 50 درصد اشغال.

این شکستن داستان. بررسی برای به روز رسانی.

داستان اصلی:

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis است که انتظار می رود به اعلام کاهش بیشتر از coronavirus محدودیت در اواسط روز کنفرانس خبری در جکسنویل اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به افزایش تعداد مشتریان آنها خدمت می کنند و احتمالا اجازه ورزشگاه تا آتش تردمیل به محض دوشنبه.

در یک ایمیل به دست آمده توسط میامی هرالد فلوریدا اتاق بازرگانی گفت: این انتظار DeSantis را در آغوش فاز 2.

که اجازه می دهد پارک سینما و ورزشگاه و بسیاری دیگر از توقیف کسب و کار به بخشی از بازگشایی در دوشنبه فرض DeSantis طول می کشد که عمل است. بسیاری از کسب و کار اجازه داده می شود برای شروع عملیاتی در 75 درصد ظرفیت اما همه خواهد بود که نیاز به اقداماتی برای اطمینان از ماندن مردم شش فوت از هم جدا.

تحت فاز 2 طرح توصیه شده توسط فرماندار دوباره باز فلوریدا وظیفه نیروی میله های زندان خواهد بود قادر به باز کردن در 50 درصد اشغال. شیپور خاموشی تبدیل شده است که از اواسط ماه مارس.

در حال حاضر رستوران ها و خرده فروشان در 65 شهرستان در دولت مجاز به کار در 25 درصد اشغال. مو و ناخن سالن پشت در کسب و کار.

اما در روز پنج شنبه DeSantis توافق سخت ضربه Broward و میامی-Dade شهرستان می تواند بازگشایی رستوران ها و مغازه های خرده فروشی در روز دوشنبه در 50 درصد ظرفیت است و می تواند اجازه آرایشگران مو, سبک و ناخن تکنسین بازگشت به کار.

این دو شهرستان که در کانون برای دولت همه گیر هستند آخرین به محدودیت کاسته. اما اگر DeSantis عمل نمی کند آنها را لذت بردن از لیبرال ترین قوانین در دولت است.

در ضمن پالم بیچ شهرستان کمیسیون شنیده از county health مدیر دکتر آلینا آلونسو صبح روز جمعه قبل از آغاز بحث بر سر اینکه آیا به رفتن را از طریق و با برنامه ریزی برای بازگشایی شهرستان سواحل دوشنبه.

او در پاسخ نمایش داده شد در مورد کمک به ترویج اجتماعی فاصله و ردیابی گسترش بیماری در نقاط داغ در جوامع اقلیت در Glades و دریاچه با ارزش منطقه است.

کمیسیون به نظر می رسد آماده برای حرکت به جلو با ساحل بازگشایی بدون محدودیت در اقامت. آنها همچنین نقل مکان کرد به اعتصاب محدودیت قبلا در نظر گرفته شده در امتیازات قبل از توقف به شنیدن از حدود دو دوجین اعضای عمومی در حضور.

در توضیح اینکه چرا او تایید Broward و میامی-Dade شهرستان' بازگشایی برنامه DeSantis با اشاره به این که وظیفه خود را به زور توصیه می شود که 50 درصد سطح داخل صندلی در رستوران ها به عنوان بخشی از فاز 1. اما او گفت: او تقلیل آن به 25 درصد است.

نیروی کار نیز پیشنهاد شده است که سالنهای سینما و دیگر کسب و کار می تواند بخشی از بازگشایی تحت فشار اولیه برای پرش شروع دولت coronavirus-بیمار اقتصاد است. DeSantis رد کسانی که توصیه های به عنوان به خوبی.

اما در روز پنج شنبه DeSantis گفت: او می خواهم به ورزشگاه بازگشایی به نگه داشتن افراد مناسب به طوری که آنها بهتر می تواند کشنده مبارزه با کروناویروس.

نیروی کار نیز گفت: دولت باید به دیدار برخی از آستانه قبل از حرکت به مرحله 2. روز جمعه آن گفت: به طور متوسط 30000 نفر در سطح ایالت باید آزمایش coronavirus هر روز دو برابر سطح فعلی.

این caseload در فلوریدا و پالم بیچ شهرستان معمولا به روز شده در فلوریدا وزارت بهداشت روزانه در ساعت 11 صبح بود که نمی شد در آن زمان عادی جمعه.

نویسنده کارکنان کریس Persaud contribued به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب