CovEducation باعث تاثیر بر کودکان و نوجوانان پس از بسته شدن مدرسه

CovEducation رایگان آموزشی و دانشگاهی و حمایت از منابع اجرا شده توسط داوطلب کالج مربیان از MIT, Harvard, UT Au

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

CovEducation رایگان آموزشی و دانشگاهی و حمایت از منابع اجرا شده توسط داوطلب کالج مربیان از MIT, Harvard, UT Austin و پرینستون در طول COVID-19 بیماری همه گیر. هدف آنها این است که برای کمک به دانش آموزان از کودکستان تا دبیرستان با دوره کار (به طور منظم/افتخارات/تعیین سطح پیشرفته), دانشکده آماده سازی و تست استاندارد (SAT, ACT, و غیره). دانشجو mentees ارتباط با مربیان خود را از طریق چت تصویری سیستم عامل زوم Google Hangouts و اسکایپ.

Eveyln وانگ دانشگاه هاروارد '21 تاسیس CovEducation پس از تماشای COVID-19 خاموش شدن ناگهانی تاثیر همسالان او و خودش. هنگامی که دانش آموزان کالج بودند اخراج از خوابگاه خود را در آنها از دست رفته در دانشگاه تجربه از باشگاه ها به کلاس. احساس از دست دادن این وانگ سفر به خانه برگشت و متوجه شد که چگونه بسیاری K-12 دانش آموزان در سراسر آمریکا شد و همچنین از دست دادن خود را در آموزش و پرورش به مدارس خود بودند که تعطیل. بسیاری از مدارس در رویارویی با نابرابری آموزشی گذاشته لخت در انتقال به آموزش مجازی.

در طول سه روز پس از دانشگاه هاروارد انتقال آنلاین وانگ ایجاد یک گروه هشت همسالان برای شروع این سازمان است. Dheekshita کومار, MIT '20 و سر از تیم فناوری گفت که به روند راه اندازی شد بسیار فوری و که آنها "همه ملاقات کرد تا" قبل از دانستن هر کس در این گروه است. اما هر عضو به طور فعال مصرف در بخش هایی از این پروژه به آماده شدن برای راه اندازی: توسعه, توسعه وب و تدارکات. آنها راه اندازی شده در مارس 17.

پس از آغاز به کار این برنامه شده است به طور کامل داوطلب محور است. آن شور و شوق پشت مربیان و تمایل خود را برای کمک به ایجاد یک تاثیر است که انگیزه آنها را به اختصاص زمان خود را به علت. تا کنون این برنامه شده است قادر به رسیدن به 3791 دانشجویان از 343 کالج ها به مربی 2451 mentees.

آن Lheem هاروارد '21 است این شرکت از توسعه برای CovEd شده است و کار به عمد جذب دانش آموزان محروم. Lheem توسعه تیم اطلاع عموم CovEd به مدارس در سراسر ایالات متحده و همچنین به سازمان های محلی مانند YMCA و پسران و دختران باشگاه. برای تعیین تمرکز بر محله های تیم تجزیه و تحلیل داده ها از دانشگاه استنفورد پایگاه داده از آموزش و پرورش فرصت پروژه. پروژه شمارش میانگین نمرات آزمون یادگیری نرخ و روند در نمرات آزمون در سطح شهرستان از هر دولت است.

علاوه بر این CovEd شده است کمک به بچه ها در خانواده های بدون Wi-Fi با آموزش والدین به استفاده از طیف رایگان Wi-Fi و خدمات است. اگر خانواده ها قادر به اتصال به طیف Wi-Fi خدمات مشاوره بین مربیان و mentees نیز می تواند انجام شود از طریق تلفن تماس بگیرید.

بسیاری از مربیان می تواند برگزاری جلسات به زبان های مختلف ساخت برنامه در دسترس به عنوان بسیاری که ممکن است. CovEd اطلاعاتی ایجاد آگهی در هشت زبان به کمک به خانواده ها در زبان اول خود را. این برنامه دیده می شود تقاضای بالا به خصوص در, چینی, ویتنامی ، توسعه وب سایت خود را در حال حاضر تیم در حال کار برای ترجمه سایت به زبان های مختلف نیز هست.

در ابتدا فرایند تطبیق بین مربی و mentee بود به صورت دستی انجام شده توسط دولت مدیریت تیم است. بعد, web development team ساخته شده است یک برنامه ای است که اجازه می دهد تا mentees شخصا به انتخاب یک مربی بر اساس خود را آپلود بیوگرافی. برای اطمینان از ایمنی از مربیان و mentees وجود دارد "هیچ رسانه های اجتماعی تماس خود را با mentee" سیاست و یک فرم رضایت نامه از پدر و مادر است. Shondra مادر یک مهد کودک دانش آموز است که با استفاده از CovEducation گفت روزانه "ما کار کرده اند با ما مربی و کودک من کاملا آسین عاشق او! شما همه همسان ما کاملا. با تشکر از همه شما برای کار به ایجاد تفاوت در زندگی کودکان در همه جا. شما باید قطعا به ارمغان آورد با استعداد روح به زندگی ما."

با توجه به عدم قطعیت در اطراف سقوط تحصیل CovEd قصد دارد برای ادامه حمایت خود را در اشکال مختلف در طول تابستان است. بسیاری از جفت در ادامه به برگزاری جلسات و کار بر روی مواد. آنها را به راه اندازی یک کارگاه سری جولای 6th-August 2nd, و اضافه کردن یک سخنران سری به عنوان به خوبی.

تصویر: بروشور ساخته شده توسط CovEducation به صورت مجازی جلسه اطلاعاتی در راه اندازی تابستانی خود را در کارگاه های آموزشی.

مربیان ملزم به داوطلب حداقل 45 دقیقه در هفته با یکی mentee اما اغلب هر دو طرف متعهد 1-2 ساعت در هر هفته به برنامه است. زویا Surani هاروارد '22 گفت که حتی اگر یک مربی "صرف یک ساعت در هفته با آن mentee است و بسیار تاثیرگذار." Jimelle پدر و مادر از یک 3سومین درجه, دانش آموز با استفاده از CovEd گفت که "این مانند یک نجات دهنده زندگانی در طول این unchartered و من بسیار سپاسگزار برای کمک."

متعددی وجود دارد که مربیان از دانشگاه استنفورد که درگیر هستند و همچنین. یک مربی ویلیام گلوب '23 گفت که آموزش دیگران یکی از بزرگترین اثرات است که او می تواند و که داوطلبانه در CovEd "خیلی معنی دار تر از همه چیزهای دیگر [او] انجام می شود." CovEducation به او این فرصت است. "مردم باید برای ثبت نام در آن است. آن است که بسیاری از سرگرم کننده" گلوب گفت.

این برنامه نه تنها به نفع K-12 دانش آموزان اما "این یک تجربه یادگیری برای کالج مربیان و همچنین" وانگ گفت. مربیان شد و یادگیری روش های جدید تدریس "برای برقراری ارتباط دانش به mentees ساخت مهارت های رهبری و یا بهتر ارتباط با mentees."

در اینجا پنج راه هایی که شما می توانید به کمک این علت:

  1. ثبت نام به عنوان یک مربی در وب سایت خود را! تبدیل شدن به یک مدل نقش و تاثیر برای زندگی یک دانش آموز است.
  2. اگر کسی می خواهد به من کمک کند با کارگاه های آموزشی و یا افکار در مورد چگونگی اضافه کردن به بلندگوهای سری رسیدن به [email protected]و آنها را به شما پیدا کردن یک نقطه به درگیر در جامعه است. آنها نیاز به کمک های زیادی را که ممکن است برنامه ریزی تابستان و پاییز به عنوان این برنامه را اجرا کنید و بدون باور نکردنی خود را داوطلب حمایت از پایه.
  3. مربیان همچنین می توانید درگیر با CovEd جامعه با ارائه منابع مختلف است که مربیان و mentees می توانید استفاده کنید. اگر شما می دانید از هر گونه منابع است که شما می خواهید برای ارسال کمک به بچه ها لطفا احساس رایگان به ایمیل [email protected] و به شرح مختصری در منابع به اشتراک گذاشته شده.
  4. آیا شما یک برنامه نویس ؟ کمک کردن وب سایت تیم توسعه! رسیدن به [email protected].
  5. اعضای تیم نیاز به کمک به رسیدن به بیشتر محروم مکان های که در آن تعطیلی مدارس را تا حد زیادی تحت تاثیر آنها است. ارسال [email protected] ایمیل اگر شما می خواهید به بخشی از این تیم!

تصویر: آگهی ایجاد شده توسط CovEd: متصل در جامعه خود را توسط اسکن کد QR.

تماس با کارن مای در kmai4 'در' bostonk12.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن