Coronavirus فلوریدا: گذاشته کارگر پیاده روی 417 مایل به سرمایه دولت به بحث بیکاری

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:04 PM EDT مارس 16 سال 2020کمال

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

کمال Guyott چهار هفته راه رفتن در سراسر ایالت فلوریدا به برجسته شکسته جبران بیکاری سیستم به پایان رسید شنبه در تالاهاسی سلمانی.

گذاشته شدن پالم بیچ کانتی هتل کارگر متوقف شد برای کوتاه کردن مو در راه به بخش فرصت های اقتصادی (DEO) که اداره مزایای بیکاری.

او وعده داده بود DEO او داوطلب به کمک یک نرم افزار پردازش ضعف با میلیون ها نفر از ادعای ثبت پس از coronavirus باعث یک بحران انداخت که مردم از کار در هر بخش از اقتصاد است.

در ساعت 8 صبح از مارس 18, Guyott شروع به راه رفتن خود را از جنوب فلوریدا به دولت سرمایه به طور خاص DEO را تالاهاسی ستاد.

Guyott توضیح داد که مقامات تا به حال مودبانه کاهش یافته است خود را به کمک کند اما یک وعده یک وعده است. اگر چه آن را در زمان دو برابر زمانی که او انتظار می رود 46 ساله به اتمام 417-مایل پیاده روی.

Guyott است که در میان بیش از نیم میلیون نفر از کارگران که DEO اذعان ثبت مشروع ادعا بیکاری اما پرداخت نشده است. تجربه خود را شامل عناصر بی شماری از داستان های دیگر کارگران گفته اند که حزب دموکرات پس از همه گیر آغاز شد.

با وجود حرکت را دوباره باز دولت coronavirus نیست و بیش در فلوریدا: آخرین شماره از دولت وزارت بهداشت نشان می دهد 44,811 تایید موارد COVID-19 یک شبه افزایش 673.

یکی دیگر از 47 مرگ و میر شده است نسبت به عوارض ناشی از بیماری تنفسی آوردن که در مجموع به 1,964 و 187 اضافی بیماران بستری شده اند و در مجموع 8,146.

در یک هفته زمان ممکن 9 تعداد موارد افزایش یافته است 4,810 با 1,053 بیشتر بیماران بستری و اضافی 249 مرگ و میر.

بیشتر: سردرگم کامپیوتر تصادفات و اشکالات برای کسانی که در فلوریدا به دنبال مزایای بیکاری

ضمن گذاشته مردمی مانند Guyott همچنان به مبارزه. او ادعا را رد کرد و سپس ابقاء و سپس منجمد و سپس ارائه نادرست آدرس وب سایت برای رفع مشکلات است. او قادر به هر کسی که در این گوشی به مشکل توضیح دهم.

"وجود دارد فقط چند چیز ما به دنبال دولت به انجام" Guyott گفت: شنبه منتظر نوبت خود برای کوتاه کردن مو. "حفظ زیرساخت مطمئن شوید که دولت از نظر مالی امن و هنگامی که وجود دارد یک فاجعه مانند یک دسته 5 طوفان — یا در این مورد coronavirus — یک کار بیکاری سیستم."

ایده خود را برای "راه رفتن تالاهاسی" را به عنوان خود را در Facebook صفحه توصیف آن را به او آمد و پس از خواندن یک ایمیل از ایران از سوی دیگر ، ریک اسکات.

او تا به حال تماس اسکات واشنگتن دفتر در مورد مشکلات با پر کردن بیکاری ادعا می کنند. مانند شهر در کمیسیون دولت سناتورها و حتی کسانی که در رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' او گفت: Scott دفتر بود و از هیچ کمک کند.

بیشتر: DeSantis گام برای رفع ضعف جبران بیکاری سیستم

اما آنها او ارسال یک ایمیل در مورد اسکات تلاش برای به دست آوردن "فلوریدا بازگشت به کار."

که در آن نقطه Guyott رفته بود چهار هفته بدون چک و ایمیل "به شدت توهین آمیز او گفت:" به دلیل "وجود دارد صدها نفر از هزاران نفر از مهمان نوازی کارگران را به دنبال مشاغل دیگر."

زمانی که اسکات به دنبال ایمیل خود را با یک تفسیر برای فاکس نیوز در مورد جبران خسارت بیکاری به عنوان یک "عامل بازدارنده" به کار Guyott احساس او تا به حال به انجام کاری.

بیشتر: سناتور. ریک اسکات: Coronavirus محرک – دریافت کمک کند اما باور نمی کنم این دولت دروغ

"من فکر کردم سر من بود در مورد به منفجر شود," او گفت:. "منظورم این است که در زمان فلوریدا تا به حال پرداخت 8% (از) تعداد مدعیان بیکاری و دولت به شما می دهد تنها $275 به هر حال ... چگونه به طور کامل لمس می تواند شما را؟"

او به سرعت افزود: "من صادقانه گفت:" من باید برای انجام کاری.' "

او تصمیم گرفت او را به راه رفتن در سراسر کشور به اطلاع عموم وضع اسفناک بیکاری کارگران زین با جبران بیکاری سیستم است که هیچ یک از شهرستان سالن به سالن کنگره می تواند توضیح دهد و یا تعمیر.

زمانی که اخراج گسترده شروع به پایمال کردن سیستم در دولت به دست آورد و ده ها تن از سرورهای اضافی برای رسیدگی به برنامه و reassigned صدها نفر از کارکنان دولت به DEO به پردازش آنها است.

DEO روز جمعه گفت که از مارس 15 آن را دریافت کرده بود بیش از 2 میلیون برنامه را تایید کرد بیش از 1.5 میلیون مشروع و ادعا می کند و در مورد پرداخت 779,000 از آنها را ترک Guyott و دیگری تقریبا 784,000 انتظار متقاضیان پرداخت می شود.

ملی coronavirus حماسه نشده است. آخرین به روز رسانی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از پروژه تعداد مرگ و میر در سراسر کشور است که به احتمال زیاد به بیش از 100,000 ژوئن 1. CDC ملی گروه هوا کامپایل بینی از 12 مدل مختلف.

موسسه سلامت معیارهای ارزیابی (IHME) در دانشگاه واشنگتن در سیاتل انتظار مرگ و میر در فلوریدا را به اوج در 152 روز در اواسط ماه ژوئن و بعد از آن شروع به کاهش از طریق اوت. این پیش بینی 5,330 فلوریدا می میرند در آگوست 4.

که همچنین نشان می دهد ادامه تاثیری در اقتصاد با نرخ بیکاری بالا در تداوم از طریق تابستان حداقل.

"ایده این بود که به اینجا و به اشتراک گذاری این داستان با این بچه ها هستند که پس از لمس" گفت: Guyott با اشاره به دولت و کنگره بر روی تپه روبروی شیک قیچی سلمانی.

"اما در این مرحله به نظر می رسد مانند آنها فقط اهمیتی نمی," او اضافه شده است.

بیشتر: Coronavirus و بیکاری: دیدار فلوریدا در پشت آمار و ارقام

شماره های محلی

  • در Leon County, دولت گزارش وجود دارد 276 موارد با 42 بیماران بستری و تعداد مرگ از 6.
  • وجود دارد در حال حاضر 212 موارد عفونت کروناویروس در گدسدن شهرستان با 33 از عفونت در زندان های کشور وجود دارد.
  • مقامات تعداد 199 مورد در آزادی شهرستان با 191 از آنها متصل به زندان های کشور نیز وجود دارد.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب