COVID-19 حمایت قرارداد کارگران در اسکاندیدو ایجاد جرقه نگرانی های ایمنی

قرارداد کارگران در دانشگاه استنفورد را Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR) پروژه ممکن است کار کرده

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

قرارداد کارگران در دانشگاه استنفورد را Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR) پروژه ممکن است کار کرده اند و تحت ناکافی ایمنی شرایط در شهرستان سانتا کلارا پناهگاه در محل سفارش نمایندگان اتحادیه ها و فعالان دانشجویی می گویند.

غیر اتحادیه قرارداد کارگران فاقد تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و نمی شد تمرین کافی اجتماعی فاصله در حالی که کار و یا استراحت با توجه به منابع مختلف که بازدید پيشگيري در طول ماه گذشته و, روزانه, خود, مارس 23 مراجعه به سایت.

با پوشیدن ماسک یا دیگر COVID-19 مربوط PPE در سایت های ساخت و ساز بود و نه مورد نیاز شهرستان سانتا کلارا را COVID-19 ساخت و ساز در زمینه دستورالعمل های ایمنی که در اثر از طریق آوریل است.

اما این شهرستان مورد نیاز سایت های به اطمینان حاصل شود که کارگران "حفظ توصیه می شود حداقل 6 فوت جدایی از یکدیگر در همه زمان ها امکان پذیر است" و "ایجاد یک روزانه غربالگری پروتکل برای ورود کارکنان." به گفته یک کارگر در EVGR سایت که نخواست نامش فاش شود با توجه به نگرانی های حریم خصوصی این سایت تست نکردم کارگران برای علائم COVID-19.

علاوه بر این شهردار Persis Drell مارس 30 اعلام کرد که ساخت و ساز در EVGR سایت ادامه خواهد داد از طریق پناهگاه در محل مشخص شده است که کارگران خواهد پایبندی به شیوه های ایمنی مانند استفاده از PPE و اجتماعی فاصله زمانی که ممکن است.

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه که همه در دانشگاه ساخت و ساز در انطباق با "دقیق COVID-19 پروتکل های ایمنی" پس از پناهگاه در محل پروتکل را به اثر می آیند.

"حفاظت از سلامت و ایمنی کارگران ساختمانی و دانشگاه جامعه حیاتی است نگرانی" میراندا گفت.

اما Gilberto ریورا و رنه کاماچو, کسب و کار عوامل محلی اتحادیه 270 از کارگران' اتحادیه بین المللی آمریکای شمالی (LiUNA) گفت: آنها مشاهده شده کارگران نه با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله چند بازدیدکننده داشته است به EVGR سایت در ماه گذشته است.

ریورا توصیف عدم coronavirus حمایت از کارگران در سایت به عنوان "غیر قابل قبول است."

"یکی از بچه ها صحبت کردیم به او در مورد اینکه چرا او پوشیده نیست حداقل یک ماسک ... او به صحبت یکی از افراد مسئول در آن منطقه و [آن شخص] فقط او را نادیده گرفت او فقط به او گفت" آیا در مورد آن نگران, نگه, کار,'" کاماچو گفت.

ریورا و کاماچو گفت که کارگران بدون PPE کار برای سن خوزه-شرکت بر اساس مستعمره محوطه سازی غیر اتحادیه پیمانکار است که انجام محوطه سازی کار در EVGR سایت.

خوزه انریکه گدی, یک کارگر شاغل در مستعمره گفت: روزانه در EVGR سایت است که او احساس نمی ناامن کار تحت شرایط فعلی.

"در حال حاضر آنها داده نشده ما هر ماسک" گودوی گفت. "آنها به ما بگویید که برای افرادی که می خواهید به پوشیدن ماسک, آنها می توانند, اما آنها به ارمغان آورد یک تن از آنها که آنها به آسانی در دسترس است."

"من احساس می کنم کار راحت ... بسیاری از ما راحت," او اضافه شده است. "آنها در تلاش هستند تا خود را به بهترین."

مستعمره اشتغال کارگران coronavirus حمایت شد و بدتر از آن از دیگر کارگران در EVGR سایت ریورا گفت.

"پیمانکار عمومی است ونس قهوه ای است که پیشرو در این پروژه بسیار خوبی است. پیمانکاران فرعی خود را انجام می دهند بسیار خوب" ریورا گفت. "[مستعمره است] کار در کنار این بزرگ پیمانکار و پیمانکاران فرعی دیگر وجود دارد. این بسیار واضح است برای دیدن و نقطه تفاوت از شرکت های دیگر."

یک کارگر شاغل ونس قهوه ای که نخواست نامش فاش شود با توجه به نگرانی های حریم خصوصی گفت: روزانه که ونس قهوه ای یک منطقه خلیج شرکت ساخت و ساز استنفورد است قرارداد با چندین امکانات ورزشی در اطراف دانشگاه بود ارائه ماسک و دستکش برای تمام کارکنان آن است.

ونس قهوه ای پاسخ نمی دهند به روزانه درخواست برای نظر.

جنگل پترسون M. S. '07, یک دکترای خود را در مهندسی عمران و محیط زیست و عضو استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران گفت:" در بازدید EVGR سایت در تاریخ 20 آوریل در پاسخ به یک نکته از یک فارغ التحصیل زندگی دانشجویی در نزدیکی محل. او توضیح داد که اختلاف در تجهیزات ایمنی و PPE و معتقد است که وابسته به چه پیمانکار کارگران شاغل و اینکه آیا کارگران اعضای اتحادیه یا نه.

"این وحشتناک بود," او گفت:. "شما یک مرد ایستاده وجود دارد, او احتمالا پوشیدن $500 ارزش تجهیزات و ... و او را نشسته در کنار یک پسر با 20 دلار چکمه های او از خارج و 15 دلار و بدون تجهیزات ایمنی."

پترسون ابراز نگرانی های گسترده تر در مورد شرایط ایمنی در EVGR سایت از جمله اختلاف در چه نوع از کلاه های سخت مستعمره کارگران پوشیدن و عدم ایمنی عینک یا ماسک گرد و غبار.

"من در بد ساخت و ساز پروژه های, اما هیچ چیز این بد" گفت: پترسون که دارای 20 سال سابقه کار در ساخت و ساز. "منظور من از نظر همه گیر نیست و حتی وجود دارد — من باید مسائل اساسی با این راه این کارگران در حال درمان است."

مستعمره نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر. استفاده از زمین افسر ارتباطات Joel برمن نیست اظهار نظر در مورد گزارش های ناکافی PPE در EVGR پيشگيري.

ساخت و ساز در EVGR سایت که تا به حال تایید شده به ادامه طریق شهرستان سرپناه در محل سفارش متوقف شد هفته گذشته "هر راهنمایی های جدید از ایالت" برمن گفت: روزانه است. برمن کاهش یافته است به مشخص کنید که چه اطلاعات جدید باعث این سایت به طور موقت بسته شدن.

ساخت و ساز در حال حاضر میله میله برای از سرگیری این هفته پس از شهرستان سانتا کلارا را تجدید نظر جهت ممکن است به اثر می آید که مجوز خدمات محوطه سازی و ساخت و ساز کار می کنند اما تحمیل دقیق تر الزامات ایمنی برای سایت های ساخت و ساز از جمله ارائه PPE و با پوشیدن "پوشش صورت" در هنگام مناسب است.

ریورا گفت که او امیدوار است استنفورد را بررسی شکایات اطراف EVGR سایت هنگامی که ساخت و ساز از سر گرفته است.

"ما می خواهیم دانشگاه ... به انجام کار درست و کمک به این بچه ها," او گفت:. "آنها در حال انجام یک کار بسیار خوب است."

تماس با فضل کارول در gac23 'در' stanford.edu و دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن