Coronavirus Pensacola: Gracie Coleman Raegan جونز اهدا وعده های غذایی از طریق بسته-یک-گونی

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 3 سال 2020چند, ورزش, ورزشکاران, Gracie کلمن و Raeg

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

چند, ورزش, ورزشکاران, Gracie کلمن و Raegan جونز شد eyeing هیجان انگیز بهار قبل از COVID-19 همه گیر باعث تغییر در برنامه.

اواز یا موسیقی دو نفری است که بخشی از دو رقابتی تشویق تیم با Pensacola تمام ستاره ها و به حال چشم خود را در اوج رقابت برای ورزش: Cheerleading جهان و قله همه ستاره قهرمانی هر دو سرويس رايگان فورشيرد در دیزنی جهان گسترده ای از ورزش در اورلاندو است.

با آن باطل کلمن و جونز تصمیم به استفاده از همان انرژی و شور و شوق آنها را حمل برای ورزش نسبت به کمک به دیگران.

همراه با لین Coleman, Gracie کلمن پدر سه گرفته اند سفرهای متعدد مرکز شهر به اهدای بیش از 100 وعده های غذایی به بی خانمان ها از طریق سازمان خود را بسته-یک-گونی.

هر کیسه ناهار شامل یک ساندویچ (به طور معمول کره بادام زمینی و ژله یا کره بادام زمینی و عسل) همراه با یک کیسه از تراشه کوکی ها و بهداشتی دستمال مرطوب. وجود یک بطری آب به آن را بشویید و یک دست نوشته, پیام مثبت از Gracie کلمن و جونز در هر کیسه.

لین کلمن به ذکر است که هر وعده غذایی حاوی از 1200 کالری است.

"این است زندگی در حال تغییر برای من و Raegan و به ما کمک کرده است رشد به عنوان مردم" Gracie کلمن گفت که آهنگ اجرا می شود در سرعت بالا است. "من می خواهم برای کمک به مردم و احساس همدلی نسبت به دیگران و غیره می کند پدر من است. Raegan شده اند و من برای هشت سال ما مثل خانواده. به ما بگویید که در هر یک از دیگر همه چیز است. او سخت کار می کند در همه چیز او می کند و یک رهبر است."

واضح اپل نیست دور افتاده از درخت به عنوان لین کلمن ساخته شده است کمک به بی خانمان ها بخشی از روال هفتگی خود قبل از همه گیر.

او اغلب حمل لوازم اضافی – اغلب آب و میله تغذیه در وسیله نقلیه خود را برای کار خود رفت و آمد به مرکز شهر Pensacola را به کسانی که نیاز دارند.

در طول همه گیر او متوجه بی خانمان نیاز به این حمایت در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"من انجام داده ام این مقدار زیادی از زمان قبل و به ندرت آنها شروع به خوردن حق دور" لین کلمن گفت. "ما در سفر اخیر آنها شروع به خوردن بلافاصله. در اولین سفر من با دختران ما ساخته شده از کیسه های 20. هنگامی که این دختران را دیدم مردم در مرکز شهر و چقدر گرسنه بودند و دختران بودند و دل شکسته. دفعه بعد که آنها می خواستند را به 50 کیسه های. آنها شروع به ساخت هر کیسه شخصی با پیام مانند "هرگز ترک" و " قوی باش.'"

لین کلمن اشاره به خود را به عنوان یک دالاس پیوند که صرف هشت سال در سرعت و تبدیل به علاقه جامعه است.

همسایگان خود و دیگران در جامعه آغاز کرده اند اهدا غذا و پول به بسته-یک-گونی. او دمیده دور با پشتیبانی اضافه شده است که یک عضو از جامعه به ارمغان آورد یک کیسه زباله پر از کیسه های از کوکی ها و کیسه های تراشه.

او را نیز تحت تاثیر قرار شده است ترنجبین بانک مواد غذایی تاثیر در طول این زمان.

"ما یک جامعه بزرگ در اینجا و پاسخ مردم واقعا خوب" لین کلمن گفت. "من خیلی خوشحال هستم که به آگاهی به این. بی خانمان هستند و واقعا فراموش شده در طول این زمان. من هم خیلی تحت تاثیر قرار توسط این دو دختر. هر دو 15 سال و این واقعا کشیده و آنها را از پوسته خود. آنها نگران آنچه در آن برای آنها است. آنها تمرکز بر روی آنچه که می تواند ما را در کنار کمک کند. آنها در بر داشت یک رضایت خاصی در این, و من امیدوارم که آنها همچنان به این باشد که راه به عنوان آنها رشد می کنند به بزرگسالان است."

در حالی که ورزشی هستند و بی اهمیت در این زمان Gracie کلمن و جونز یک بازیکن تنیس در میلتون بالا و دختر قهرمان جهان قهرمان بوکس روی جونز جونیور – قطعا دست به رقابت در مسابقات ورزشی.

در علاوه بر این به کار خود را کمک به بی خانمان ها, کلمن نیز پشتیبانی خود را در ارشد هم تیمی در سرعت پیگیری است که تا به حال خود را در فصل محروم دور با توجه به همه گیر.

"آنها خیلی سخت کار کرده اند از طریق چهار سال برای این فصل" کلمن گفت. "من فقط احساس می کنم اگر این اتفاق نمی افتد می تواند آنها را به حال شانس بیشتری برای اثبات خود و دریافت کمک هزینه تحصیلی است. این تمام چیزی است که ما در حال برخورد با رفتن به زندگی در حال تغییر برای بسیاری از مردم است. همه نیاز به گرد هم می آیند و کمک به یکدیگر است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب