COVID-19 ارائه می دهد فرصت برای ایجاد و شکل جامعه با هم | شهردار Grover رابینسون

نظرشهردار Grover رابینسون ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 2:12 PM EDT 28 مه سال 2020بیش از گذشته چند ماه ما را دید

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

نظر

بیش از گذشته چند ماه ما را دیده اند شهر ما و جامعه به شدت تغییر همانطور که ما با آن مواجه چالش با هم در طول COVID-19 همه گیر همراه با ما, ملت و جهان است. تبریک به کسی که با یک دست دادن و یا در آغوش گرفتن تبدیل به یک چیزی از گذشته و همچنین بازدید از خانواده و عزیزان. بسیاری از فعالیت های عادی — غذا خوردن در یک رستوران, سفر, تماشای یک کنسرت در شلوغ تئاتر — ناگهان غیر طبیعی است. در برخی از راه احساس ما از جامعه را از دست داده است — اما از راه های دیگر آن را قوی تر شده از طریق این مصیبت که ما کار کرده ایم و برای غلبه بر این موانع با هم و پیدا کردن راه هایی برای حمایت از یکدیگر است.

بدون شک وجود دارد که جهان ما, شهر متفاوت هستند امروز نسبت به قبل از ما در برخورد با این بیماری همه گیر. و به عنوان شهر Pensacola به نظر می رسد نسبت به آینده جامعه ما و آنچه ما بهبود خواهد شبیه یک چیزی که من در مورد اعتماد به نفس است که آن را ادامه خواهد داد متفاوت است.

اما متفاوت همیشه به این معنی نیست بد است. همانطور که ما وارد recovery ما یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد و شکل جامعه ما با هم. آن را در زمان و آن را نمی خواهد نگاه همان Pensacola ما می دانستیم که قبل از — اما اگر چیزی وجود دارد من می دانم که در مورد مردم Pensacola آن است که ما به اندازه کافی قوی برای غلبه بر هر چیزی است.

خود را به عنوان دولت محلی شهر Pensacola نه ایجاد شغل و کسب و کار و هنر یا استعداد اما ما نقش مهمی در ایجاد یک محیط است که تسهیل قوی اقتصاد محلی و هنر جامعه است. کار ما این است که برای ایجاد یک محل است که جذب و نگه می دارد و افراد با استعداد به دنبال ایجاد شرکت خود و یا پیوستن به نیروهای با یکی از بسیاری از شرکت های بزرگ در حال حاضر کمک به پنساکولا ،

به سمت این شهر است در درجه اول با تمرکز بر ایجاد یک محل که امن است. ما می دانیم که همه ما در حال آماده به بازگشت به برخی از حس عادی اما ما نمی توانیم قربانی سلامتی و ایمنی در این فرآیند است. به عنوان ما بهبود می یابند شما را ببینید و ما همچنان به حمایت از با هم آمدن در امن ترین راه ممکن است. ما تمرکز بر روی ما در خارج از امکانات و تلاش آنها را به بهترین ما می توانیم همراه با ارائه به شهروندان ما با بهترین مشاوره و راهنمایی را به صورت امن در آن فضاهای عمومی.

این شهر همچنین نگاه کنید به خلاق به عنوان ما به دنبال راه حل است. همانطور که گفتم آینده متفاوت خواهد بود اما ما باید این فرصت را به مستقیم است که تفاوت. ما متوجه وجود دارد بسیاری از تغییرات در افق Pensacola و ما ارائه ما کارکنان با طول و عرض جغرافیایی به فکر می کنم متفاوت و همچنین به تعامل با شهروندان به فکر می کنم متفاوت است. ما برای شما صبر و شکیبایی ما به عنوان آزمایش کنید و سعی کنید ایده های جدید. برخی از موفق خواهد بود و دیگران ممکن است سقوط تخت — اما تعهد من به شما این است که ما به عنوان یک شهر خواهد بود مایل به تغییر ایده های ما در جستجوی چیز دیگری است که با این نسخهها کار برای جامعه ما است. ما بسیار سخت کار کرده اند برای تغییر فرهنگ در تالار شهر و ارائه کارکنان با انعطاف پذیری و پشتیبانی به طوری که آنها می توانید خلاق در چگونه ما حل مشکلات شما شهروندان ما.

در حالی که تغییر است که قطعا به چالش کشیدن و اجتناب ناپذیر وجود دارد برخی از چیزهایی که ما نمی خواهید به تغییر و ادامه خواهد داد به کار را حفظ کنند. ما دوست دارم که بخشی از متوسط جامعه که در آن همسایگان احساس غرور و افتخار در جامعه خود و تمایل به کمک به هموطنان خود Pensacolian. قطعا این ویروس را آزمایش کرده است ما در راه است که حتی انتخابات نمی splinter; با این حال من معتقدم که ما به اندازه کافی قوی هستند تا در نهایت گرد هم می آیند و با هم کار کنند. همانطور که بارها گفته ایم به اعتقاد من آن است که جوامع که همچنان با هم کار می کنند که قادر خواهد بود به آب و هر یک از این تغییرات که آیا آنها به سلامت ما و یا به اقتصاد ما. من مطمئن هستم که من نگاه به استعداد و عزم و همکاری این شهرستان از پنساکولا و شهروندان آن خواهد بود که ما موفق در هر پست COVID-19 آینده ما.

آینده کاملا در دست ما است و همه وابسته به آنچه که ما آن را. به سمت این من می توانم به شما اطمینان دهم که همه کارکنان از شهر Pensacola آماده به کار همراه با شما ما شهروندان را که در آینده به عنوان روشن به عنوان موفق به عنوان فراگیر و به عنوان تحول به عنوان ما می توانیم. ما قطعا درک چالش وجود دارد اما ما در شهر Pensacola بسیار هیجان زده در مورد فرصت هایی که در مقابل ما است. ما با هم می تواند موفقیت در پنساکولا و در سراسر شمال غربی فلوریدا.

بیشتر از همیشه من مشتاقانه منتظر به کار با شما به عنوان شهردار.

Grover C. رابینسون IV شهردار Pensacola.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن