COVID-19 وضعیت آمادگی از Escambia County بیمارستان قطره از سبز به زرد در میان موج

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:39 PM EDT Jul 16, 2020Escambia County بیمارستان' COVID-19 وضعیت آما

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

Escambia County بیمارستان' COVID-19 وضعیت آمادگی کاهش یافته و از سبز به زرد در روز پنج شنبه, بازتاب افزایش تلفات که شیوع کروناویروس در محلی سیستم مراقبت های بهداشتی.

دکتر جان لانزا, مدیر وزارت بهداشت در Escambia County, گفت, Escambia County کمیسیون که بیمارستان در حال رشد بیشتر نگران افزایش تعداد موارد پس از کمیسر Lumon ممکن است از او پرسید که چگونه این بیمارستان انجام شد از نظر شهر Pensacola سبز/زرد/قرمز COVID-19 آمادگی سیستم.

"من ارتباط با ما بیمارستان رهبران دیروز از طریق ایمیل و آنها تصمیم گرفته اند که از دیروز به حرکت از سبز به زرد که بدان معنی است که آنها نگران هستند در مورد تعدادی از موارد که در آینده" لانزا گفت. "که دوباره تقویت نیاز به پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله نیست جمع و شستن دست."

وقتی پرسیده شد که چه چیزی دقیقا به این معنی است که بیمارستان ها در زرد لانزا توضیح داد که مراقبت های بهداشتی رهبران در حال تبدیل شدن به "اضطراب" در مورد اینکه قادر به ارائه مراقبت برای تمام بیماران خود را.

"زرد به این معنی است که این بیمارستان در حال دریافت بيماران در مقدار است که آنها را نگران دسترسی به ارائه مراقبت" لانزا گفت. "به طوری که آنها در حال تغییر روش ها و فرآیندها. من درک می کنم که غرب فلوریدا است که کاهش در انتخابی خدمات. آنها در حال رفتن به محدود کردن مردم از ورود به بيمارستان ، من نمی دانم آنچه آنها در حال انجام است. کسانی خواهد بود که مراحل را به عنوان آنها را از سبز به زرد است."

شهر Pensacola اجرا شده سبز/زرد/قرمز نظام در ماه آوریل به عنوان موارد plateaued و به عنوان شهر و دولت شروع به بازگشایی شده است. لانزا را ندارد آن را روشن یا نه بیمارستان ها به عنوان یک کل در حال مطیع خود به خود سبز/زرد/قرمز سیستم اگر آن را پس از مدل این شهر سیستم و یا اگر آن را به سادگی به طور کلی شاخص آمادگی خود را.

گام برداشتن برای متوقف کردن گسترش: غرب در بیمارستان فلوریدا به تعویق انداختن برنامه ریزی اعمال جراحی الکتیو باپتیست محدودیت های بازدید کنندگان

سهشنبه موارد: Escambia County تاپ 5,000 COVID-19 موارد; 2 جدید مرگ و میر اضافه شده در دو منطقه شهرستان

آنچه روشن است این است که تعدادی از coronavirus موارد در حال افزایش است و بیمارستان ها نیروبخش برای حتی بیشتر مثبت coronavirus موارد در حال حرکت رو به جلو است.

Escambia County بیمارستان که در خدمت گسترده تر منطقه ای است که در سراسر امتداد شمال غربی فلوریدا و آلاباما را دیده اند و روزانه تعداد COVID-19 بیماران بیش از دو برابر در ماه جولای.

Escambia County روز پنج شنبه صبح تا به حال 299 موجود در تخت بیمارستان و فقط شش بالغ تخت ICU با توجه به آخرین اطلاعات از آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان.

شده اند وجود دارد در مجموع 5,054 تایید coronavirus موارد در Escambia County, با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت. تا به امروز 56 ساکنان شهرستان فوت کرده اند این ویروس.

شهر سبز/زرد/قرمز طبقه بندی تعیین شده توسط بیمارستان ظرفیت و چگونه بسیاری از اولین پاسخ دهندگان قادر به کار به دلیل قرار گرفتن در معرض coronavirus.

Pensacola شده است در کد زرد از اواسط ماه ژوئن.

غرب بیمارستان فلوریدا اعلام کرد که آغاز سهشنبه این امر به تعویق انداختن اعمال جراحی الکتیو در تلاش برای افزایش تخت بیمارستان ظرفیت COVID-19 بستری شد و در حال افزایش است.

همچنین در روز سه شنبه بیمارستان باپتیست اعلام کرد که تجدید نظر در آن ملاقات سیاست محدود کردن بازدید کنندگان با توجه به های اخیر سنبله در موارد.

مجله اخبار رسیده به بیمارستان محلی برای اظهار نظر ،

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن