کریستبل انتظار می رود را سنگین و باران, موج طوفان گرمسیری-طوفان-نیروی باد به سواحل خلیج فارس در این آخر هفته

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:01 AM EDT Jun 5, 2020افسردگی گرمسیری کریستبل برگزار شد بر رو

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

افسردگی گرمسیری کریستبل برگزار شد بر روی قدرت آن پنج شنبه شب به عنوان آن را همچنان به کوبیدن مکزیک و مرکزی امریکا با 35 مایل در ساعت باد و بارش باران.

به عنوان به زودی به عنوان کریستبل حرکت بیش از زمین شمالا پیگیری است و انتظار می رود ساکنان در امتداد سواحل خلیج فارس ممکن است تجربه گرمسیری-طوفان-نیروی باد و طوفان خطرناک افزایش این آخر هفته با توجه به National Hurricane Center.

یک طوفان گرمسیری دیده بان و موج طوفان watch صادر می شود بعد از امروز برای شمال سواحل خلیج فارس با توجه به National Hurricane Center.

  • محل سکونت: 80 مایلی جنوب-جنوب شرقی Campeche, مکزیک
  • حداکثر پایدار باد: 35 مایل در ساعت
  • جنبش: شمال-شمال شرق در 7 مایل در ساعت
  • بعدی مشاوره: 11 a. m.

ساعت 5 مرکز گرمسیری افسردگی لارا واقع شده داخلی 80 مایلی جنوب-جنوب شرقی Campeche, مکزیک.

افسردگی در حال حرکت بود به سمت شمال-شمال شرقی در نزدیکی 7 مایل در ساعت. به نوبه خود به سمت شمال با اندکی افزایش رو به جلو با سرعت می رود که بعد از امروز و به طور کلی شمال حرکت هوا به ادامه طریق پنج شنبه.

بیشتر: شلوغ فصل طوفان و بیماری همه گیر کوروناویروس "یک زمین شناسی سناریو'

پیش بینی مسیر مرکز حرکت می کند بیش از این جزیره یوکاتان امروز. این مرکز است که هوا را به حرکت به عقب بیش از جنوبی خلیج مکزیک توسط امشب بیش از مرکزی خلیج مکزیک در روز شنبه و رویکرد شمال خلیج مکزیک و سواحل یکشنبه و پنج شنبه شب.

حداکثر پایدار باد در نزدیکی 35 مایل در ساعت با بالاتر gusts. کمی تغییر در قدرت است و انتظار می رود در حالی که افسردگی واقع شده است و بیش از زمین است. تقویت تدریجی است و پیش بینی برای شروع یک بار سیستم حرکت بیش از جنوبی خلیج مکزیک است.

برآورد حداقل مرکزی فشار 1000 mb.

چگونه قوی می تواند کریستبل ؟

ریزش زمین به عنوان یک طوفان گرمسیری در ایالات متحده است که به احتمال زیاد اما این احتمال وجود دارد که کریستبل می رسد قدرت طوفان آن را به عنوان صرف زمان بیش از آب گرم در خلیج مکزیک با توجه به AccuWeather.

چگونه به سرعت کریستبل دستاوردهای قدرت بیش از خلیج مکزیک اواخر روز شنبه را نگه دارید ممکن است کلید به شدت بعد هواشناسان گفت.

اگر طوفان به سرعت در حال سازماندهی آن را به عنوان حرکت به بیش از آب گرم و سپس خطر آن را تبدیل شدن به یک طوفان قبل از ریزش زمین قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

یک طوفان گرمسیری است بادها از 39 تا 73 مایل در ساعت. یک دسته 1 طوفان به باد 74-95 مایل در ساعت.

که در آن خواهد کریستبل بروید ؟

اکثر پیش بینی ها قرار داده کریستبل ایالات متحده ریزش زمین در لوئیزیانا اما چند مدل نشان می دهد ریزش زمین در فلوریدا تکدی.

"ما پیش بینی کریستبل به ریزش زمین بیش از مرکزی سواحل لوئیزیانا اواخر روز شنبه و یا یکشنبه شب گفت:" دن Kottlowski, AccuWeather بالا طوفان ،

قوی ترین بادها, بالاترین موج طوفان و باران سنگین ترین می تواند به خوبی خارج از مرکز گردش خون.

پیش بینی های فعلی قرار داده کریستبل تقویت به 60 مایل در ساعت بادها در عرض دو تا سه روز.

بیشتر: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

کریستبل پیش بینی باقی می ماند بیش از زمین برای یکی دیگر از 12 تا 18 ساعت و کمی تغییر در قدرت پیش بینی شده است که در طول زمان.

یک بار سیستم حرکت بیش از خلیج مکزیک تقویت تدریجی هنوز هم به نظر می رسد به احتمال زیاد تا کریستبل می رسد شمال آمریکا در سواحل خلیج فارس این طوفان مرکز گفت.

چه خواهد بود و تاثیر آن بر ایالات متحده از کریستبل?

ساکنان شمال سواحل خلیج فارس ممکن است تجربه گرمسیری-طوفان-نیروی باد و طوفان خطرناک افزایش این آخر هفته با توجه به National Hurricane Center.

هر دو مرکز طوفان و خدمات ملی آب و هوا خواست ساکنان به تمرکز بر روی مخروط طرح که در آن کریستبل خواهد شد گفت: اثرات احساس خواهد شد در خارج از مخروط به خصوص در شرق مرکز.

در حال حاضر بزرگ کریستبل ممکن است گسترش دهد و حتی بیشتر طول خلیج مکزیک به معنی ساکنان در امتداد سواحل خلیج فارس می تواند احساس خود را از اثرات بیرونی آن گروههای 36 تا 48 ساعت پیش از مرکز ساخت ریزش زمین با توجه به AccuWether هواشناسان.

کسانی که زندگی از لوئیزیانا به غرب فلوریدا تکدی ممکن است احساس گرمسیری-طوفان-نیروی باد و ساکنان از لوئیزیانا به فلوریدا خم بزرگ می تواند موج طوفان.

بیشتر: گرمایش جهانی است که ساخت طوفان قوی تر مطالعه می گوید:

یک طوفان گرمسیری دیده بان و موج طوفان watch صادر می شود بعد از امروز برای شمال سواحل خلیج فارس با توجه به National Hurricane Center.

طوفان در خروش تا 6 فوت بالاتر از زمین است که ممکن است در نزدیکی و فقط در شرق که در آن طوفان باعث ریزش زمین با توجه به AccuWeather.

بارش باران های سنگین را به بخش هایی از سواحل خلیج فارس از شرق تگزاس به فلوریدا در این آخر هفته با برخی از مناطق سیل فلش امکان پذیر است.

قوی ترین بادها, بالاترین موج طوفان و باران سنگین ترین می تواند به خوبی خارج از مرکز گردش طوفان مرکز گفت.

بیست و پا دریاها هستند به احتمال زیاد توسط یکشنبه بیش شمال خلیج مکزیک با توجه به National Hurricane Center. نیمی از خلیج مکزیک باید حداقل 12 پا دریاها یکشنبه.

پیش بینی های فعلی قرار داده کریستبل تقویت به 60 مایل در ساعت بادها بیش از دو بعدی به سه روز.

بارش باران های سنگین را به بخش هایی از سواحل خلیج فارس از شرق تگزاس به فلوریدا در این آخر هفته با برخی از مناطق سیل فلش امکان پذیر است.

به عنوان طوفان تقویت بیش از آخر هفته بادها را افزایش می دهد در سراسر خلیج مکزیک, اما به خصوص در مناطق ساحلی از لوئیزیانا شرق به فلوریدا تکدی و در امتداد ساحل غربی شبه جزیره فلوریدا گفت: AccuWeather هواشناسان.

بارش باران های سنگین ممکن است در اواخر شنبه شب از طریق اوایل صبح روز دوشنبه برای کسانی که در غرب تکدی به خصوص نزدیک به ساحل با توجه به خدمات ملی آب و هوا موبایل/Pensacola.

جدا گردباد امکان پذیر خواهد بود در امتداد سواحل آلاباما به غرب تکدی یکشنبه از طریق پنج شنبه شب.

ساحلی, جاری شدن سیل, بارش شدید باران و خطرناک, ساحل, شرایط سرد در اوایل شنبه شب برای منطقه سه کشور با توجه به سرویس ملی آب و هوا تالاهاسی.

ساکنان سراسر ساحلی, آلاباما, و به جنوب می سی سی پی نیز می تواند احساس تاثیر از کریستبل را بادها, آب و هوا خدمات گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن