Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید طرفدار ورزشی هستند خوش آمدید در دولت است. چه چیزی تغییر کرده است ؟

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 13 سال 2020فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ضرب و شتم

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ضرب و شتم قرار گرفت به پانچ, که, با این راه می تواند چیزی که بعد از او می خواهم خوش آمدید — مشت پرواز همراه با هر چیز دیگری — اگر ورزش بوکس تا به حال یک پالس.

یک روز پس از آریزونا دولتی mlb او برکت برای ورزش حرفه ای به رزومه کاری خود را در دولت DeSantis شده است که اجرای فاز اول دولت بازگشایی میان coronavirus همه گیر ساخته شده مشابه حرکت برای کشور ما است. او بلند است محدودیت هایی که درها را باز می کند — اما نه به تماشاگر برای تیم به تمرین و بازی در فلوریدا.

"همه ورزش حرفه ای خوش آمدید در اینجا برای تمرین و بازی" DeSantis گفت: روز شنبه طی یک کنفرانس خبری در تالاهاسی. "آنچه من می خواهم بگویم کمیسیون از لیگ است اگر شما یک تیم در یک منطقه که در آن آنها فقط نمی خواهد اجازه دهید آنها را در کار ما پیدا کردن یک محل را برای شما در اینجا در ایالت فلوریدا است."

به عبارت دیگر خود را به ارمغان بیاورد بازیکنان خود را به مربیان خود را به مقامات. اما لطفا خود را ترک COVID-19 در خانه.

DeSantis' اعلام آمدند و در همان روز گرمای میامی آغاز شده اجازه می دهد بازیکن را به شرکت داوطلبانه در تمرینات فردی در تیم تاسیسات زیر دستورالعمل های دقیق. اورلاندو سحر و جادو همان را انجام خواهد داد این هفته است.

آن را پس از دو موسسه خیریه مسابقات گلف بهره COVID-19 تلاش های امدادی در حال حاضر برنامه ریزی شده بودند – یک پوسته بازی های Rory McIlroy و داستین جانسون در مقابل ریکی فاولر و متی گرگ یکشنبه در سمینول باشگاه گلف در جونو و تایگر وودز و Peyton Manning گرفتن در فیل مایکلسون و تام بردی مارس 24 مدال در باشگاه گلف در حوب ساند.

آن آمد یک هفته پس از اینتر میامی بازیکنان شروع به لگد زدن در اطراف توپ فوتبال در حالی که با پوشیدن ماسک صورت در مرکز خود را در فورت Lauderdale و کمتر از یک هفته پس از تنیس' 2020 (Re) باز تور لگد کردن در وست پالم بیچ با چهار ورزش' top ستاره جوان رقابت.

و آن را یک ماه پس از DeSantis تلقی ورزشی "خدمات ضروری" در فلوریدا و اجازه WWE و UFC حوادث بود صحنه بدون طرفداران زنده نگه داشتن یک کسب و کار اجرا شده توسط وینس مک ماهون که اتفاق می افتد به یک عمده کمک کننده به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود بنیاد است.

PGA تور: هفت takeaways از برنامه را به عقب گلف

پس چه چیزی تغییر کرده است ؟

برای یک چیز, لیگ اصلی بیس بال کشید تا آن پیشنهاد اولیه برای بازگرداندن ورزشی این هفته است. این طرح شامل فاز دوم بهار آموزش شروع در اوایل تا اواسط ماه ژوئن و 82-بازی فصل به طور منظم باز در اوایل ماه جولای. پیشنهاد اجازه می دهد تا باشگاه به تصمیم گیری اگر می خواهید آنها را نگه دارید و بهار آموزش در خود را بزرگ-لیگ پارک و یا در بهار امکانات آموزشی در ... فلوریدا و آریزونا.

که به طور بالقوه به معنی تا 13 خارج از دولت باشگاه در حال حرکت عملیات خود را — و یا حداقل بخشی از عملیات خود را به فلوریدا. اشعه و Marlins خواهد بود در فلوریدا بدون توجه به جایی که آنها در قطار.

با پیشنهاد پیش نویس دوشنبه, آن را خیلی زود به بگویید که چگونه بسیاری از تیم ها را انتخاب کردن برای آمدن به فلوریدا اگر چه آسوشیتد پرس گزارش داد اکثر تیم های مستقر در فلوریدا به نظر می رسد با تکیه به سوی آینده.

Miami Dolphins: اگر ورزشگاه ظرفیت 15,000 می شود ؟ (و دیگر لجستیکی سوال)

مقامات در پالم بیچ شهرستان را دو امکانات – FITTEAM Ballpark را از کف در سواحل غرب پالم بیچ بهار خانه از اتباع و Astros و راجر دین ورزشگاه مشتری که میزبان کاردینالز و Marlins – گفت: آنها هنوز به تماس گرفته شود توسط هر کسی در مورد آماده سازی امکانات خود را برای دور 2 بهار آموزش. این Mets که قطار در پورت سنت لوسی کاهش یافته است به نظر.

اما DeSantis می خواهد همه بدانند که در شهرهایی مانند بوستون که در آن شهردار مارتی والش اعلام کرد که هیچ رویدادی مربوط به بیش از 10 نفر مجاز در شهرستان حداقل تا سپتامبر. 8 که Red Sox خوش آمدید به جمع آوری در فورت مایرز برای آموزش و, اگر آن را می آید به آن را حتی شروع فصل به طور منظم.

یا نیویورک, سخت ترین ضربه شهری در کشور می تواند به سهولت بار نیاز به اختصاص منابع به یانکی ها و متس با صرف اواخر بهار در تمپا و پورت سنت لوسی بود. یا دیترویت که در آن رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer به تازگی تمدید اقامت در خانه سفارش و وضعیت اضطراری تا مارس 28. یک پسوند به معنی ببر ممکن است مجبور به بازگشت به Lakeland.

و DeSantis قطعا توجه به تمام این پیشنهادات به راه اندازی مجدد NBA و به خصوص یکی است که شامل استفاده از جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهانی به میزبان یک تکه بزرگ از بازی حذفی.

آدم نقره ... رژیم صهیونیستی است. DeSantis در خط 2.

"ما می خواهیم به شما در اینجا" DeSantis گفت. "ما می خواهیم به بسکتبال تمرین دوباره. ما خیلی دوست دارم به لیگ اصلی بیس بال. این همه حرفه ای ورزشی در حال رفتن به انجمن خوش آمدید در فلوریدا."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب