Courthouses اجرای اجباری, ماسک متوسط چک در پاسخ به COVID-19

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:35 PM EDT 29 مه سال 2020آغاز و تا روز دوشنبه بازدید کنندگان بر

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

آغاز و تا روز دوشنبه بازدید کنندگان برای Escambia County و سانتا رزا شهرستان courthouses مورد نیاز خواهد بود برای پاسخ به غربالگری سوالات دمای اسکن و پوشیدن ماسک.

این تغییرات بخشی از دادگاه فلوریدا سیستم برنامه شروع به انتقال با خیال راحت از راه دور جلسات به فرد در مجموعه مقالات.

"در شرایط بی سابقه ای ارائه شده توسط pandemic قضات از اولین قضایی مدار به کار گرفته اند صدها موارد از طریق ابزارهای الکترونیکی و ادامه خواهد داد به انجام این کار در بسیاری از موارد" بیانیه ای از مدار اول گفت. "ترین چهره به چهره جلسات محدود باقی می ماند در این زمان. برای آن دسته از مواردی که باید به کار گرفته شود چهره-به-چهره اقدامات فوق العاده گرفته شده است برای اطمینان از ایمنی عمومی, دادگاه کارکنان و همکاران سازمان در امکانات ما است."

متوسط اسکن دستگاه های نصب شده در M. C. بلانچارد ساختمان و تئودور Bruno ساختمان. موثر در هفته آینده هر فرد در تلاش برای ورود به هر کدام از این امکانات را تحت یک غیر تهاجمی متوسط اسکن توسط راه رفتن را از طریق یک منطقه تعریف شده.

مشابه چک خواهد شد در محل در شهرستان سانتا رزا و هر فردی با درجه حرارت بالاتر از 100.4 درجه خواهد بود دسترسی.

افراد در تلاش برای ورود به دادگاه را نیز انتظار می رود به خواسته می شود یک سری از سوالات در مورد علائم بالقوه و یا قبل از قرار گرفتن در معرض COVID-19.

امتناع از گرفتن درجه حرارت غربالگری و یا امتناع از پاسخ غربالگری سوال خواهد شد در نتیجه محرومیت از دسترسی به ساختمان است. کسانی که با وارد کردن امکانات مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن یک ماسک و یا دیگر پوشش صورت در تمام اوقات در حالی که ورود و در حالی که در داخل ساختمان.

شهروندان خواسته خود را به چهره خود را پوشانده اند و "در خانه" ماسک مانند پیراهن و bandanas مجاز است.

در سانتا رزا شهرستان پلاستیکی مورد مخازن در ورودی در حال برداشته و شهروندان ارائه خواهد شد پاک کردن کیسه های پلاستیکی برای حمل وسایل خود را در.

در این زمان دادگاه دسترسی محدود باقی مانده برای آن دسته از افرادی که نیاز به دادگاه و یا کسانی که افراد دیگر کسب و کار رسمی در دادگاه امکانات.

همه منصفه در فلوریدا شده اند در خود نگه دارد از مارس 13 نتیجه در یک پرونده جنایی در دادگاه مدنی دادگاه و هیئت منصفه رسیدگی است. در حال حاضر دادگاه عالی فلوریدا است که با توجه به یک برنامه آزمایشی برای انجام محاکمات مدنی از راه دور و یک کارگروه بوده است وظیفه بررسی لجستیکی و چالش های قانونی از دادگاه های مجازی داوران است.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب