خلاق reencounters با پژوهش در هنر و علم 2020 نمایشگاه

چندساله با مشکل مواجه محققان در هر زمینه ساخت است کار خود را در دسترس و معنی دار به غیر از کارشناسان. هنر علوم

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

چندساله با مشکل مواجه محققان در هر زمینه ساخت است کار خود را در دسترس و معنی دار به غیر از کارشناسان. هنر علوم سال 2020 برگزار شده توسط دانشگاه استنفورد مواد تحقیقات جامعه ایجاد فضا برای دانشمندان دانشگاه استنفورد از همه رشته ها به برخورد و تحقیقات خود را خلاقانه با ترجمه کار خود را به یک قطعه از هنر است. این نمایشگاه مجازی از این قطعه می دهد استنفورد جامعه این فرصت را به تعامل با تحقیقات علمی از یک دیدگاه تازه که imbues هر پروژه با اهمیت و غیر منتظره نشان می دهد بینش.

نمایشگاه رئیس سازمان دانته Zakhidov یک علم مواد دانشجوی دکتری و یک رئیس جمهور سابق دانشگاه استنفورد مواد تحقیقات جامعه است که ریخت و ساعت های بسیاری به برنامه ریزی این رویداد منحصر به فرد هر بهار به مدت پنج سال در حال حاضر. "هدف از هنر و علم است نشان می دهد که تفکر خلاقانه چیزی است که مربوط به تمام زمینه ها. وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا تفکر خلاق در هر زمینه نمی تواند به رسمیت شناخته شده و جشن گرفته می شود توسط دیگران است."

بسیاری از قطعات دیده می شود در این نمایشگاه بودند به صراحت برای آن ایجاد—این نوع از خلاقیت چیزی است که بسیاری از دانشمندان دانشگاه استنفورد و محققان در حال حاضر به دنبال. اما Zakhidov یادداشت "وجود دارد در حال حاضر بدون فاصله در پردیس برای مردم را به انجام این نوع از کار. این سخت است برای به اشتراک گذاری آن به دلیل وجود زمان و مکان به انجام آن در ادارات ما. به طوری که این نوع از چشم انداز من برای ایجاد زمان و مکان است که این افراد می توانند به اشتراک گذاری."

برای اولین بار در نه سال تاریخ هنر از علم 2020 یک نمایشگاه مجازی در حال اجرا تا ژوئن 19th. قضات دریافت یک رکورد 132 ارسالی به نمایندگی از 32 بخش های مختلف و برنامه هایی که از آنها انتخاب شده 35 فینالیست. این فینالیست شامل 28 آثار هنرهای تجسمی ارائه شده در 3D VR خرید گالری به عنوان به خوبی به عنوان یک سنتی, گالری عکس, شش سمعی و بصری نوشته و یک سیاره گالری. تنوع زیادی از قطعات نشان می دهد جذاب طیف وسیعی از تفاسیر معنای "هنر علم است." به عنوان Zakhidov اشاره "هر کسی که صحبت کردم به ذکر تکه های مختلف آنها دوست شده ام و هر کس برای پیدا کردن چیزی منحصر به فرد است که آنها در مورد این قطعه که من فکر می کنم قدرتمند است."

به تفسیر علمی پژوهشی آن را به عنوان ارائه شده در مجلات و کنفرانس های شما به طور معمول انتظار می رود که چارچوب های خاصی از دانش در مورد این زمینه لازم است که برای قدردانی از کار علمی فتنه و مفاهیم. اما وقتی که می آید به آثار هنری, افراد بصری و فردی راه های نزدیک شدن به آنها که وجود دارد هیچ کس "حق" است. با تبدیل کار علمی به کار هنری, هنر, علم, علم باعث می شود بیشتر به طور گسترده در دسترس و جذاب است.

ما می توانیم درک یک اثر هنری در بسیاری از سطوح مختلف—آن زیبایی, زیبایی داستان یا پیام گویا به اتصال شگفت انگیز این نشان می دهد آن وضعیت در این زمینه گسترده تر از تاریخ هنر و عمل است. هنر و علم به ما می دهد سطح بیشتر برای ارتباط با این خاص آثار هنری—داده های اساسی نظریه ها و اکتشافات آنها نشان دهنده و دیدگاه های جدید در جهان را آشکار می کنند برای ما. به عنوان یک بیننده من شگفت زده در چگونه کار می کند ما در این سال هنر علم نمایشگاه مشغول به کار در تمام این سطوح.

این آثار در گالری ما لذت زیبا, نمایشگاه تقارن و الگوهای که به خصوص اینکه آنها از جهان اطراف ما و در عین حال تنها می تواند تبدیل به قابل مشاهده به ما از طریق هدایت ذهن و ابزار پیچیده از دانشمندان است. ساوانا Cofer را "Toobs برای که Noobs" نشان می دهد یک تصویر واقعی از نانولوله های کربنی دستگیر شده از طریق میکروسکوپ الکترونی. من شنیده ام زیادی در مورد این ریز ساختار شیمیایی اما تنها تا کنون دیده مدلهای نظری از آنها هرگز یک تصویر واقعی. رضایت بخش طرح و رنگ های جسورانه طرح دشت, عکس نمی تواند خارج از محل در میان پس زمینه به طور پیش فرض در آخرین آی فون.

"Toobs برای که Noobs" (عکس: دشت Cofer)

در واقع بسیاری از قطعات را در تمام نمی شود از محل در گالری مدرن از هنر انتزاعی و در عین حال پس از خواندن توضیحات خود را, ما به یاد بگیرند که آنها نمایندگی داده های علمی در راه های خلاقانه. ویلی جنینگز مهندسی محیط زیست ایجاد یک شبکه از با هم تداخل دارند نقطه از سایه های مختلف از رنگ زرد و سبز, hilariously با عنوان "مدفوع در ساحل." آن را ساده و زیبایی بود با الهام از آثار Mark Rothko, اما آن نقطه در واقع نماینده یک و نیم میلیون اندازه گیری از باکتری مدفوع ساخته شده در کالیفرنیا سواحل بین سال های 1995 و 2018, سبز تیره, نمایندگی سطوح بالاتری از ماده مدفوع و yellower سبز نشان می دهد سطوح پایین تر.

برای افرادی که ممکن است معمولا نمی تواند علاقه مند در هنر انتزاعی اساسی داده های تصویری ایجاد لایه دیگری از معنا به ارتباط با در این قطعه. اتان Nadler, علامت چو Tasker هال و داگلاس guilbeault را از دست ایجاد یک شبکه از 30 مربع از فام های مختلف بین خاکستری و آبی یادآور آثار آلمانی انتزاعی هنرمندان Josef Albers که رنگ تک رنگ مربع. در عین حال این خاص مربع نشان دهنده یک محاسباتی بررسی synesthesia هر یک از آنها نشان دادن چگونگی جستجوهای گوگل برای چكيده ضوابط در نتیجه مجموعه ای از تصاویر با کمال تعجب منسجم طرح های رنگی.

"مدفوع در ساحل" (Digital تجسم داده: Wiley جنینگز)
"تغییر نمایش در علوم اطلاعات" (دیجیتال: Ethan Nadler, علامت چو Tasker بدنه داگلاس guilbeault را از دست)

بسیاری از این ویدئو نوشته با اضافه کردن موسیقی و حرکت به تصاویری زیبا ساخته شده برای تحقق مسحور مشاهده و تجربه است. اگر شما فقط چک کردن یک قطعه از این نمایشگاه توصیه می کنم یک ویدیو ایجاد شده توسط Miriam Haart با عنوان هوش مصنوعی تولید شده با استفاده از مناظر گن شبکه. واقعیت این است که هوش مصنوعی می تواند تولید هرگز قبل دیده می شود مناظر که شبیه به مکان های واقعی است که ذهن خم شدن به اندازه کافی; سپس با ارائه تصاویر خود را بر اساس بردار آهنگ میریام ایجاد یک ویدیو که در آن مناظر هموار خونریزی به یکدیگر به طور مداوم شکلگیری سفر را از طریق بسیاری از زنده موقعیتهای تمام مجموعه به آرام بخش پیانو موسیقی و برای تلفن های موبایل از طبیعت.

فراتر از زیبایی شناسی سطح بسیاری از قطعات در هنر علم مشغول به کار در سطح نمادین برای انتقال یک پیام به بینندگان است. Majo Lozano (فیزیک) رنگ نمودارها نشان از انتشار تابش در قالب الکترومغناطیسی امواج و اشعه ایکس در یک قطعه است که هم از نظر بصری جالب و pedagogically آموزنده است. وینس پنجره (شیمی) و Bruce Fowler ایجاد "نه چندان دور در خارج!" یک مجسمه ساخته شده از پلاستیک های جمع آوری شده در سواحل کالیفرنیا را به تصویر می کشد یک مرد در یک منطبق با توجه به گشت و گذار در یک موج از زباله—یک اثر هنری علمی تظاهرات و تماس اجتماعی و سیاسی عمل همه در یک قطعه.

"Strahlung überall: تابش در همه جا" (نفت: Majo Lozano)
"نه چندان دور ، (مجسمه سازی: Vince پنجره و Bruce Fowler)

من زده شد توسط یک خوشه از روایت و نمادین با این نسخهها کار در سراسر دارو و بیماری که در زمان بسیار شخصی روش های است که بر ذهنیت بیمار است. در یک چنین قطعه ساوانا Mohacsi را (انسان شناسی) "بدن به عنوان بوم" به بررسی تمرین نقاشی بدن آن را به عنوان مربوط به رابطه پزشک و بيمار. ساوانا توصیف روش از پروژه خود را: "من مصاحبه مردم مورد تجارب زندگی می کردند و با هم ما را انتخاب کنید یک سایت بر روی بدن خود را تبدیل آن به یک موقت بوم. این نقشه سایت خود را در فیزیولوژی و نشان نمادین تصاویر مربوط به خود را قابل مشاهده و/یا نامرئی هویت است که مربوط به سلامت و بیماری یا آسیب." در یکی دیگر از Maia Mossé را (پزشکی) تند و تلخ عکس "دست" تصویر برداری از جسد دست در یک خورده استقرار فراخوانی انسان زندگی آنها هنگامی که چراغ. این قطعه نشان می دهد که طب خصوص محل برای هنر و علم به همکاری برای علم به ما می دهد هدف این ابزار ما نیاز به درک, بدن انسان, در حالی که هنر به ما اجازه می دهد به بیان ذهنی طبیعت از هر کار برخورد با انسان تجسم و تجربه است.

"دست" (عکس: Maia Mossé)

چندین قطعه و حتی موفق شد با استفاده از هنری به معنای فلسفی اظهارات در مورد علم و نقش این دانشمند در جهان مدرن است. "فاینمن شاگرد" مخلوط رسانه قطعه ای توسط ولادیمیر Bacvanski (Stanford Continuing Studies) با استفاده از نمادها به موجب اصل و نسب از دانشمندان هدایت و ساختمان بر کار دیگران بی شماری که قبل از آنها را به عنوان به خوبی به عنوان پنجره ای که علم به ما می دهد و به بخش هایی از جهان ما می تواند در غیر این صورت نمی دانم. در یکی از مورد علاقه شخصی من قطعه Daniil Lukín را "اسکن میکروسکوپ الکترونی: یک درونگرا مطالعه" قابل توجه unedited عکس نشان می دهد که قطعات داخلی از یک میکروسکوپ الکترونی گرفته شده توسط میکروسکوپ خود را با استفاده از یک "الکترون آینه." من عاشق این تصویر از علم به معنای واقعی کلمه خود را منعکس یخ-فریم آن خستگی ناپذیر کار به سرعت گام در جهت انعکاس در ترکیب خود ابزار و روش ها و تعصبات شاید ذاتی در آنها است.

"فاینمن شاگرد" (Mixed Media: ولادیمیر Bacvanski)
"اسکن میکروسکوپ الکترونی: یک درونگرا مطالعه" (تصویر میکروسکوپ: Daniil Lukín)

خلاق تصویری توسعه یافته توسط هنر علوم کنندگان در واقع می تواند ارائه بینش های جدید و شهودهای علمی محققان برای بررسی بیشتر. برای مثال هانا Wayment-استیل (شیمی) قطعه "وقتی هنر می رود ویروسی" با استفاده از یک, اصلی, روش تجسم را بهتر جهانی از نظر اندازه و ساختار ویروس ها. به عنوان Zakhidov نشان داد "این است که چگونه اطلاعات ژنتیکی است که معمولا تجسم اما هانا فکر می کردم که این مهم به تجسم آن را در این راه دوم او می کند ناگهان می بینید که سارس و SARS-CoV-2 مشابه هستند که در آنها بزرگتر و پیچیده تر از این ساختارهای کوچک تر...این کمی ساختارهای لازم نیست نام هنوز دلیل آنها ناشناس; به عبارت دیگر, آنها آغاز نشده wreaking ویران در جمعیت انسانی...این می تواند شروع به دادن شهود به محققان است که آنها ممکن است قبل از."

با آوردن علم و هنر با هم در این نمایشگاه نشان می دهد راه های جدید از تمرین هر دو. Zakhidov امیدوار است که دانشمندان که از مشاهده این نمایشگاه را دریافت الهام به نگاه پس از کار خود را با چشم های تازه است. "من فکر می کنم این دور برای دانشمندان—هی همسالان من با استفاده از خلاقیت خود را در این راه به من اجازه دهید سعی کنید که بیش از حد." برای هنرمندان این روش های نوآورانه برای هنر-ساخت این دانشمندان در حال گرفتن به همان اندازه می تواند یک منبع الهام بخش. "من امیدوارم که هنرمندان متوجه است که هنر این افراد در حال ساخت چیزی است که آنها ممکن است هرگز واقعا فکر کردن در مورد و آن را سرد و به ویژه در راه خود...امیدوارم از آن باز می شود تا ایده های خود را برای همکاری و یا ایده هایی برای چگونه آنها می توانند شاید خود را کاهش دهد تعصبات."

در بدن دانش آموز است که دوست دارد به گودال "techies" در برابر "طبع" و محل مردم مستقیما در یک گروه و یا یکی دیگر از این نمایشگاه کمک می کند تا به ما نشان می دهد که دیوار جدا کردن این دامنه ها واقعا مصنوعی—خلاقیت در قلب نوآوری و کشف در تمام زمینه ها. "من فکر می کنم که واقعیت این مرزها وجود داشته باشد با توجه به راه هایی که pedagogically ما دستور داده شده است از سن جوان است. چرا که جامعه تا به حال به نهادینه کردن این فرم از آموزش و پرورش آن را در ایجاد این بخش و راه برای ارائه آموزش است که من فکر می کنم مفید است. اما در انجام حرکت نزولی این است که این دیوار ساخته شده بودند که برای کمک به تعریف این فضاهای در حال حاضر نیز به عنوان دیوار که همه چیز را غیر قابل دسترس...این رویداد است که اجازه می دهد تا ما برای عبور از این مرزها به دلیل آن ترویج این زمینه ایده و خلاقیت, در مقابل مدرسه فکر می کردم."

از آنجا که هنر از علم سازمان یافته از مواد علم آموزان ارسالی تمایل به گرایش به سمت فیزیکی و علوم زیستی, اما Zakhidov می گوید او را دوست دارم برای دیدن مطلب ارسالی از علوم انسانی و علوم اجتماعی محققان که در حال جمع آوری داده های ساخت استدلال و نتیجه گیری نقاشی در اندازه های دقیق راه. برای Zakhidov ""علم" است در مورد حالت خاص از تفکر نیست, خاص زیر مجموعه ای از رشته های دانشگاهی.

مشاهده این نمایشگاه به ما یادآوری می کند که هر چه موضوع شما مطالعه و بدون توجه به چه وسیله ای استفاده می کنید به خودتان را بیان ما همه تلاش برای یافتن معنا در این جهان پیچیده و امیدوارم آن را به مکانی بهتر برای کسانی که پس از ما. ما یک میزبان کامل از روش در دسترس ما برای یادگیری چیزهایی درباره جهان و درباره خودمان و وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا نباید ما را به استفاده از همه این رویکردهای متنوع به دنبال حقیقت است. با وجود استنفورد تلاش برای تشویق به مطالعه میان رشته ای بیش از حد بسیاری از ما در جهان تنها با یک مجموعه ای از ابزار است. به جای دیوارها خودمان را به بیش از حد تخصص و دیدن دنیا را از طریق یک لنز اجازه دهید چالش خودمان را به فکر می کنم خلاقانه و متفاوت برای زیبایی اعتصاب می تواند ما را در مکان های غیر منتظره ترین.

تقدیرنامه ها: هنر و علم است اسپانسر شده از طرف این علم مواد و مهندسی دانشکده فنی و مهندسی فارغ التحصیل شورای دانشجویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی برق و استنفورد انرژی ، هنر و علم است که توسط دانشگاه استنفورد مواد تحقیقات جامعه است. کمیته برگزاری: مایکل براون, Christina چنگ Risa هوکینگ, الیسا Klopfer اندرو لی Olivia Saouaf دانته Zakhidov.

تماس با Carly تیلور در carly505 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن