Coronavirus: بیماران در فلوریدا به حال علائم در اوایل ژانویه 2 ماه قبل از اولین اعلام

کریس Persaud cpersaud@pbpost.comمنتشر شده 10:52 AM EDT مه 5 سال 2020رمان coronavirus آلوده به عنوان بسیاری از

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

رمان coronavirus آلوده به عنوان بسیاری از 171 نفر در فلوریدا زمانی که دو ماه قبل از مقامات اعلام کرد که در آن آمده بود: به دولت پالم بیچ پست تجزیه و تحلیل سوابق دولت را نشان می دهد.

بیماران گزارش شده علائم این ویروس کشنده در اوایل ژانویه ، 1 زمانی که این بیماری به فکر محدود به چین, وزارت بهداشت, سوابق نشان می دهد. پرونده را بگو اگر بیماران مبتلا به گزارش علائم آن به دولت تا ماه بعد و یا اگر دفاتر محلی از وزارت بهداشت و درمان به طور فعال بررسی بیماری در زمان و یا ترکیبی از هر دو.

آخرین شماره: موارد تایید شده رویکرد 37,000, 1,399 مرگ و میر در سطح ایالت

چگونه coronavirus آلوده فلوریدا?: مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

دولت کشیده سوابق کردن وب سایت خود را از اواخر دوشنبه و بدون توضیح.

فلوریدا اعلام نشده است آن دو فرض coronavirus موارد تا 1 مارس. در آن زمان موارد در نظر گرفته نمی شد تایید کرد تا بررسی توسط فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

CDC تایید کرد کسانی که دو مورد اول در گاو دریایی و Hillsborough شهرستان در مارس 2. دولت در حال حاضر ثبت بیش از 36 ، 000 مورد از این ویروس مرگبار است.

اما در آن زمان از دو مورد اول 171 نفر در سراسر 40 شهرستان که بعدها تست مثبت برای COVID-19 نفر مبتلا به این بیماری, دولت, سوابق نشان می دهد. سه نفر از کسانی که بيماران در پالم بیچ شهرستان که رسما نمی رکورد اول آن دو coronavirus موارد تا مارس 13. شهرستان در حال حاضر دارای بیش از 3,300 موارد است.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: مغلوب ساختن پیشی جستن به بازدید Honeywell گیاه در آریزونا; Kroger به آزمون کارکنان خط مقدم به صورت رایگان; ما نزدیک 70K مرگ و میر

تا دوشنبه شب زمانی که دولت را تایید کرد یک coronavirus مورد آن برای عموم نوشته شده داده ها در هر مورد بدون شناسایی بیمار است. به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده داده ها شامل یک تاریخ است که به نمایندگی یکی از دو چیز است: هنگامی که بیمار برای اولین بار شروع به احساس علائم و یا زمانی که بیمار دریافت نتیجه تست مثبت.

آن است که روشن نیست از داده ها چگونه دولت به درمان بیماران و یا حتی زمانی که آنها پیدا کردن در مورد علائم خود را. هیچ مقامات دولتی می تواند نظر رسیده اواخر دوشنبه.

کل مجموعه ناپدید شد از دولت سایت دوشنبه شب تنها به بازگشت پس از 7:30 p. m. و بدون ستون نشان دادن تاریخ مربوط به علائم.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis راه اندازی تحقیق و تفحص از قطعی زده بیکاری سیستم

یک تجزیه و تحلیل از دولت داده است و دریافت و حفظ این پست از دولت آغاز شده و ارسال آن در ماه مارس یافت این متنوع اوایل موارد:

  • 4-در سال Duval County دختر شروع به احساس علائم یا تا به حال اولین تست مثبت در Jan. 1. دولت نمی رسما ثبت پرونده تا آوریل 8.
  • 84-year-old, Palm Beach County من که سفر کرد اما در بیمارستان بستری شد, تا به حال علائم و یا یک نتیجه مثبت در فوریه. 5. اما پرونده او اضافه نشده بود به فلوریدا coronavirus شمارش تا آوریل 3.
  • یک زن 48 ساله پالم بیچ شهرستان که علائم یا مثبت نتایج آزمون گزارش شد Feb. 6. او را مورد شمارش شد در روز شنبه.
  • 74-در سال پالم بیچ شهرستان با علائم و یا یک نتیجه مثبت در فوریه. 23 که مورد ثبت شده توسط دولت در مارس 4. او گزارش داد هیچ خارج از کشور سفر و او آمد به تماس با کسی که حامل ویروس.
  • 65 سال در Broward شهرستان که در حال سفر به جزایر کیمن ذکر شده علائم و یا یک تست مثبت در Jan. 4 اما پرونده او ثبت شده است تا مارس 7.
  • A 30-year-old Broward شهرستان که علائم یا اولین نتیجه مثبت در آمد Feb. 25 درگذشت. او در مورد اضافه شد 15 مارس.
  • 65 سال در ساراسوتا کانتی که در حال سفر به کالیفرنیا آمد و در تماس با فرد آلوده گزارش علائم یا تا به حال یک نتیجه مثبت در فوریه. 23. مقامات بهداشتی دولت اضافه شده پرونده او در مارس 6.

در میان شهرستانهای استان که در اوایل موارد گزارش شده بودند Broward (31 مورد) میامی-Dade (26), Hillsborough, (9), Pinellas (10) نارنجی (9) و دوال (7) و مارتین (یک مورد).

در میان 171 بيمار 105 زنان و 66 مردان است. آنها در سن از محدوده 4 تا 91.

حتی اگر این بیماری تصور می شد محدود به چین قبل از ژانویه بیشتر از اوایل بیماران تا به حال سفر: 103 گزارش هیچ سفر در حالی که تنها 52 گفت: آنها تا به حال.

بیشتر: "ضروری کارگر فقط بدان معنی است که شما در آهنگ مرگ'

هیچ گزارش سفر به چین است.

تنها شش نمی شد ساکنان فلوریدا. علائم خود را و یا نتایج مثبت شروع به ظاهر شدن در اواسط تا اواخر فوریه. موارد خود را در سرچشمه نارنجی Flagler, ساراسوتا, Hillsborough, سنت جانز و جکسون شهرستانهای استان است.

آنچه شما باید بدانید

>>Coronavirus موارد در سراسر جهان: یک نگاه تعاملی

>>چه coronavirus عفونت را در داخل بدن خود را?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن