COVID-19 موارد در Escambia County زندان همچنان به صعود 71 زندانیان تست مثبت

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:55 PM EDT Jul 9, 2020سی و بیشتر زندانیان مستقر در Escambia Co

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

سی و بیشتر زندانیان مستقر در Escambia County Jail باید آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از شروع هفته.

از مجموع 132 زندانی شده اند تست شده برای این ویروس 71 آزمایش مثبت, 12 آزمایش منفی و 49 بودند هنوز هم در انتظار نتایج از دوشنبه صبح با توجه به Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول.

علاوه بر این او اضافه شده در یک شنبه مصاحبه وجود دارد 23 تایید موارد مثبت در میان کارکنان زندان.

تعداد کسانی که یک افزایش قابل توجهی در مقایسه با ارقام Escambia County مقامات دوشنبه منتشر شد, زمانی که زندان بود 18 مثبت COVID-19 موارد در میان کارکنان زندان و 41 مورد تأیید در میان اهل بیت جمعیت.

بیشتر: Escambia County Jail جنگ COVID-19 شیوع; 41 زندانیان, 12, کارکنان, تست مثبت به تازگی

صحبت کردن به اخبار مجله در پنجشنبه پاول جستجو برای پیدا کردن کلمات مناسب برای توصیف چقدر مسری است و دشوار است شامل او درک coronavirus می شود .

"این چیزی است که فقط آن را, آن را فقط — شما نمی توانید گرفتن باد پس به صحبت می کنند" پاول گفت.

که گسترش محدود نمی به Escambia County است. در شب چهارشنبه مقامات در شهرستان والتون اعلام کرد که از 38 امتیاز مثبت COVID-19 نفر در زندان 18 شد Escambia County-زندانیان قرار دارد.

یک سال توافق بین مسئولان شهرستان اجازه داده است Escambia County زندانیان منتقل شده به شهرستان والتون زندان به عنوان مورد نیاز از جمله در صورت ازدحام بیش از حد در Escambia County تسهیلات.

اهل بیت نقل و انتقالات میان دو زندان نگه داشته شده است را به حداقل طول همه گیر نیست به طور کامل متوقف شود تا زمانی که در هفته گذشته.

"پس از اولین زندانیان ما تا به حال (در Escambia County Jail) آزمایش مثبت ما متوقف شد انتقال زندانیان بیش از وجود دارد" پاول گفت. "کسی که ما را برای دادگاه و یا هر چیزی شبیه است که ما نمی ارسال بیش از وجود دارد (به والتون زندان شهرستان)."

در زمان آخرین عملیات انتقال بین دو شهرستان lockups وجود دارد شده بود بدون تایید موارد COVID-19 داخل شهرستان والتون تسهیلات.

توسط پنجشنبه داخلی جنبش از زندانیان در راهروها از Escambia County زندان تا به حال تقریبا متوقف شد و همچنین پاول گفت.

"ما در حال حرکت به هر کسی — هیچ گروه از هر واحد مسکونی برای اهداف," او گفت:.

پاول معتقد است استراتژی است که تا حدی کار به این دلیل که ویروس به گسترش در سراسر تمامیت تسهیلات.

"زندان است به سه تقسیم مناطق اصلی اگر شما خواهد شد: فاز یک و فاز دو و رزرو" او توضیح داد. "آن شده است موجود به یکی از مراحل. و بدون افشای آن یکی این است که — ما نمی هر گونه مثبت از یک دیگر — به نظر می رسد شامل می شود. اما همانطور که از لحظه ای است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب