Coronavirus: فلوریدا نرخ بیکاری جهش به 12.9 درصد

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 8:00 AM EDT مه 23 سال 2020بیش از سه چهارم از یک میلیون فلوریدا پیوست صفوف

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

بیش از سه چهارم از یک میلیون فلوریدا پیوست صفوف بیکاران به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس به طور کامل در زمان برگزاری مارس در هل دادن دولت نرخ بیکاری به 12.9 درصد به دولت آمار و ارقام منتشر شده در روز جمعه.

نرخ تصحیح 4.4 درصد در ماه مارس زمانی که ویروس باعث شروع کسب و کار را تعطیل و یا مقیاس.

گروه فرصت های اقتصادی و برآورد برای ماه آوریل نشان داد 1.218 میلیون فلوریدا واجد شرایط به عنوان بیکار از یک ایالت نیروی کار از 9.44 میلیون. که تا از 457,000 افراد بیکار در ماه مارس است. به طور کلی نیروی کار نیز کاهش یافت و نزدیک به 9 درصد در ماه گذشته.

آوریل نرخ بیکاری فراتر فلوریدا در طول رکود اقتصادی از یک دهه پیش.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: او می دانست که این اعداد و ارقام برای رفتن به "قابل توجهی" در حالی که امیدوار است که اقتصاد را به سرعت دوباره بجای اول برگشتن به عنوان کسب و کار را شروع کرده اند به بازگشایی و گسترش خدمات تحت اولین مرحله از بازیابی خود تلاش.

"اگر ما می توانیم مردم را به کار گرفتن برخی از اعتماد به نفس در جوامع شما شروع به دیدن امیدوارم بسیاری از این مشاغل بهبود" DeSantis روز جمعه گفت در حالی که در اد Austin پارک در جکسون ویل.

"فقط در این پارک که بیش از 100 ، 000 شغل ... از پارک" او ادامه داد. "من فکر می کنم جهانی ارائه شده است یک طرح برای بازگشایی شد و تایید شده توسط اورنج کانتی. بنابراین من قصد دارم به بررسی آن است. ما در ملاقات با معاون رئیس جمهور (معاون رئیس جمهور مایک پنس) ما تا به حال دیزنی ورلد تمام کسانی که دیگران (هم در چهار شنبه). پس قطعا وجود دارد یک راه برای به دست آوردن بسیاری از کسانی که مردم را به کار و این چیزی است که ما باید انجام دهیم."

فلوریدا ماهانه برآورد آمد با کاهش نیروی کار از 893,000 مردم از حدود 10.3 میلیون دلار در ماه مارس به 9.4 میلیون دلار در مارس حسابداری برای مردم کار می کنند و نه به دنبال اشتغال است.

"دلایل است که یک فرد می تواند در نظر گرفته شود از نیروی کار (و نه بیکار) شامل: عدم تمایل یک کار نه قادر بودن و در دسترس برای کار و نه به دنبال یک کار در چهار هفته گذشته هم به دلیل دلسردی بیش از چشم انداز شغلی و یا به دلایل دیگر" وزارت امور اقتصادی فرصت سخنگوی تیفانی Vause گفت: در یک ایمیل.

تعداد افراد شاغل کاهش یافته و در همان زمان توسط 1.65 میلیون دلار از 9.87 میلیون به 8.22 میلیون.

دولت داده ها نشان می دهد بیش از 1 میلیون نفر در بخش خصوصی شغل ناپدید شده بین ماه های مارس و آوریل.

دولت سایت روز جمعه گفت که در حدود 2.1 میلیون مدعیان واصل شده اند پس مارس 15, که 1.74 میلیون در نظر گرفته "منحصر به فرد است." این بخش است که انتظار می رود به انتشار ممکن است بیکاری اعداد در ژوئن 19.

دولت آوریل رای دادن بهتر از نرخ ملی افزایش یافته است که از 4.4 درصد در ماه مارس به 14.7 درصد در ماه آوریل است.

نوادا بالاترین نرخ بیکاری در ماه آوریل در 28.2 درصد و پس از میشیگان در 22.7 درصد و هاوایی در 22.3 درصد است.

DeSantis گفت: تلاش در دیگر نقاط کشور به سرعت گسترش ویروس تنفسی باید "در یک, عمده, عمده هزینه."

"آنچه که من سعی کردم برای انجام وجود دارد این زمان تمام شد و انتقاد برای آن خستگی ناپذیر بود و یک فندک لمسی چون تا به حال من در زمان برخی از روش های است که بیشتر اژدهایی من فکر می کنم شما می خواهم ببینید تعداد کسانی که توان راه بدتر است. بدون سوال, این امر می تواند راه را بدتر" DeSantis گفت.

"بنابراین ما سعی کردیم به کاهش است که به عنوان به عنوان بهترین ما می تواند. بدیهی است که وقتی ملی تعطیل شد اتفاق می افتد که رفتن به تحت تاثیر قرار فلوریدا از آنجا که شما در حال رفتن به کمتر از افرادی که در حال رفتن به پایین آمدن در اینجا. اما ما واقعا سخت کار می کرد برای کاهش آن زیرا من قابل درک است که زمانی که شما در حال انجام این اقدامات آن رایگان است و تعداد بسیار کمی از مردم صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد در انتهای دیگر. من یکی از معدود است که مایل به انجام این کار است."

روز پنج شنبه وزارت کار ایالات متحده تخمین زده فلوریدا دریافت 472,972 اولین بار ادعا از دو هفته گذشته.

در فلوریدا خدمات-تولید شغل برای محاسبه بزرگترین ماه به ماه رها با 1 میلیون موقعیت های حذف شده بین ماه های مارس و آوریل 12.6 درصد کاهش برای این صنعت است.

اوقات فراغت و مهمان نوازی مشاغل دیدم 479,000 کارگران آواره یک 39.6 درصد کاهش برای این صنعت است.

تولید کاهش یافت و 8.1 درصد و حرفه ای و کسب و کار خدمات شدند 9.1 درصد ساخت و ساز کاهش 3.9 درصد و خدمات آموزشی رفت 12.5 درصد است. مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی کاهش یافته است 8 درصد است.

دو رشته نشان داد سود در ماهانه عکس فوری. امور مالی و بیمه موقعیت بودند تا از 1700 شغل 0.4 درصد افزایش یافته است. دولت فدرال شغل در فلوریدا رشد 200 0.1 درصد افزایش یافته است.

دولت در مجموع نرخ بیکاری فصلی تنظیم شده اما این گروه نیز منتشر شد غیر فصلی تنظیم, نرخ, شهرستان و شهری منطقه آماری.

نرخ بیکاری در Osceola County بود در 20.3 درصد و شهرستان مونرو بود که در 17.5 درصد با هر دو شهرستان به شدت وابسته به گردشگری مربوط به شغل.

در سراسر کشور تنها دو شهری مناطق آماری به حال نرخ تک رقمی با تالاهاسی منطقه در 8.1 درصد و گینسویل منطقه در 8.9 درصد است.

خدمات-سنگین اورلاندو منطقه شاهد آن نرخ بیکاری جهش از 4.2 درصد به 16.2 درصد است. در همسسا سپرینگس منطقه رفت و از 6.7 درصد در ماه مارس به 15.8 درصد است. منطقه اطراف پونتا گوردا ثبت 15.6 درصد نرخ بیکاری از 4.9 درصد است.

میامی به وست پالم بیچ منطقه منطقه سخت ترین ضربه از coronavirus حال 13.2 درصد نرخ بیکاری. جکسون منطقه شهری بود که در 11.2 درصد است. این Pensacola منطقه شد و در 12 درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن