عضو شورای می خواهد بیشتر بررسی صلاحیت برای ساده کردن قایق اجاره در بندر Pensacola

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 28 مه سال 2020Councilwoman Sherri مایرز معتقد است زمان بیشت

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

Councilwoman Sherri مایرز معتقد است زمان بیشتری مورد نیاز است برای شورا و عمومی به منظور بررسی پیشنهاد اجاره به ساخت سفارشی فایبر گلاس قایق های ماهیگیری در بندر Pensacola.

مایرز گفت: اخبار و مجله او در بر داشت از جزئیات این پیشنهاد هفته گذشته و اعتقاد ندارند, یک هفته است که زمان کافی برای بررسی 10 سال اجاره پیشنهاد شده است. مایرز گفت: او می تواند درخواست شورا به نگه کردن تا ماه ژوئن به رای گیری در مورد این پیشنهاد اجاره.

"من نمی خواهم به عنوان یک naysayer یا کسی که در تلاش برای پرتاب آب سرد بر روی هر چیزی که در من نیست" مایرز گفت. "من فقط فکر می کنم که این سوال از من خواسته معقول هستند."

پیشنهاد شده است تا برای یک رای در شورای شهر در جلسه روز پنج شنبه به صورت اجاره به شرکت های نورث اندروز گاردنز فلوریدا به نام ساده قایق برای اجاره در بندر انبار #9 و 10 را به صورت اولیه دوره 10 ساله با پتانسیل های اضافی برای پنج سال تمدید تا 40 سال است.

نمایندگان این شرکت قرار است برای حضور در این جلسه تقریبا.

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت که او نمی مخالفت با انتظار طولانی برای تصویب و اجاره, اما فکر این شورا باید هنوز هم بحث در مورد هر گونه نگرانی با آن پنج شنبه شب.

در حالی که ساده قایق است که بر اساس سرشماری واقعی شرکت امضای اجاره نامه ساده قایق از شمال غرب فلوریدا LLC گنجانیده شده است در پنساکولا. یک مدیر ساده عملکرد قایق Corp. ذکر شده است در شمال غرب فلوریدا, LLC مدارک ثبت با فلوریدا وزارت امور خارجه همراه با جیمز دیلرد که همچنین رئیس از جنوب Palafox ،

دیلرد نیز یک مدیر از جنوب Palafox خواص این شرکت که زد نورد تپه دفن زباله در Wedgewood که بسته شد توسط دولت برای محیط زیست ایران ،

مایرز گفت: او غافل از هر گونه ارتباط بین این دو شرکت و معتقد است که شهردار باید پاسخ به این سوالات.

رابینسون گفت: به او گفته شد در مورد Pensacola اتصال در چهارشنبه, اما این شهر نگاه تاریخچه و عملکرد ساده قایق های شرکت.

"ما باید آشکارا به دامپزشک آنها را" رابینسون گفت. "ما باید به دامپزشک قایق شرکت مبتنی بر آنچه آنها انجام داده ایم. و شما می دانید که ما نمی بینیم هر چیزی که لزوما باعث شده ما به این باور وجود دارد یک مشکل با آن است. اما باز هم اگر سوال بیشتر و شورای فکر می کند ما نیاز به نگاه بیشتر در آن ما خواهد شد نگاه کنید بیشتر در آن است."

مایرز گفت: شورا و تنها در مورد جزئیات اجاره یک هفته پیش و معتقد است زمان بیشتری مورد نیاز است به دامپزشک پروژه و شرکت در پشت آن است.

"من فقط فکر می کنم که ما باید یکی دیگر از جلسه شورای آینده در ماه ژوئن" مایرز گفت. "من واقعا می خواهم به دانستن بیشتر در مورد آن به خصوص افرادی که زندگی می کنند وجود دارد."

ساده کردن قایق خواهد پرداخت $127,875 در هر سال برای پنج سال اول اجاره نامه و $255,000 هر سال برای دومین دوره پنج ساله از اجاره نامه.

این شرکت خواهد بود مسئول برای تکمیل ساخت و ساز از warehoused #9 #10 که رها شده بودند در نیمه راه از طریق ساخت و ساز توسط مستاجر قبلی Deepflex Inc. که ورشکسته شد در 2015.

مایرز نیز خواسته برای اطلاعات ایمنی مواد ورق در مواد شیمیایی مورد استفاده در شرکت فرایند تولید و نگران است در مورد مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید قایق مانند استون و استایرن که بسیار قابل اشتعال است.

استایرن نیز شناخته شده برای آن بوی قوی در تولید پلاستیک و فایبر گلاس مواد کامپوزیت.

"آن در حال اشتعال نیست نگرانی من تا آنجا که این موضوع با بوی" رابینسون گفت.

مایرز پرسید: چند سوال در مورد اثرات زیست محیطی فرآیند تولید قبل از جلسات پنج شنبه ها که پورت مدیر Amy Miller پاسخ در یادداشتی به مایرز.

"شرکت تولید فرآیند یک فرآیند جدید که شامل پاشش پوشش به/داخل قالب با هیچ باز پاشش به هر بخشی از قایق" میلر نوشت. "این فرایند در نتیجه بسیار کم/بدون تولید گازهای گلخانه ای. فعلی تسهیلات (در هیالیا) مورد نیاز است به هر گونه آب یا هوا اجازه. آن است که پیش بینی که Pensacola تسهیلات خواهد نیاز به هر گونه مجوز. این شرکت کار خواهد کرد با همه قوانین سازمان های نظارتی از جمله شهر اجازه و کد اجرای در سراسر مرکز, طراحی, ساخت و راه اندازی و اخذ هر نوع مجوز مورد نیاز است. اجاره نیاز به این شرکت مطابق با محلی دولت و قوانین فدرال مقررات و قوانین از جمله محیط زیست."

رابینسون گفت که او نگران بود در مورد پتانسیل بو که از هر نوع صنعت و تور کیپ هورن قایق شرکت تولیدی در سانتا رزا شهرستان در روز چهارشنبه برای اولین بار نگاهی به تولید قایق.

"بوی نگرانی های من" رابینسون گفت. "من می خواهم برای رسیدن به پایین از آن است. حداقل من شده است در خارج وجود دارد به اسکودوی کیپ هورن. آنها به من بگویید این همان چیزی نیست. اما, شما می دانید, به حدی مردم در کیپ هورن گفت: "خوب شما رو برای انجام این کار یک راه یا دیگری.' منظورم این است که چرا آنها باید مجوز است که به دلیل اخراج آنها که در خارج از محل خود."

رابینسون گفت: او حتی ممکن است به پایین به هیالیا برای دیدن ساده قایق روند و هر گونه بو که ممکن است تولید می شود.

شورای مطلع شد در یک یادداشت از رابینسون در 28 آوریل که وجود دارد خواهد بود یک اجاره نامه رو به جلو آورده و با ساده کردن قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC. این یادداشت گفت: این امر می تواند 10 سال اجاره با پتانسیل برای تمدید تا 40 سال اما ارائه هیچ کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره و گفت نکات کلیدی خواهد بود با ارائه دستور کار.

"من فقط احساس می کنم که این شورا فقط در نوع گرفته شده برای اعطا مانند آنها فقط یک مهر و موم لاستیک" مایرز گفت. "... اگر ما رای دادن که فردا از آن من حدس می زنم یک معامله انجام می شود و بدون سختی هر ورودی از مردم است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن