Coronavirus فلوریدا: DeSantis می خواهد خانه سالمندان بازدید به رزومه — اما هنوز

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:35 PM EDT مارس 13 سال 2020تالاهاسی — ب

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

تالاهاسی — با خانه های پرستاری در فلوریدا هنوز هم در میان پرطرفدارترین نقاط برای COVID-19 موارد و مرگ و میر Gov. ران DeSantis گفت: او است که به دنبال به جلو به اجازه می دهد بازدید کننده ای برای دیدار دوباره با ساکنان -- اما تنها در یک میزبان از شرایط جدید است.

در نقطه تست برای اعضای خانواده همراه با ماسک و روپوش و دستکش برای هر بازدید کننده ورود مراقبت دراز مدت مرکز خواهد بود میان فقط برخی از مراحل مورد نیاز در یک وضعیت که در آن حدود یک سوم از دولت 1,827 مرگ و میر ناشی از این ویروس شامل ساکنان و کارکنان در خانه های سالمندان.

اعضای خانواده خود منع شده اند برای دو ماه از بازدید از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و دیگران در فلوریدا 4,400 خانه های سالمندان. DeSantis گفت که رو به تغییر است.

اما او اذعان نشده است.

"به نظر من شده است من می خواهم برای رسیدن به 'بله' در, که," DeSantis گفت. "من فقط می خواهم به قادر به می دانم که ما روش در جایی است که اگر کسی می رود به دیدار مادر خود که دو هفته بعد از آن ما در حال رفتن به باید 50 عفونت."

Coronavirus موارد در خانه های پرستاری و گریم تلفات نسبتا بهتر در فلوریدا از بسیاری از شرق متحده است. هنوز بیش از یک ماه DeSantis مسدود انتشار اطلاعات در مرگ و میر در خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی تا گانت و دیگر سازمان های خبری شکایت کرد برای به دست آوردن سوابق.

اما فرماندار گرفته و مراحل را به سپر آسیب پذیر بزرگان جمعیت, ممنوعیت انتقال بیماران از بیمارستان به خانه سالمندان مگر اینکه آنها آزمایش رایگان از ویروس. فلوریدا گارد ملی باعث شده است تا 50 اعتصاب تیم های که انجام داده 32,000 آزمون از ساکنان و کارکنان پرستاری در خانه های جدید COVID-19 انزوا تسهیلات ایجاد شده در جکسنویل مراقبت دراز مدت مرکز با یکی دیگر از مجموعه ای به زودی باز در میامی-Dade County, DeSantis گفت.

دولت نیز ارسال کرده است 10 میلیون ماسک, 1 میلیون, دستکش, 160,000 لباس و دیگر حفاظت شخصی برای استفاده در خانه های سالمندان که خانه 150,000 ساکنان فلوریدا و باید 200,000 کارکنان است.

"مردم نیاز به ادامه (با احتیاطی) را در آینده قابل پیش بینی" گفت: Steve Bahmer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت پیشرو در سن یک خانه سالمندان و مراقبت مستمر انجمن.

او گفت: کارکنان و مدیران شده اند بداهه با تکنولوژی فعالیت ها و فاصله ارتباطی بین خانواده ها و ساکنان.

"ما در حال آگاه از اثرات عمیقی از انزوای اجتماعی," او گفت:.

هنوز پروتکل فرماندار گفت: در حال مورد نیاز برای بازگشایی خانه های سالمندان به بازدید کنندگان باقی می ماند به احتمال زیاد هفته دور از بودن در محل. DeSantis هر چند گفت: روشن است که هزینه به زمان ممنوعیت.

"ما نمی خواهیم به خانواده ها با عزیزان خود," او گفت:. "این بسیار مهم است. بدیهی است که ما باید برای قرار دادن ایمنی ، اما این جدایی — انسان نه به معنای جدا شود — به خصوص اعضای خانواده و ما ساکنان آنها به عنوان مسن تر. این لحظات مهم است."

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش دیگری 479 موارد coronavirus یکشنبه آوردن دولت تلفات به 41,923 به تاریخ. یکی دیگر از 48 مرگ و میر در روز گذشته را به 1,827 از مرگ و میر ناشی از ویروس است.

DeSantis به تبلیغ دولت را تمرکز بر تست با 23,908 آزمون گزارش روز دوشنبه اثبات جدید رکورد روزانه برای فلوریدا. اما این سطح کاهش یافت و به 16,509 سه شنبه به حدود نیمی از آنچه اپیدیولوژی می گویند باید دولت را هدف روزانه صورت حاوی ویروس که به مقدار تست تقریبا 32,000 مردم هر روز.

با 65 از دولت 67 شهرستان در حال حاضر در مراحل اولیه از بازگشایی مجدد DeSantis گفت: او هنوز هم تا به حال تصمیم گرفت که اجازه می دهد تا Broward و میامی-Dade شهرستان برای پیوستن به صفوف. دو کشور به حساب 48 درصد از دولت موارد و 43 درصد از مرگ و میر ناشی از Covid-19.

مقامات شهرستان در حال شروع به نقشه از برنامه ریزی برای بازگشایی.

"من فکر می کنم که آنها در حال اقدام متفکرانه بنابراین ما باید یک تصمیم که به زودی" DeSantis گفت.

فرماندار اینکه آیا نوسان باز برای ورزش های حرفه ای برای بازگشت به فلوریدا سالن. لیگ اصلی بیس بال انجمن ملی بسکتبال و لیگ ملی فوتبال در حال برجسته ترین لیگ در تلاش برای طرح یک راه اندازی مجدد دوره به خصوص با برخی از شهرستانها هنوز هم در مستند احتمالا به اواسط تابستان است.

"همه ورزش حرفه ای خوش آمدید در اینجا برای تمرین و بازی" DeSantis گفت. "در حال حاضر ما نه لزوما رفتن به طرفداران. اما گزارش شده است که لیگ برتر فوتبال ممکن است بخواهید به فصل خود را در اورلاندو است. آن را انجام دهد.

"ما می خواهیم به شما در اینجا. ما می خواهیم به بازی بسکتبال, تمرین, دوباره," او اضافه شده است. "ما خیلی دوست دارم به لیگ اصلی بیس بال. من فکر می کنم پیام این است که مردم ما در حال گرسنگی به برخی از این در زندگی خود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن