Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آسانسور محدودیت در فعالیت های جوانان

کریستوفر هنگ این (فلوریدا) بار-اتحادیهمنتشر شده 4:35 PM EDT 22 مه سال 2020یادداشت سردبیر: رژیم صهیونیستی. ران

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت شده اند وجود دارد هیچ تایید مرگ در افراد جوانتر از 25. نسخه قبلی این داستان به نادرست سن.

جکسون — رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جمعه اعلام کرد او بلافاصله لغو محدودیت در فعالیت های جوانان گفت: او را اجازه دولت محلی تصمیم می گیرید که آیا محدودیت های لازم هستند و پدر و مادر و وزن خطر و مزایای خود را از کودکان شرکت کننده در اردوهای تابستانی و یا دیگر فعالیت های سازمان یافته.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی در جکسون ویل DeSantis گفت فلوریدا جوانان که شده از کلاس های درس از ماه مارس باید شانس به مراتب بهتر از ساکنان مسن در طول دولت coronavirus شیوع و آنها باید مجاز به شرکت در فعالیت های تابستانی.

"من فکر می کنم بچه های ما شده اند از فعالیت های سازمان یافته به اندازه کافی بلند است و ما نیاز به یک مسیر به دریافت آن را به عقب" DeSantis گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در جکسون ویل. "من اعتماد پدر و مادر من اعتماد پزشکان و مربیان به انجام همه چیز را به نگه داشتن مردم بی خطر است. ... این خواهد بود که پدر و مادر تصمیم. اگر شما احساس نمی راحت آن را انجام نمی آن را انجام دهد. که خوب است."

بیشتر: Brevard کمیسیون OK 70-تیم بیس بال جوانان در مسابقات Viera پیچیده

مقامات بهداشتی دولت نیست تایید هر گونه بیماران جوان تر از 25 مرگ از COVID-19 و همان گروه سنی اختصاص نسبتا کمی از بیش از 8000 تایید بستری شدن در بیمارستان. DeSantis گفت که او با تشویق این اطلاعات اجازه می دهد تا کودکان به شرکت در فعالیت ها و گفت که او منصرف جدید بیماری مرموز متصل به کروناویروس که مبتلا حداقل دو فرزند در جکسون است و در بیمارستان بستری دیگران در سراسر کشور با شرایط تهدید کننده حیات.

DeSantis' اعلام آخرین محدودیت او برداشته شده پس از گام گذاشتن دولت در آهسته بازگشایی دو هفته پیش. دولت را تایید کرد 1,200 موارد جدید در روز پنج شنبه به بالاترین یک روز پرش از آوریل اگر چه DeSantis گفت: روزانه چند درصد از مردم تست مثبت است hovered بین 3 درصد و کمتر از 1 درصد در طول پنج روز گذشته.

کمتر از 3 درصد از 47,300 ساکنان فلوریدا به تایید آلوده شده اند coronavirus شده است کودکان کمتر از 14 در حالی که 8 درصد از موارد شده اند در افراد بین 15 و 24. دولت تایید کرده 178 بستری شدن در بیمارستان در بیماران کمتر از 24.

در حالی که مرکز کنترل بیماری است گفت: کودکان "به نظر نمی رسد" را در معرض خطر بالاتری نسبت به بزرگسالان پزشکان در سراسر کشور از نزدیک نظارت جدید بیماری شناخته شده به عنوان Multisystem التهابی سندرم در کودکان است.

Wolfson بیمارستان کودکان در جکسنویل تایید کرده است دو مورد. اما ميشويم Rathore یک پزشک و رئیس دانشگاه فلوریدا بخش اطفال بیماری های عفونی و ایمونولوژی گفت: 12 نفر در جکسنویل منطقه درمان شده اند در Wolfson از اواسط ماه مارس که در حال حاضر مشکوک به حال MIS-C.

بیشتر: چرا جوانان ورزش ممکن است راحت تر از بازگشت به اکشن از جوانب مثبت

DeSantis گفت: دولت با ارائه دستورالعمل ها و بهترین شیوه برای فعالیت های جوانان است اما نمی خواهد در جای خود قرار داده هر گونه قوانین یا محدودیت در فعالیت های. او گفت: شدت شیوع متفاوت در سراسر کشور و دولت های محلی هستند بهترین موقعیت برای تصمیم می گیرید که اگر هر گونه محدودیت و قوانین لازم است.

"من دیده ام برخی از ایالت ها اجازه یک صد قوانین در مورد چگونه به انتخاب یک توپ تنیس است. هنگامی که شما انجام این کار و شما طبخ آن شما را تا پایان گرفتن کمتر انطباق با آن به دلیل برخی از مردم فقط پرتاب دست خود را و می گویند "این مسخره است'" DeSantis گفت.

DeSantis گفت: او معتقد است که دولت اطلاعات و مطالعات انجام شده در اروپا نشان می دهد کودکان نه تنها در خطر کمتری از درد و رنج عوارض ناشی از COVID-19 اما همچنین بازی در یک نقش کمتری در گسترش این بیماری است.

"من فکر می کنم این داده ها نشان می دهد به هر دلیلی که بچه ها نمی آلوده در همان نرخ به عنوان بزرگسالان," او گفت:.

CDC گفت: شناخته شده ترین مورد از این بیماری رخ داده است در بزرگسالان, اما آنها نه گفت: کودکان گسترش آن کمتر از بزرگسالان است.

DeSantis اعلام ساخته شده در داخل یک باشگاه ورزشی در اد Austin پارک منطقه ای در آرلینگتون و صحبت در کنار جکسون شهردار لنی کاری و دکتر بانی سفید, یک متخصص اطفال با معراج سنت وینسنت است.

سفید گفت که او معتقد است بهترین شیوه برای ایمن نگه داشتن از جمله فعالیت های انجام حرارت چک "کامل" شستن دست با پوشیدن ماسک در برخی موارد و "والدین, علت سعی و کوشش."

"اگر کودک شما بیمار است در خانه بمانند" سفید گفت.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب