COVID-19: طوفان مدیر هشدار فلوریدا به آماده شدن برای مشغول طوفان های نجومی ویروس

ریک نیل فلوریدا امروزمنتشر شده 5:44 PM EDT Jul 16, 2020در زمان طوفان فلورانس در نهایت به کارولینای شمالی پس از

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

در زمان طوفان فلورانس در نهایت به کارولینای شمالی پس از 10-به همراه روز از پوشش خبری در سپتامبر 2018, "آن را به نقطه ای که در آن مردم مانند 'آمده است در حال حاضر. چرا شما نمی توانید در اینجا؟' "National Hurricane Center مدیر کن گراهام به یاد می آورد.

اما ماه پس از طوفان مایکل صرف شد طوفان گرمسیری با 50 مایل در ساعت بادها فقط سه روز قبل از ریزش زمین به عنوان یک نادر رده 5 هیولا در نزدیکی مکزیک ساحل رها کردن فاجعه بار تخریب در سراسر فلوریدا تکدی.

گراهام هشدار برای سال 2020 های نجومی: طوفان نمی مراقبت در مورد جدول زمانی خود را.

"شما اجرا از املاک و مستغلات — املاک و مستغلات منظورم اقیانوس. از شما اجرا از زمان قبل از آن را به زمین" گراهام گفت پنج شنبه در ملبورن منطقه ای اتاق های مجازی بیان.

"به طوری که چیزی برای فکر کردن در مورد. لطفا با ورزش برنامه های خود را سریعتر. عمل آنها. اگر شما کار پنج روز طرح تمرین آن در دو تا سه روز و دیدن اگر وجود دارد هر گونه چالش ها در طرح های خود را," او گفت:.

گراهام تاکید ایمنی در میان انتظار می رود بالاتر از نرمال کومودو است که بیشتر توسط coronavirus بیماری همه گیر. فصل آغاز ژوئن 1 و طول می کشد از طریق Nov. 30.

ملی اقیانوسی و جوی اداره پیش بینی انتظار می رود 13 تا 19 به نام طوفان (باد از 39 مایل در ساعت یا بالاتر) از جمله شش تا 10 طوفان (باد 74 مایل در ساعت یا بالاتر) و سه تا شش طوفان (دسته 3, 4 یا 5 با بادهای 111 مایل در ساعت یا بالاتر).

"هر طوفان بسیار متفاوت است. هر طوفان به ارمغان می آورد شگفتی است. آمادگی همه چیز است — در حال حاضر بیشتر از همیشه با COVID. ما در حال گفتن مردم بهتر انجام کارهای پیش از آن.' اجتناب از عجله. آیا منتظر نیست برای آخرین لحظه" گراهام گفت.

"شاید برخی از موارد جدید در این کیت در این سال درست است ؟ بیشتر PPE. هرگز فکر نمی کردم ما می خواهم برای اضافه کردن یک ماسک به من طوفان کیت. اما آره. که چیزی جدید," او گفت:.

Brevard County مدیریت اضطراری مقامات برنامه ریزی برای سه مقدار از فضای طبقه در هر مهاجر در طوفان پناهگاه برای COVID-19 اجتماعی فاصله. طبقه فردی فضا به پرش از 15 متر مربع به 45 متر مربع است.

هنگامی که طوفان متی نزدیک در اکتبر سال 2016 4,281 مردم نقل مکان کرد و به بروارد طوفان پناهگاه برای ایمنی. در سپتامبر 2017, طوفان ایرما ارسال 3,667 مردم به شهرستان-اداره پناهگاه است.

بیشتر: COVID-19: طوفان پناهگاه به ارائه فضای بیشتری برای اجتماعی فاصله میان همه گیر

بیشتر: رمز و راز عیسی پلاک شستشو در ساحل در نزدیکی ملبورن, ساحل, سکس با تشکر از طوفان Humberto امواج

2020 فصل طوفان است به شروع سریع. هفته گذشته گرمسیری اختلال گذشت از خلیج مکزیک در سراسر فلوریدا تکدی ردیابی به شرق. این سیستم باعث طوفان گرمسیری پری که swirled به زندگی کردن کارولینای شمالی در بانک های خارجی و محصل 10 ژوئیه در نزدیکی شهر آتلانتیک نیوجرسی.

"به دنبال نام تا کنون, ما مجموعه ای از سوابق که ما واقعا نمی خواهید به مجموعه. این اولین ما تا به حال این C-طوفان با کریستبل (2 ژوئن). و اولین دیده ایم F-طوفان و همچنین" گراهام گفت.

گراهام تحویل یک لیست از طوفان مشاهدات جمع آوری شده در طول 27 سال کار حرفه ای. از جمله نکات برجسته:

از سال 2010 در ایالات متحده آمریکا دسته 1 طوفان را ناشی از یک "سرسام آور" 175 مستقیم مرگ و میر و $105 میلیارد دلار خسارت.

"این حتی در مورد دسته. آن است که واقعا در مورد اثرات" گراهام گفت.

• طوفان در آخرین دقیقه "wiggle" از 30 تا 40 مایل می تواند به معنای تفاوت بین یک 1-پا طوفان خروش و 9 تا 10-پا خروش.

"کمی wiggles ماده" او گفت:.

در طول تاریخ هشت بار به عنوان بسیاری از افراد مسن تر از 60 رنج می برند غیر مستقیم مرگ و میر ناشی از ایالات متحده طوفان گرمسیری از افراد زیر سن 21.

"آن چیزی است که فکر می کنم با این جمعیت آسیب پذیر و مطمئن شوید که ما در حال مراقبت از دیگران است. به دلیل وجود بسیاری از عوامل. آن می تواند سلامت. همچنین می تواند " خوب, من شده است ، من نمی روم,', " او گفت:.

گراهام هشدار داد که ممکن است استرس زا در فصل طوفان در فلوریدا در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"این یک آفریقایی موسمی است که رفتن به بیش فعال — آن را در حال حاضر است. ما باید برخی از گرد و غبار صرفه جویی در مصرف ما در حال حاضر, اما که نمی خواهد تمام شود. سپس حرارت محتوای اقیانوس ها بسیار بالا است. آن را نه فقط در سطح درجه حرارت. آن را واقعی گرما, مطالب" گراهام گفت.

"و شما احتمالا دیده می شود: A La Niña سال معمولا به معنی اقیانوس اطلس خواهد بود بسیار شلوغ است. بنابراین همه چیز تقریبا با هم برای یک فصل شلوغ," او گفت:.

"اما این یک پیش بینی برای ریزش زمین. که اساسا بیش از کل حوضه خلیج مکزیک و اقیانوس اطلس. که در آن ما در حال رفتن به برخی از کسب و کار است."

ریک نیل است جنوب بروارد Watchdog خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با نیل در 321-242-3638 یا rneale@floridatoday.com. توییتر: @RickNeale1. برای عضویت: https://cm.floridatoday.com/specialoffer/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن