Coronavirus: فلوریدا بازدید از 300000 مورد علامت; مقامات مطبوعاتی پیش رو با باز کردن برنامه

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 6:10 PM EDT Jul 15, 2020فلوریدا

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

فلوریدا عبور یکی دیگر از گریم نقطه عطف جمعه به عنوان دولت در حال حاضر بیش از 300,000 تایید موارد coronavirus.

دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 10,181 عفونت های جدید پنج شنبه, ششمین بار در طی هفت روز تعداد موارد جدید بیش از 10 ، 000 و سه روز پس از فلوریدا مجموعه تک روز رکورد برای هر دولت با 15,300 عفونت یکشنبه.

این 301,810 آفتاب دولت موارد تقریبا به عنوان بسیاری به عنوان ثبت شده تا کنون در انگلستان است که ثبت 291,373 موارد با سه بار به عنوان بسیاری از مردم اسپانیا با 303,699 موارد و بیش از دو برابر جمعیت است.

112 مرگ و میر اضافه شده شنبه به ارمغان می آورد کل تجمعی به 4,521.

با توجه به چگونه به دولت گزارش داده روزانه شماره های گرفته شده باید به معنی تمام کسانی که مرگ و میر و موارد رخ داده در 24 ساعت دوره گزارش. حتی رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اشاره کرده است که تمام "اطلاعات ممکن است در آمده منسجم مد."

فلوریدا بیمارستان ها شروع به فشار و تحت فشار قرار داده و آنها را توسط coronavirus. مقامات بهداشتی گزارش روز شنبه وجود دارد 8,374 زمان COVID 19 بيماران مراجعه کننده به بیمارستان ها در سراسر کشور.

از صبح روز چهارشنبه 74 درصد از تخت های بیمارستانی ایالت اشغال شد و در بخش مراقبت های ويژه در 83 درصد از ظرفیت.

پس از همه گیر شروع به چهار ماه پیش در مجموع 19,334 بیماران بستری شده اند با به طور بالقوه مرگبار بیماری تنفسی ویروس باعث.

DeSantis در تمپا یکشنبه جایی که او به یک جلسه از فلوریدا وزارت آموزش و پرورش در مورد برنامه ای برای باز کردن مدارس دولتی در ماه آینده.

"من واقعا شگفت زده در حدی که افراد زیر 18 سال هستند و کم خطر برای این ... و به خصوص اولیه-سن سن مدرسه کودکان و نوجوانان هستند و نه قابل انتقال به بزرگسالان" DeSantis گفت.

DeSantis اذعان کرد که وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب در مورد این طرح اما تاکید کرد که والدین باید گزینه ای برای انتخاب یک مجازی پلت فرم یادگیری برای کودکان است.

آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران اوایل این ماه اعلام کرد که همه مدارس باید "باز آجر و ملات مدارس" برای ترم پاییز.

"آموزش بچه های ما گرفتن مدارس ما باز گرفتن اقتصاد ما در مسیر بازگشت و نگه داشتن همه امن است در درجه اول در ذهن همه است" گفت: کورکوران چهارشنبه.

بعد از آن در صبح سنا دموکرات ها مورد کورکوران و DeSantis برای تصمیم خود را برای باز کردن مدارس در حالی که این ویروس همچنان به گسترش در سراسر کشور.

"این است که فراتر از رنگ پریده" گفت: سناتور. پری, Thurston, D-Fort Lauderdale در مورد کورکوران و DeSantis طرح است.

"من فکر می کنم سوالی که باید پرسید این است که چگونه بسیاری از مردم شما آماده به اجازه مرد برای خود و اقتصاد" گفت: Thurston.

"این است که در حال حاضر تحت تاثیر ما در راه است که ما خانواده ها ناامن هستند (و) شما در حال تلاش برای باز کردن مدارس و فرزندان ما ناامن" گفت: Thurston.

Thurston و دیگر حزب دموکرات به نام DeSantis به اتخاذ یک ایالت گام به عقب برای ایمنی طرح است که تاخیر در باز شدن مدارس دولتی و کاهش ظرفیت برای کسب و کار به 25 درصد تا مثبت نرخ 5 درصد و کمتر رسیده است به مدت 14 روز متوالی.

در یک بعد از ظهر در کنفرانس خبری برگزار شده در وزارت امور خارجه کنگره DeSantis تحت فشار قرار دادند پشت در انتقاد. او گفت: یک واحد ایالت طرح امکان پذیر نیست و در دولت به عنوان متنوع فلوریدا.

و با توجه به نحوه اپیدمی باز شدن متفاوت در سراسر کشور او اذعان کرد که "در بسیاری از مسائل مختلف" مربوط به چگونه مدارس به کار گیرند هنوز هم تصمیم گرفته می شود.

"اما این والدین انتخاب جزء اصلی. بدیهی است که این پدر و مادر است که در بهترین موقعیت برای تصمیم گیری برای فرزندان خود گفت:" DeSantis دوباره هل دادن آموزش از راه دور به عنوان یک گزینه.

نتایج جستجو برای دیگری 80,389 آزمون نیز تایید کرد صبح روز چهارشنبه. آزمون به استثنای کسانی که تست شده اند بیش از یک بار بازگشت و مثبت شدن نرخ 13.59%.

DeSantis همچنین اعلام کرد اواخر روز چهارشنبه دولت دیگر باز خواهد شد و نه جدید COVID-19 تنها خانه های پرستاری با 600 تخت "به زودی" به همراه 15 که در حال حاضر ایجاد شده است.

DeSantis همچنین گفت که او کارگردانی شده وزارت بهداشت برای پیدا کردن تجاری labs است که می تواند روند آزمون سریعتر. او می خواهد نتایج آزمون تحویل در عرض 48 - 72 ساعت است.

و جمعه را اولین sympomatic خطوط در درایو-از طریق آزمون مراکز. افرادی که فکر می کنم آنها باید علائم کروناویروس را منحرف شود به آن دسته از خطوط که در آن آنها را به خود تست سواب.

در هفته گذشته بیش از 530,000 تست های فرآوری شده در سطح ایالت و مثبت نرخ hovered بین 11.25% و 18.46%.

سازمان بهداشت جهانی گفت: اگر این ویروس را تحت کنترل دقیق رژیم از تست تولید خواهد شد رای مثبت از 5 درصد است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن