زن و شوهر جشن سالگرد 25th در آبی Wahoos ورزشگاه

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:50 PM EDT مه 7 سال 2020ویکی و لئونارد Ceola برنامه ریزی برای جشن سا

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

ویکی و لئونارد Ceola برنامه ریزی برای جشن سالگرد ازدواج 25 دوشنبه در راه آرام با takeout مواد غذایی در خانه.

گزینه های محدود با توجه به کروناویروس همه گیر همراه با نگرانی در مورد نزدیکی در رستوران ها که باز کرده بود ساخته شده آنها فکر می کنم آن را فقط حق به بیرون بروید.

ویکی سپس در مورد آموخته چهارشنبه اندازی آبی Wahoos ورزشگاه تجربه ناهار خوری. Ballpark? محل آنها را دوست داشت ؟ تمام بازی های بزرگ تجارب آنها در سال گذشته ؟

Voila!

آنها اولین کسانی هستند که در داخل چهار شنبه هنگامی که این ورزشگاه افتتاح شد. آنها باقی می ماند یک زن و شوهر ساعت savoring تنظیم سوسو زدن خاموش Pensacola خلیج نوشیدنی های سرد و شرکت خود را البته.

"این عالی است" ویکی Ceola گفت که او و همسرش با بهره گیری از ساندویچ و آبجو. "شما نمی توانید دید بهتری نسبت به این یکی کجا. و شما خارج از هوای تازه و امن فاصله.

"در ابتدا ما فکر کردیم که ما می رویم به در خانه. از آنجا که شما هنوز هم نمی دانم چقدر restaurantatmosphere می تواند نگه دارید و میکروب ها است. اما زمانی که ما شنیده در این مورد به ما گفت: "هی ما چیزی است که ما می توانید انجام دهید!' این کامل است."

آبی Wahoos امیدوارند شام خود را و مشاهده و ابتکار می توانید تبدیل به یک محبوب شب. شام و خدمات آغاز شد و چهارشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 p. m. در آن باقی خواهد ماند که راه روز جمعه و شنبه.

روز یکشنبه ویژه روز مادر صبحانه خواهد بود از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر با یک ویژه گردد منو از آیتم آبی Wahoos اجرایی آشپز تراویس ویلسون.

وجود پذیرش رایگان. بدون رزرو پذیرفته شده است. را انتخاب کنید بر روی صندلی در میان جداول در پایه سوم تلاقی چند خیابان یا جاده های آبی-سقف تحت پوشش و عزت یادبود عرشه در سمت چپ میدان گوشه همراه با سطح سوم صندلی در Hancock-ویتنی بانک باشگاه سطح.

غذا دستور داده شده است که در پایه امتیاز و سپس یک عدد در یک پایه ارائه شده است مشتریان بازگشت به میز و یک سرور ارائه مواد غذایی است.

"این دیدگاه البته خوب است اما افرادی که در اینجا کار را تمام ورزشگاه خیلی بهتر است" گفت: لئونارد Ceola. "من زندگی در کالیفرنیا و من را دیده اند بسیاری از ballparks. من این یکی در برابر هر یک از آنها.

"افرادی که در اینجا کار می کنند بنابراین دوستانه آنقدر به صحبت کردن. تمام ushers در اینجا با شما صحبت کنم. که به معنای زیادی به مردم است."

این Ceolas بازنشسته سه سال پیش نقل مکان کرد و از نشویل به خانه خود را در نزدیکی نابارا. از یک سال پیش آنها ساخته شده 20 مایل رانندگی برای دیدن 42 آبی Wahoos gamesas جزئی فصل-دارندگان بلیط.

در این سال تا coronavirus تعطیل تمام سطوح در بیس بال حرفه ای و قرار دادن فصل در انتظار آنها برنامه ریزی برای حضور همه 70 صفحه اصلی بازی خود را با به روز رسانی فصل کامل-بلیط بسته است.

"ما تصمیم گرفتیم شما می دانید آنچه به جای رفتن به تعطیلات ما در حال رفتن به رفتن در تعطیلات ما حق در اینجا" لئونارد Ceola گفت: در توضیح انتخاب خود را برای تبدیل شدن به فصل کامل-دارندگان بلیط. "هیچ بازی در اینجا (یکشنبه) اما آن را به خوبی خارج شود و قادر به گرفتن چیزی برای خوردن."

همانطور که برای بازی های آبی Wahoos در حال نشان دادن پر تکرار از بزرگترین خانه برنده از 2019 فصل است. دوشنبه, آن بازی 3 از جنوب لیگ جنوب بخش سری در برابر بیلخی که نشان داده شد در videoboard بالا سمت راست میشه.

"من تبدیل به یک فن عظیمی" گفت: Vicki Celo. "من در هوستون و بزرگ بود Astros فن. من یک فن بیس بال همه زندگی من است. در حال حاضر که ما در حال آمدن به Wahoos بازی ها من در (تیم) Facebook صفحه, تماشای تکرار در تلویزیون... من احتمالا حتی بزرگتر از فن (شوهر) است."

این Ceolas ادای احترام کردند ushers که آنها می دانند و لذت بردن از دیدن با. آنها همچنین با اشاره به ورزشگاه نظافت.

"اگر چیزی بازدید بتن در اینجا منظور من (ورزشگاه کارکنان) است که در آن" لئونارد Ceola گفت. "که قابل توجه است."

درست مانند دیدن.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن