Coronavirus: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آسانسور محدودیت در فعالیت های جوانان

کریستوفر هنگ فلوریدا تایمز اتحادیهمنتشر شده 12:18 PM EDT 22 مه سال 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جمعه اعلام

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جمعه اعلام کرد که او بلافاصله لغو محدودیت در فعالیت های جوانان گفت که او اجازه خواهد داد که دولت های محلی و پدر و مادر تصمیم به ایمن نگه داشتن کودکان در حالی که بازگشت به ورزش اردوهای تابستانی و دیگر فعالیت های سازمان یافته.

DeSantis گفت که او معتقد است اطلاعات پشتیبانی تصمیم گیری کرد که در فلوریدا نشده تایید هر گونه بیماران جوانتر از 35 سال در حال مرگ از COVID-19 و مرکز کنترل بیماری است گفت: کودکان به طور معمول در معرض خطر کمتری از درد و رنج از عوارض.

او گفت: دولت با ارائه دستورالعمل ها و توصیه هایی برای بهترین شیوه اما در محل قرار داده و هر گونه قوانین و محدودیت در فعالیت های. او گفت: دولت های محلی خواهد بود و مجاز به قرار دادن در محل محدودیت اگر آنها نیاز به.

"من دیده ام برخی از ایالت ها اجازه یک صد قوانین در مورد چگونه به انتخاب یک توپ تنیس است. هنگامی که شما انجام این کار و شما طبخ آن شما را تا پایان گرفتن کمتر انطباق با آن به دلیل برخی از مردم فقط پرتاب دست خود را و می گویند "این مسخره است'" DeSantis گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در جکسون ویل.

DeSantis افزود: "ما اعتماد پدر و مادر به تصمیم گیری... من فکر می کنم بچه های ما شده اند از فعالیت های سازمان یافته به اندازه کافی بلند است و ما نیاز به یک مسیر به آن را دریافت."

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن