COVID-19 شیوع بیماری در آلاباما, Oklahoma State تیم های فوتبال در خدمت به عنوان هشدار برای Pac-12

NCAA مدارس مجاز ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه شیوه های این هفته برای اولین بار از ماه مار

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

NCAA مدارس مجاز ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه شیوه های این هفته برای اولین بار از ماه مارس است. اما دانشجو-ورزشکاران واردان به سرعت تبدیل خطرناک در برخی از دانشگاه ها.

امروز صبح آلاباما فوتبال اعلام کرد که پنج Crimson Tide بازیکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 بالا بردن سوالات جدی در مورد زنده ماندن از فوتبال در سراسر کشور در پاییز.

Oklahoma State فوتبال برنامه همچنین گزارش داد حداقل سه نفر از بازیکنان خود را آزمایش مثبت برای این بیماری است.

در 22 مه کنفرانس جنوب شرقی (SEC) اعلام کرد که مدارس می تواند شروع داوطلبانه offseason آموزش شروع ژوئن 8 رو چرا آلاباما ورزشکاران بازگشت به تاسکالوسا برای تمرینات در اوایل این هفته.

مثبت آزمایش بازیکنان هویت باید اعلام نشده است "با توجه به قوانین حفظ حریم خصوصی" گفت: دانشگاه ارتباطات رایان نماینده Bradley. زرشکی جزر و مد ورزشکاران بودند بدون علامت هستند و در حال حاضر در قرنطینه — اما حداقل یکی از آلوده دانشجو در شرکت پخش-led داوطلبانه تمرینات و ممکن است در معرض دیگران است.

تعریف داوطلبانه تمرینات تمرکز خود را بر روی گروه کوچکی تمرینات با وزنه و مطبوع کار در زمینه مربیان ممنوع از تعامل است. این طرح اغلب استفاده می شود در خارج از فصل ذاتا محدودیت تماس, اما واقعیت این است که حتی این تمرینات گسترش بیماری ملی است پرچم قرمز برای ورزشکاران است.

فوتبال یک تماس ورزشی پس از تماس با شیوه های شروع در چند هفته آینده موارد ممکن است موشک وار رفتن. با بازیکنان زندگی می کنند با هم غذا خوردن با هم و عرق کردن هم بسیار زیاد احتیاطی و آزمایش های گسترده ای را باید در جای خود قرار داده و در یک زمان نسبتا کوتاه span برای کمک به جلوگیری از ترس از موج دوم از COVID-19.

همانطور که از در حال حاضر, اما, زرشکی جزر و مد و SEC پیش بینی بازی یک فصل کامل از جمله سپتامبر. 5 فصل بازکن در برابر USC در آرلینگتون تگزاس.

وضعیت Pac-12 فوتبال — که شامل هر دو USC و دانشگاه استنفورد است و هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته برای فصل پاییز با توجه به تعطیلی گسترده هنوز در محل در سواحل غرب است.

"ما هرگز در نورلند" گفت: دانشگاه استنفورد, فوتبال, سر مربی دیوید شاو '94 در اواسط ماه مه. "ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. امید من این است که اکثریت دانشگاه ها شرکت می کنند بنابراین ما می توانیم یک فصل است."

با وجود عدم قطعیت بسیاری از Pac-12 رهبران صحبت می کنند که اگر کسب و کار ادامه خواهد داد به عنوان معمول است. در مه 26, کنفرانس پاک راه را به صورت داوطلبانه در فرد ورزشی, تمرینات شروع ژوئن 15, منوط به تصمیم هر دانشگاه و مربوط به نهادهای دولتی. اما استنفورد' پردیس است که هنوز هم بسته به ورزشی شیوه به عنوان دانشگاه به شرح زیر سانتا کلارا کانتی سفارشات.

در مقابل ایالتی آریزونا و یوتا باید هر دو اعلام کرد برنامه ای برای بازگشایی امکانات شروع 15 ژوئن — که پرسش در مورد چگونگی این کنفرانس را ادامه داده نابرابر تاریخ افتتاح دسترسی به دانشگاه و ورزشگاه مقررات در تماشاگر.

"من فکر می کنم در ژوئن 15 خوشبین است برای بسیاری از ما در سواحل غرب غیر ممکن نیست اما خوش بینانه" شاو گفت: در هفته گذشته. "تا زمانی که ما در برخی از نقطه در طول ماه ژوئیه ما نمی تواند به مراتب پشت سر."

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که ورزش می تواند بازگشت بدون طرفداران در اوایل این ماه در سطح ایالت و بازگشایی ورزشگاه اعتقاد بر این است به زودی می آیند ،

به عنوان چگونه, اما, Stanford ورزشکاران خود ادامه خواهد داد و در خانه تمرینات تا دانشگاه تولید بتن جدول زمانی است که طول می کشد را به حساب احتیاطی لازم.

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن