COVID-19 مرگ و میر در Escambia County تا 34; یک مرگ تایید شنبه

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:45 AM EDT Jun 2, 2020Escambia County گزارش دیگری مرگ به علت عوارض ناشی از COVID-

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

Escambia County گزارش دیگری مرگ به علت عوارض ناشی از COVID-19 روز سه شنبه, آوردن مجموع مرگ و میر در این شهرستان تا 34 از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس.

جزئیات نمی شد فورا در دسترس است در مورد آخرین مرگ است.

فلوریدا وزارت بهداشت در روز سه شنبه تایید کرد یکی دیگر از 16 مورد از COVID-19 در Escambia County, به عنوان کل تجمعی رسیده 844. حدود 20 درصد از این موارد غیر-ساکنان فلوریدا.

جدید مرگ و میر گزارش شده در سانتا رزا شهرستان در روز سه شنبه. شهرستان تایید یک مورد جدید از این ویروس در آوردن تعداد کل موارد تا 248.

از Escambia County 34 کل مرگ و میر به دلیل coronavirus حداقل 26 شده اند یا شهروندان یا کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات.

دوازده ساکنان در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی اند و از زمان شروع این بیماری همه گیر. مرگ و میر نیز تایید شده است در جنوب اوکس مرکز مراقبت های پرستاری (هفت ساکنان و کارکنان); بروکدل Pensacola زندگی کمک مرکز (چهار نفر); Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی (یک شهروند); و چوب بلسان بنفش سلامت و توانبخشی (یک شهروند).

اطلاعات فورا در دسترس صبح روز سه شنبه در مورد اینکه آیا این آخرین مرگ در Escambia County گره خورده بود به مراقبت طولانی مدت ،

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت نفر از زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. همانطور که از روز دوشنبه از زندان تا به حال 101 زندانیان و 14 کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

دولت گزارش داد بیش از 600 مورد جدید از COVID-19 روز سه شنبه به عنوان مجموع موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر رز به 57,447.

به طور کلی مرگ و میر به رشد 2,530 مردم به عنوان 70 مرگ و میر بیشتر مورد تأیید قرار گرفته.

در سطح ایالت 10,412 افراد بستری شده اند افزایش 181 بیش از 24 ساعت گذشته. تعداد کل بستری شدن در بیمارستان منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد. دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.

دو نفر یکی در Escambia County و یکی در سانتا رزا بستری شد به بیمارستان برای درمان از دوشنبه. تا به امروز 65 نفر در Escambia و 25 در سانتا رزا استان ها بستری شده اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن