Coronavirus: Pandemic-کوبیده ورزشی باشگاه های اجتماعی در انتظار فاز 2 بازگشایی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 30 مه سال 2020کسانی که به دنبال به جلو

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

کسانی که به دنبال به جلو به بازگشت ورزشی اجتماعی باشگاه مشتاقانه در انتظار فاز 2 از همه گیر بازگشایی نور سبز.

برای کسب و کارهای محلی مانند Kaboom آن یک لحظه ای که نمی تواند به زودی به اندازه کافی.

متوقف شد از اواسط ماه مارس زمانی که فرماندار فلوریدا ران DeSantis متوقف تمام گردهمایی های اجتماعی با بیش از 10 نفر به دلیل COVID-19 پاندمی ویروس تحمیل یک به خصوص دردناک اقتصادی تلفات در شبکه های اجتماعی و باشگاه های ورزشی میباشد.

هنوز هم سکوت بسیاری از والیبال دادگاه kickball زمینه و cornhole میله که آورده سرگرم کننده رقابت و تجارت به پنساکولا.

"ما از داشتن بسیاری از تیم ما تا به حال به طور مداوم به حتی قادر به پایان لیگ آغاز شده است که در ماه فوریه گفت:" Aleacia میلر مدیر Kaboom ورزشی و اجتماعی باشگاه. "آن لطمه می زند و نه به دیدن این شهر زنده با فعالیت هایی که Kaboom میزبان و شرکت های دیگر."

Kaboom نیست به تنهایی در احساس بحران اقتصادی از این بیماری همه گیر.

در یک بررسی اخیر توسط ورزشی و اجتماعی انجمن صنعت که شامل بیش از 60 کسب و کار و در حدود 2.2 میلیون بازیکنان 100 درصد از کسب و کار گزارش اقتصادی از خاموش کردن.

نزدیک به نیمی گزارش 100 درصد از دست دادن درآمد حاصل از اواسط ماه مارس در حالی که اخراج و furloughs تحت تاثیر نیمی از پاسخ دهندگان کسب و کار.

به گفته میلر, SSIA فعال بوده است در ساختمان حمایت از یک ساختار اجتماعی و باشگاه های ورزشی, مبارزه تحت بار اقتصادی. در علاوه بر این به GoFundMe و دیگر جمع آوری کمک های مالی مبارزات سازمان گردآوری داده های اقتصادی و کار در مقررات برای دوباره باز کردن کسب و کار.

"پس از Kaboom با این نسخهها کار از نزدیک با آوردن مردم با هم در یک گردهمایی اجتماعی ما شده اند بسیار با احتیاط با این بیماری همه گیر بدتر و نگه داشتن شهر ما امن با در نظر گرفتن توجه به دستورالعمل های ایمنی CDC قرار داده است و آنچه در شهر از پنساکولا قادر و آماده برای رسیدگی به" میلر گفت.

"در حال حاضر که ورزشگاه و برخی از جوانان مسابقات شده اند بازگشایی ما امید ما درست پشت سر آنها."

برخی از باشگاه های اجتماعی را دیده اند دوباره دهانه ممکن است. فعالیت در محیط های در حال دیدن سریعتر بازده مانند سواحل خلیج فارس Cornhole را در مسابقات همینگوی است.

در حالی که میلر گفت: Kaboom انتظار می رود برای راه اندازی مجدد آن بولینگ لیگ در ژوئن 1 با تشکر ایمنی با همکاری Cordova, خطوط, ورزش های دیگر باقی می ماند تا در هوا.

Kaboom به طور معمول میزبان خود cornhole در کافه ها و رانت شهرداری پارک برای kickball و والیبال که هر یک از آنها بستگی نامشخص تاریخ ورود فاز 2.

این یک استرس زا انتظار بازی برای همیشه دوستانه میلر که می تواند به طور معمول در بر داشت تندرست بین پارو خانه شیرها پارک Cordova خطوط و بیشتر در Kaboom را رقابتی weeknights.

"من از دست دیدن Kaboom, اعضای, I miss my friends, I miss آغوش من دست راه رفتن را از مرکز شهر به دیدن آن زنده" میلر گفت. "من از دست دیدن مردمی شاد و حرکت من را از دست ندهید که قادر به درست بود.

"نگاه Kaboom در فاز 2 باز کردن. شما ببینید من چهره دوستانه در انتظار شما است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن