'COVID-19 بدیهی است که هنوز هم در اینجا': Escambia County مقامات نظارت بر چشم انداز مثبت در موارد

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:05 PM EDT Jun 15, 2020شهر Pensacola و بیمارستان های محلی در حا

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

شهر Pensacola و بیمارستان های محلی در حال نظارت های اخیر چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد است.

مقامات در فلوریدا تگزاس, آرکانزاس, آریزونا و کشورهای دیگر دیده می شود coronavirus موارد شروع به صعود به عنوان آنها شروع به کاهش مرحله به مرحله reopenings از کسب و کار و امکانات.

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش روز دوشنبه صبح که وجود دارد 1,758 جدید COVID-19 مورد تایید در کشور از جمله 14 در Escambia County است. دوشنبه مشخص شده 13th مستقیم روز که در آن به دولت گزارش شده و یا نزدیک به بیش از 1 ، 000 مورد جدید.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت که مقامات محلی در حال نگه داشتن چشم و نزدیک در این وضعیت است که او می تواند با داشتن یک کنفرانس تلفنی با سه منطقه اصلی بیمارستان ها به بحث در مورد آنچه که اگر هر مرحله آنها باید.

"COVID-19 بدیهی است که هنوز هم در اینجا" رابینسون گفت. "ما به تازگی دیده می شود تعداد موارد تست درصد و بستری شدن در بیمارستان باید همه بالا رفته است. در این زمان خاص آنها هنوز هم تحت که در آن ما ممکن است و قطعا مارس, اما ما در حال تماشای."

► آنچه در پشت موج?: چرا متحده شاهد یک افزایش ناگهانی در coronavirus موارد ؟ کارشناسان باید بیش از یک پاسخ

► پنج شنبه اعداد: Escambia County گزارش 14 جدید COVID-19 موارد رشد مجموع 999

برای بافت او اشاره کرد که در صد از مردم تست شده برای COVID-19 که بازگشت نتایج مثبت بود معلق در هوا در حدود 1% برای تقریبا هفته گذشته. او افزود که به طور کلی میزان موارد مثبت در Escambia County باقی مانده بود نسبتا پایین در طول همه گیر و های اخیر چشم انداز مثبت به نظر نمی رسد به نشان دهنده هر جرم گسترش این بیماری است.

"COVID چیزی است که ما در حال نظارت و جدی است و ما درخواست شما را به ادامه به دنبال (مراکز کنترل و پیشگیری بیماری) دستورالعمل" رابینسون گفت.

در جریان انتشار اخبار جمعه فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County نوشت که آن اپيدميولوژيک تحقیقات مشخص شد که "جماعت محیط های زندگی" از جمله خانواده و یا استفاده مشترک از ماشین کمک به افزایش اخیر در مثبت COVID-19 موارد در Escambia County است.

FDOH-Escambia تشویق مردم برای جلوگیری از تجمع بیش از 50 نفر و به اقامت حداقل 6 فوت دور از دیگران است. علاوه بر این FDOH-Escambia توصیه مردمی به پوشیدن پارچه صورت پوشش در تنظیمات عمومی مانند فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها و یا در حالی که سوار یک وسیله نقلیه با غیر اعضای خانواده.

یک شکست کامل از CDC توصیه های در دسترس است cdc.gov.

افرادی که بیمار باید تماس بگیرید (نه بازدید) خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و به آنها بگویید در مورد علائم خود را و سفر تاریخ و یا قرار گرفتن در معرض COVID-19 بیمار است. افرادی که یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و یا بیمه درمانی می توانید تماس بگیرید و بهداشت جامعه غربی فلوریدا در 850-436-4630.

باپتیست مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد یک ارزیابی آنلاین غربالگری برای COVID-19 به تعیین اگر بیشتر تست تشخیصی مورد نیاز است. غربالگری نیز می توان با ارسال پیامک "صفحه" به 850-318-3080. غربالگری در دسترس است 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است. افراد بدون دسترسی به یک کامپیوتر و یا تلفن های هوشمند می توانید با تماس با مرکز غربالگری در 850-434-4080 برای تعیین اگر آنها نیاز به یک قرار ملاقات.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن